Muhamsere nu også i kloakerne
Fra : Martin Larsen

Dato : 05-04-09 20:30

Politiet i Rom har fanget 100 muhamsere der levede i kloaken.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7983880.stm
Man tør jo næsten ikke tænke hvilke dyr de boer sammen med.

De er kommet som passagere på lastbiler fra Tyrkiet!

Det er på tide at få MEGET mere effektive udvisningssystemer.

Mvh
Martin

Fra : Pnic

Dato : 05-04-09 20:42

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Politiet i Rom har fanget 100 muhamsere der levede i kloaken.
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7983880.stm

Ja, de har så åbenbart måtte gemme sig i Roms katakomber!
Det har de forfulgte jo gjort før!

/Pnic

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-04-09 21:14

"Pnic" <pnic@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, de har så åbenbart måtte gemme sig i Roms katakomber!
> Det har de forfulgte jo gjort før!

Jepper. De kastede så dengang Rom ud i anarkistisk, mørk middelalder, og
historien har det jo med at gentage sig selv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-04-09 21:28

"Pnic" <pnic@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, de har så åbenbart måtte gemme sig i Roms katakomber!
> Det har de forfulgte jo gjort før!

Du har lort i kraniet Pnic
Muhamserne bor i kloaken og er ikke forfulgte.

Shpx lbh oybbql onfgneq

Fra : Thomas M

Dato : 06-04-09 07:11

Martin Larsen wrote:
> Politiet i Rom har fanget 100 muhamsere der levede i kloaken.
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7983880.stm

Mange børn, din syge idiot. Afghanske børn, din syge idiot. Børn som
naturligt nok er flygtet fra den krig som hærger i deres hjemland, din syge
idiot.

Har du, din syge idiot, tænkt på, om de mennesker måske ikke gider den form
for islam som hærger i deres hjemland, og derfor vil væk derfra.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 06-04-09 07:37

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Har du, din syge idiot, tænkt på, om de mennesker måske ikke gider
> den form for islam som hærger i deres hjemland, og derfor vil væk
> derfra.

Så er det da besynderligt det er så nemt at finde sager i vesten om
rabiate muslimer.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 06-04-09 07:46

N_B_DK wrote:

> Så er det da besynderligt det er så nemt at finde sager i vesten om
> rabiate muslimer.

Jeg vidste godt at du var bange for din egen skygge, men at du også er bange
for afghanske børn der er henvist til at leve i kloakker, det kommer som en
overraskelse.

--
/ Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 07:45

Thomas M wrote:

> [...]
>
> Har du, din syge idiot, tænkt på, om de mennesker måske ikke gider
> den form for islam som hærger i deres hjemland, og derfor vil væk

Så du tror at børn tænker "Denne form for islam gider jeg ikke"?

I det hele taget er det jo en fejltænkning og et forsøg på forvirring, når
velmenere igen og igen hævder at alle muslimer som er vandret til det rige
Europa, er "flygtet fra en undertryggende form for islam". Det er der intet
der tyder på, *bortset* fra for en del af de iranske flygtninge.

Da muslimer i fx 1000-tallet eller i 1400-tallet indvandrede i andre lande,
så var det *heller ikke* fordi de ville væk fra islam, - de ville have bedre
leveforhold. Folkevandringer har man altid kendt, og de knytter sig ikke til
en enkelt religion.

Fra : Thomas M

Dato : 06-04-09 07:59

Knud Larsen wrote:

> Så du tror at børn tænker "Denne form for islam gider jeg ikke"?

Børn har forældre.

Prøv igen.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 06-04-09 08:08

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Børn har forældre.
>
> Prøv igen.

Aha, så nu er det ikke længere børn, men hele familier der bor i
kloakerne, sikke de formerer sig, hvis de kan blive hele familier på
bare få dage.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-09 07:20

Thomas M wrote:

> Børn har forældre.
>
> Prøv igen.

Børn har, eller har haft, forældre. Der er masser af uledsagede børn i
Europa.

Tror du så at "forældre" tænker, at en kloak er bedre end islam?

Mener du alvorligt at fx vores 250.000 muslimer er "flygtet fra islam"?

Fra : Thomas M

Dato : 07-04-09 07:55

Knud Larsen wrote:

> Tror du så at "forældre" tænker, at en kloak er bedre end islam?

Hvad tror du egentligt der får mennesker til at ville opholde sig i en
kloak? Tror du de gør det for sjov?

Brug hjernen, Knud.

> Mener du alvorligt at fx vores 250.000 muslimer er "flygtet fra
> islam"?

Nej, og det har egentligt ikke en skid med artiklen om børn i kloakker at
gøre.

--
/ Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-09 09:27

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> Hvad tror du egentligt der får mennesker til at ville opholde sig i en
> kloak? Tror du de gør det for sjov?
>
> Brug hjernen, Knud.

Øeh., hvilken hjerne? Du tror da for alvor vel ikke at han er i
besiddelse af en sådan?

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-09 09:38

On Tue, 7 Apr 2009 10:27:05 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Øeh., hvilken hjerne? Du tror da for alvor vel ikke at han er i
> besiddelse af en sådan?

Kom det fra Wilstrup der aaaaaldrig starter mudderkast.

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-04-09 11:53

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i meddelelsen

> Kom det fra Wilstrup der aaaaaldrig starter mudderkast.

AHW og hans små klakører er store kendere af kloaklivet

Mvh
Martin

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-04-09 12:37