tre pudsige ulykker: Fjoghet får en kold s~
Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 11:22

Det fremgår af teksttv at der har været tre pudsige ulykker i dette
døgn. Fjoghet fald på sit hotel og fik slået skulderen af led. Han
skulle så i narkose (kold) for at få sat skulderen sat på plads.
En mand blev vækket 4 meter over jordoverfladen. Han var beruset og var
faldet i søvn i et tre og måtte derpå hentes ned med en stige fra
brandvæsenet og endelig fik en "gør-det-selv-mand" sin finger i klemme i
en sofa og kunne ikke komme fri. Han fik slæbt finger og sofa hen til
vinduet, fik råbt om hjælp, politiet blev tilkaldt og svært bevæbnet
sprængte de døren og befriende sofaens gidsel.

Jo, der sker så sandelig noget i verden.

Fra : sjp

Dato : 06-04-09 11:49

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse
> [...]
> sprængte de døren og befriende sofaens gidsel.
>
> Jo, der sker så sandelig noget i verden.

Ja og jordskælvet i Italien hvor 50000 er blevet hjemløse er næsten ikke til
at finde på forsiderne.
Meen selvfølgelig er det ikke uvæsentligt at en mand har fået fingrene i
klemme.

Mvh. Stig

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 12:14

"sjp" <novalid@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja og jordskælvet i Italien hvor 50000 er blevet hjemløse er næsten ikke
> til at finde på forsiderne.

De religiøse kan ikke lide historier om at der er forfulgte mennesker
http://groups.google.dk/groups/search?hl=da&q=49d9069f%240%2490264%2414726298@news.sunsite.dk&qt_s=S%C3%B8g+i+Grupper
i Roms katakomber og at der bagefter bliver jordskælv!

/Pnic

Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 06-04-09 12:46

"Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote in message
> [...]
> vinduet, fik råbt om hjælp, politiet blev tilkaldt og svært bevæbnet
> sprængte de døren og befriende sofaens gidsel.

Det er vist et fake AHW indlæg.

Der er 3 stavefejl.

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 13:37

"N E i L -+- D A N E L A W" <æ@ø.å> skrev i meddelelsen
> "Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote in message
>
> Det er vist et fake AHW indlæg.
>
> Der er 3 stavefejl.
Ja, det er en god kopi! Kikset underbevidsthed og det hele!

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-09 09:21

"Pnic" <pnic@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Næ, det er så sandelig mig der har skrevet det - med stavefejl og det
hele. Jeg har aldrig hævdet at jeg er perfekt. Det skal dog ikke hindre
mig i at rette andre. Jeg plejer nu at gøre folk opmærksom på hvilke
stavefejl jeg påviser - jeg gider ikke selv lede, men ved en hurtig
gennemgang fandt jeg såmænd ordet "tre" i stedet for træ. Men det ændrer
skam ikke noget på historierne. De er jo pragtfulde: Sammen med Fjoghets
ulykke og Lars Ulykke Rasmussen, manden i træet og kampen med sofaen, så
ligner det jo en tanke:
Fjoghet udpeger Ulykke Rasmussen, får som tak slået en skulder af led
(fed symbolik på den nuværende regering og endelig kampen mod sofaen,
som er en symbolik på Fjoghets kamp som kommende generalsekretær i NATO.
Og ja, jeg ved godt at Lars Ulykke Rasmussens mellemnavn staves med ø,
akkurat som den løkke man hænger sig i., men det er alligevel hylende
grinagtigt.

> Ja, det er en god kopi! Kikset underbevidsthed og det hele!

Der er intet kikset i min underbevidsthed her - slet ikke. Men
højrefjolsernes manglende humor slår fuldkommen til her.

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-09 09:35

On Tue, 7 Apr 2009 10:20:59 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Næ, det er så sandelig mig der har skrevet det - med stavefejl og det
> hele. Jeg har aldrig hævdet at jeg er perfekt.

Det var så en løgn.

<snip en masse barnlige øgenavne>

> Der er intet kikset i min underbevidsthed her - slet ikke.

Du er kikset i både din underbevidsthed og alle andre steder.

>Men
> højrefjolsernes manglende humor slår fuldkommen til her.

Det er altså højrefjolsernes skyld når du laver fejl. )))

Et rigtigt rødt tågehovede for fuld udblæsning.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-04-09 17:52

"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse

> Der er intet kikset i min underbevidsthed her - slet ikke. >Men
> højrefjolsernes manglende humor slår fuldkommen til >her.

Jeg er sikker på at de fleste højrefjolser trækker en hel del på smilebåndet
når de læser dine indlæg.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-09 18:33

On Tue, 7 Apr 2009 18:52:23 +0200, Michael Meidahl Jensen wrote:

> Jeg er sikker på at de fleste højrefjolser trækker en hel del på smilebåndet
> når de læser dine indlæg.

Det har du helt ret i.

Fra : mr

Dato : 06-04-09 17:06

> [...]
> sprængte de døren og befriende sofaens gidsel.
>
> Jo, der sker så sandelig noget i verden.
og du forstår proportionerne.