Bliv lys - sagde Darwin og Newton. IKKE.
Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-09 23:28

Bliv lys - sagde Darwin og Newton. IKKE.
At Darwin i sin studietid havde sin far til at betale et hof af
skopudsere, opvaskere, skræddere, barberere, hattemagere, sengeredere,
portnere, glarmestre og en pejsevogter (Ingeniøren 3.4) fortæller os, at
han var iscenesat af en indflydelsesrig overklasse - hans fætter Galton
navngav den ny "eugenik" dvs arvehygiejne.
Darwins ny fund om Galapagos-finkers mangfoldighed er ikke sensationel -
og Linnee havde med sin kortlægning af dyrs og planters systematik lagt
en dominerende grundsten for evolutions-teorien
Darwin og hans rådgivere har haft situationsfornemmelse og kendskab til
Thomas Malthus, Adam Smith og Isaac Newton, og derfor blev hans
gennembruds-bog "rette bog på rette tid". Da en af de mange andre
evolutionsopfindere, Alfred Russell Wallace, var kommet først med en
populær overbevisende fremstilling af netop samme model og teori, så trak
forlagsverdenen i trådene, så rigmandssønnen Darwin lp, først og blev den
hædrede popstar, som skulle lægge naturvidenskab til Heinrich Heines og
Nietzsches Gud-er-død præk.
Da Mark Twain læste sin nekrolog i avisen, svarede han at "rygterne om min
død er stærkt overdrevne" og det kan man også sige om Guds død, og det
sagde Darwin også selv, men de opinionsdannende ateist-evolutionister fik
mere spalteplads.
De Beer havde fundet lighed mellem alle arter på fosterstadiet og på
hans skuldre står Darwin.
Sociobiolog og socialdarwinist Herbert Spencer var kommet først med "survival
of the fittest", og foruden Linnee havde også genierne Buffon, Cuivier,
Lamarck (og i mindre grad Goethe) udført vægtige forarbejder, der beredte
vejen for den vulgær-darwinisme som bl.a. Hitler greb med begejstring.
Den værste opreklamering af evolutionslæren er dog påstanden om, at
medicin og genetik havde været sat tilbage uden Darwin.
Talrige naturfolk har set bavianer mm som et overgangsstadie fra dyr til
menneske, og de japanere, der har højtstående aber på deres ø, har heller
ikke oplevet en nyhed i Darwins bog.
Panteismens far, Spinoza, byggede på antikkens tænkere, der vitsede at "hvis
okserne har en gud, er han en okse"!.
Så udviklingslærens ateistiske effekt er en sag om journalistik og
medie-manipulation , og ikke at Darwin leverede biologisk
forsker-nytænkning.
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro

Fra : mr

Dato : 06-04-09 17:19

> [...]
> han var iscenesat af en indflydelsesrig overklasse - hans fætter
> Galton navngav den ny "eugenik" dvs arvehygiejne.

Du havde så ikke en far, men en mor til t ynke dig ynkebo. Senere fandt du
så trøst i staten som har forsørget dig indtil nu. Intet har du udrettet. Er
det derfor du er så sur på de kloge jøder?

Fra : Bo Warming

Dato : 06-04-09 20:16

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Du havde så ikke en far, men en mor til t ynke dig ynkebo. Senere fandt du
> så trøst i staten som har forsørget dig indtil nu. Intet har du udrettet.
> Er det derfor du er så sur på de kloge jøder?
Der er masser af kloge jøder og jeg har sjældent angrebet nogle

Jeg er merekritisk mod Newton end mod Einstein - begge er overvurderet
grundforskning.
At Newton ikke er jøde er mig ligegyldigt.

Fra : mr

Dato : 07-04-09 08:12

> [...]
> grundforskning.
> At Newton ikke er jøde er mig ligegyldigt.
som sædvanligt svarer du ikke på spørgsmålet.

Fra : The Mip

Dato : 07-04-09 07:43

"mr" <mail@mail.dk> wrote in message

> Du havde så ikke en far, men en mor til t ynke dig ynkebo. Senere fandt du
> så trøst i staten som har forsørget dig indtil nu. Intet har du udrettet.
> Er det derfor du er så sur på de kloge jøder?

Outlook express har en meget nyttig ting under: tools -> "Messages
Rules" -> Blocked senders list

Desværre har ikke alle sat adressen Warmingbo@gmail.com på den og især
desværre er der nogen der svarer på dens indlæg - hvorved dens bavl bliver
synlig.

The_mip

Fra : Tja

Dato : 08-04-09 09:31

> Desværre har ikke alle sat adressen Warmingbo@gmail.com på den og især
> desværre er der nogen der svarer på dens indlæg - hvorved dens bavl bliver
> synlig.
>
> The_mip

I fotobehandlingsprogrammer gåes ind under Reduce Noise.
I Windows Mail anvendes som anført "Meddelsesregler, Nyheder, Hvor linjen
fra indeholder personer" og
man kan derved gardere sig imod den globale op-Warming.

Jens