Gode nyheder
Fra : P.N

Dato : 05-04-09 08:51

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1150587.ece

Atommagten NordKorea har sendt en satelit ud verdensrummet og har herved
bevist at de kan ramme USA´s vestkyst og at et atomvåben kunne ramme USA ved
en evt konflikt.

Fra : kk

Dato : 05-04-09 09:02

"P.N" <pn@tmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Atommagten NordKorea har sendt en satelit ud verdensrummet og har herved
> bevist at de kan ramme USA´s vestkyst og at et atomvåben kunne ramme USA

Hvis du vælger at kalde det en "God Nyhed", vil det være på sin plads at
karakterisere dig som komplet hjernedød, slukke for respiratoren og undlade
at anvende dine evt. brugbare organer til andet end destruktion.

kk

Fra : Johnny Andersen

Dato : 05-04-09 09:23

> [...]
>
> Atommagten NordKorea har sendt en satelit ud verdensrummet og har herved
> bevist at de kan ramme USA´s vestkyst og at et atomvåben kunne ramme USA

Skifter du nick om søndagen, Peter Nicolaysen?
Kun få mennesker i Danmark er så syge, at de vil skrive det vrøvl, som du
skriver. Så du er ret nemt at finde.

/Johnny

Fra : sjp

Dato : 05-04-09 11:49

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Skifter du nick om søndagen, Peter Nicolaysen?
> Kun få mennesker i Danmark er så syge, at de vil skrive det vrøvl, som du

Du lyder lige idiotisk som Jens Bruun. Og hvorfor har du så brug for at
finde ham?
Derudover er jeg på ingen måde enig i noget af al det pladder P.N fyrer af.

Mvh. Stig

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-04-09 13:38

"sjp" skrev i en meddelelse

> Du lyder lige idiotisk som Jens Bruun. Og hvorfor har >du så brug for at
> finde ham?

Du mener ikke at en debatør her i guppen der skriver under flere Nicks blot
for at kunne svine og trolle burde afsløres ?.

Der er store ligheder mellem Pnic og PN
Ved PN der ved vi at han har udgivet sig for at være rigtig mange personer.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : sjp

Dato : 05-04-09 15:09

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:49d8a638$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Der er store ligheder mellem Pnic og PN
> Ved PN der ved vi at han har udgivet sig for at være rigtig mange

Jo jeg syntes også at man ikke kan tage folk alvorligt der skifter nicks,
men derfra og så skulle finde dem, lugter af trusler, hvilket er en
barnagtig måde at føre debat på.
Jens Bruun mener forøvrigt også at jeg er PN (+ div.) så jeg giver ikke en
dyt for hans "efterforskning" da jeg kun skriver under SJP og kun
underskriver mig Stig og ABSOLUT ingenting har tilfælles med PN.
Mvh. Stig (og det hedder jeg faktisk)

Fra : Preben Larsen.

Dato : 05-04-09 15:30

Efter mange tanker skrev sjp:

> [...]
> dyt for hans "efterforskning" da jeg kun skriver under SJP og kun
> underskriver mig Stig og ABSOLUT ingenting har tilfælles med PN.

Bruun stopper dem han ikke bryder sig om på den liste, uanset om de har
IP på deres indlæg eller ej, så i følge bruuns "efterforskning" er det
en velhaver vi har med at gøre, han har abb. ved alle ISPs og News
udbydere.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Johnny Andersen

Dato : 05-04-09 19:21

"sjp" <novalid@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dyt for hans "efterforskning" da jeg kun skriver under SJP og kun
> underskriver mig Stig og ABSOLUT ingenting har tilfælles med PN.

Nu skal du lige komme ned på jorden igen, Stig.
Når jeg skriver at P.N er nem at finde, betyder det bare, at hans unikke
skrivestil er meget nemt at genkende. Så selvom han
skifter nicks hele tiden afslører hans skrivestil ham.
Jeg er forøvrigt også på Jens Bruuns famøse list

/Johnny

Fra : sjp

Dato : 06-04-09 08:48

> [...]
> skifter nicks hele tiden afslører hans skrivestil ham.
> Jeg er forøvrigt også på Jens Bruuns famøse list

Ok, den er feset ind

Stig

Fra : Morten Stæhr

Dato : 05-04-09 12:04

> [...]
>
> Atommagten NordKorea har sendt en satelit ud verdensrummet og har herved
> bevist at de kan ramme USA´s vestkyst og at et atomvåben kunne ramme USA

Prøver du at konkurrere med Bo Warming ?
Har i et eller andet kørende, om at være mest tragisk-komisk ?