Danskerne er blevet grimmere...
Fra : Jens Bruun

Dato : 05-04-09 20:35

....under Anders Fogh. Mener Nicolas Bro altså:
http://www.uriasposten.net/?p=6712

Jeg mener, at især Nicolas Bro er blevet grimmere (og ikke mindst federe).
Og så er han et ualmindeligt grimt og ildelugtende svin, der ikke vasker
sig, hvilket jeg personligt har oplevet ved flere lejligheder.

Måske Nicolas Bro skulle nøjes med at fokusere på sine egne, tydelige
problemer, og så undlade at gøre sig klog på "danskere" sådan helt generelt?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-04-09 21:26

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Måske Nicolas Bro skulle nøjes med at fokusere på sine egne, tydelige
> problemer, og så undlade at gøre sig klog på "danskere" sådan helt

Jeg har skam også undret mig gevaldigt over Nicolas Bros mærkværdige
stensmideri i eget glashus, især når man tager i betragtning at det som
regel er venstreorienterede formyndertyper, der går ind for regeringspålagt
forbudspolitik i forhold til alt fra kostvaner til købesex: Gad vide hvordan
Hr. Bro mon selv mener at skulle kunne få dækket diverse kropslige behov
under vegetarfeministerne fra Enhedslisten? Eller han regner måske med som
"udvalgt kulturpioner" at få "særlig dispensation" til pizzaer og
prostituerede i sit eget lille mini-harem?

Ikke desto mindre kan jeg da være Fogh og dèn borgerlige værdikamp, han i
sin tid som Statsminister har gjort sig til talsmand for, ganske taknemmelig
for at have fremprovokeret og dermed blotlagt dèn afskyeligt højrøvede og
pseudoelitære foragt for den almindeligt arbejdende befolkning som
påfaldende mange medlemmer af den såkaldt "kreative klasse" ellers ivrigt
forsøger at skjule under et stadigt mindre figenblad af selvpostuleret
"godhed".

(Jeg kan i øvrigt anbefale dagens mediepanel-debat på TV2News, hvor vor
allesammens Tøøøger fik travlt med at slå sig i tøjret under meddeltagernes
overvejende positive analyser af Foghs bedrifter og vanen tro kammede
fuldstændigt over og gav sig til at sprøjte edder, lige så snart ordet
"systemskifte" blev nævnt...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-04-09 21:36

meddelelse news:49d913dd$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> [...]
> købesex: Gad vide hvordan Hr. Bro mon selv mener at skulle kunne få
> dækket diverse kropslige behov under vegetarfeministerne fra

Jeg ved ét og andet om, hvordan han pt. får dækket netop disse behov. Og det
er ikke et kønt syn (og her tænker jeg ikke kun på hans perverst-fede,
stinkende krop).

> Eller han regner måske med som "udvalgt kulturpioner"
> at få "særlig dispensation" til pizzaer og prostituerede i sit eget
> lille mini-harem?

Som skrevet tidligere: Det er ikke kønt, det vor "danskerne er blevet
grimmere"-ven begiver sig af med. Det eneste positive, der kan siges om
denne kloakstinkende spærreballon, er, at han er Brøndby-fan.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-09 23:28

> Som skrevet tidligere: Det er ikke kønt, det vor "danskerne er blevet
> grimmere"-ven begiver sig af med. Det eneste positive, der kan siges om
> denne kloakstinkende spærreballon, er, at han er Brøndby-fan.

LOL!

Nemlig. Brøndby til jeg dør!

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Lars

Dato : 06-04-09 10:16

> Som skrevet tidligere: Det er ikke kønt, det vor "danskerne er blevet
> grimmere"-ven begiver sig af med. Det eneste positive, der kan siges om
> denne kloakstinkende spærreballon, er, at han er Brøndby-fan.

Så passer han jo godt med resten...

Lad os få Den Gule Fare på banen!

/Lars

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-04-09 18:04

On Mon, 6 Apr 2009 11:15:43 +0200, Lars wrote:

> Så passer han jo godt med resten...
>
> Lad os få Den Gule Fare på banen!
>
> /Lars

Joh, men Horsens er desværre i farezonen.
--
MVH
Bruno

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 13:43

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> ...under Anders Fogh. Mener Nicolas Bro altså:
> http://www.uriasposten.net/?p=6712
>
> Jeg mener, at især Nicolas Bro er blevet grimmere (og ikke mindst federe).

Så du giver ham altså ret!

> Og så er han et ualmindeligt grimt og ildelugtende svin, der ikke vasker
> sig, hvilket jeg personligt har oplevet ved flere lejligheder.

Sparer han vandet også? han lyder mere og mere sympatisk!

> Måske Nicolas Bro skulle nøjes med at fokusere på sine egne, tydelige
> problemer, og så undlade at gøre sig klog på "danskere" sådan helt
> generelt?

Han ved jo tydeligvis hvad han snakker om åbenbart(jeg aner ikke hvem
personen er)

/Pnic