Bomberne fyger i Muhammedanien
Fra : Martin Larsen

Dato : 05-04-09 12:56

I moske i Chakwal 80 km syd for Islamabad blev 22 dræbt af helligkriger.
http://politiken.dk/udland/article684724.ece

I går var det 8 dræbte i Islamabad.

Kan der være noget galt med den muhammedanske tro?

Mvh
Martin

Fra : /Peter

Dato : 05-04-09 13:21

> [...]
> http://politiken.dk/udland/article684724.ece
>
> I går var det 8 dræbte i Islamabad.
>
> Kan der være noget galt med den muhammedanske tro?

Der er noget helt galt med muhamedanerne
- men så længe de bare slår hinanden ihjel er det ok.

Fra : Pnic

Dato : 05-04-09 14:10

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der er noget helt galt med muhamedanerne
> - men så længe de bare slår hinanden ihjel er det ok.

Gad vide om der er noget galt med Kristendommen? Jeg tænker
på hvad IRA har formået gennem tiderne?

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-09 14:56

On Sun, 5 Apr 2009 15:10:17 +0200, Pnic wrote:

> Gad vide om der er noget galt med Kristendommen? Jeg tænker
> på hvad IRA har formået gennem tiderne?

IRA har mere at gøre med en nationalistisk "frihedskamp" mod englænderne,
end med religion.

Fra : Pnic

Dato : 05-04-09 15:13

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i meddelelsen

> IRA har mere at gøre med en nationalistisk "frihedskamp" mod englænderne,
> end med religion.

Ja sig det til katolikkerne og protestanterne derovre!

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-09 15:18

On Sun, 5 Apr 2009 16:12:56 +0200, Pnic wrote:

> Ja sig det til katolikkerne og protestanterne derovre!

Hvorfor.? Det ved de da udmærket i forvejen.

Fra : Pnic

Dato : 05-04-09 15:23

> Hvorfor.? Det ved de da udmærket i forvejen.

Nej det er så lige det, de ikke gør åbenbart!
Måske du skulle bruge lidt tid på at undersøge konflikten
hvis du har tid og gider.

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-09 15:26

On Sun, 5 Apr 2009 16:22:56 +0200, Pnic wrote:

> Nej det er så lige det, de ikke gør åbenbart!

Sludder. Spørg enhver IRA-sympatisør og han vil fortælle dig at han ønsker
ENGLÆNDERNE smidt ud, ikke PROTESTANTERNE.

> Måske du skulle bruge lidt tid på at undersøge konflikten
> hvis du har tid og gider.

Måske skulle du tænke dig lidt om, før du skriber tåbelige ting (så ville
vi andre være fri for dig i et par år).

Fra : Pnic

Dato : 05-04-09 15:33

> [...]
> ENGLÆNDERNE smidt ud, ikke PROTESTANTERNE.

> Måske skulle du tænke dig lidt om, før du skriber tåbelige ting (så ville

Nå, Men det er nu engang sådan at Katolikkerne vil være fri for
Englænderne og Protestanterne vil ikke(De er protestanter ligesom dem selv)!
her er noget du kan kigge på som google diskede op med.
http://en.wikipedia.org/wiki/Orange_order
http://www.information.dk/56333

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-09 15:39

On Sun, 5 Apr 2009 16:32:33 +0200, Pnic wrote:

> Nå, Men det er nu engang sådan at Katolikkerne vil være fri for
> Englænderne og Protestanterne vil ikke(De er protestanter ligesom dem selv)!

Det er da irrelevant.

IRA vil skide englænderne ud, IKKE fordi de er protestanter men fordi de er
englændere.

> her er noget du kan kigge på som google diskede op med.
> http://en.wikipedia.org/wiki/Orange_order
> http://www.information.dk/56333

Hvad har en religiøs "forening" med sagen at gøre.?

IRA vil ikke smide alle protestanter ud.

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-09 15:41

On Sun, 5 Apr 2009 16:38:30 +0200, Steen A.Thomsen wrote:

> Det er da irrelevant.
>
> IRA vil skide englænderne ud, IKKE fordi de er protestanter men fordi de er
> englændere.

Der skal selvfølgelig stå smide. )

Fra : Pnic

Dato : 05-04-09 16:01

> [...]

Nej de vil bare "forsvare" Katolikker.

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-09 16:08

On Sun, 5 Apr 2009 17:01:11 +0200, Pnic wrote:

> Nej de vil bare "forsvare" Katolikker.

Sikke dog du vrøvler.

IRA vil have et forenet Irland og have sparket englænderne ud. Hverken mere
eller mindre.

Det har ikke noget med religion at gøre (der findes jo også irske
protestanter og engelske katolikker).

Fra : Pnic

Dato : 05-04-09 16:26

> IRA vil have et forenet Irland og have sparket englænderne ud. Hverken
> mere
> eller mindre.
>
> Det har ikke noget med religion at gøre

Jamen tro du bare det!

/Pnic

Fra : @ '

Dato : 05-04-09 15:21

On Sun, 5 Apr 2009 15:10:17 +0200, "Pnic" <pnic@invalid.dk> wrote:

>"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

>Gad vide om der er noget galt med Kristendommen? Jeg tænker
>på hvad IRA har formået gennem tiderne?
>
>/Pnic

hvad mener du IRA har med religiøs fanatisme at gøre?

IRA blev grundlagt efter påskeoprøret i 1916 og blev hurtigt den
primære organisation i den irske frihedskamp mod Engelsk
overherredømme. IRA spillede en afgørende rolle i frihedskrigen mod
Storbritannien 1918-21 og splittedes herefter i en fløj der
accepterede delingen af Irland og i en anden der fasthold kravet om et
samlet irland under én regering.

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Pnic

Dato : 05-04-09 17:17

" @ '" <12@invvalid.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> Storbritannien 1918-21 og splittedes herefter i en fløj der
> accepterede delingen af Irland og i en anden der fasthold kravet om et

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/69183:Udland--Nordirlands-katolikker-er-traette-af-at-slaas

/Pnic

Fra : Pnic

Dato : 05-04-09 17:25

"Pnic" <pnic@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> " @ '" <12@invvalid.invalid> skrev i meddelelsen

> http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/69183:Udland--Nordirlands-katolikker-er-traette-af-at-slaas
>
> /Pnic

Det er også ligemeget, når i ikke engang kan genkende en Nazist når i ser
dem, hvordan skulle i så kunne forstå konflikten i Irland!

Det er bare en frihedskamp! sort hvidt nemt!

/Pnic

Fra : @ '

Dato : 05-04-09 18:07

On Sun, 5 Apr 2009 18:17:07 +0200, "Pnic" <pnic@invalid.dk> wrote:

>" @ '" <12@invvalid.invalid> skrev i meddelelsen

stadigvæk ikke noget svar?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim2000

Dato : 05-04-09 14:10

>I moske i Chakwal 80 km syd for Islamabad blev 22 dræbt af helligkriger.
> http://politiken.dk/udland/article684724.ece
>
> I går var det 8 dræbte i Islamabad.
>
> Kan der være noget galt med den muhammedanske tro?

Det er da i det mindste erkendelse at man i Iran erkender landet befinder
sig i år trettenhundrede og et eller andet.