Obama: "Europa større terrormål end USA"
Fra : Pnic

Dato : 04-04-09 15:19

http://edition.cnn.com/2009/WORLD/europe/04/03/nato.summit/index.html

Hvis Terrorister angriber Danmark gør vælgerne hende den sindsyge
rengøringskone til Statsminister! Og hvor er vi så henne?

/Pnic

Fra : Johnny Andersen

Dato : 04-04-09 16:19

"Pnic" <pnic@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> http://edition.cnn.com/2009/WORLD/europe/04/03/nato.summit/index.html
>
> Hvis Terrorister angriber Danmark gør vælgerne hende den sindsyge
> rengøringskone til Statsminister! Og hvor er vi så henne?

Fakta har du heller ikke styr på - hun var hjemmehjælper.
Du især, skal nok være forsigtig med at bruger ordet sindsyg..
Det går ikke godt for dig, lille Peter.

/Johnny

Fra : Pnic

Dato : 04-04-09 16:32

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Pnic" <pnic@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Fakta har du heller ikke styr på - hun var hjemmehjælper.

dvs. Rengøringskone!

> Du især, skal nok være forsigtig med at bruger ordet sindsyg..

Hvorfor? Ifølge dig selv har jeg mere erfaring på området
end andre!

> Det går ikke godt for dig, lille Peter.

Jo, det går udemærket!

/Pnic

Fra : kk

Dato : 04-04-09 18:58

"Pnic" <pnic@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

klip...

> Jo, det går udemærket!

Stave kan du jo ikke engang!
mvh
kk

Fra : Johnny Andersen

Dato : 04-04-09 19:50

"Pnic" <pnic@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> dvs. Rengøringskone!

Nej, hjemmehjælper. Forstår du ikke ordet, lille Peter?

> Hvorfor? Ifølge dig selv har jeg mere erfaring på området
> end andre!

Ja, fra den forkerte side - kan du se forskelen, Peter?

> Jo, det går udemærket!

Så er du åbenbart godt medicineret....

/Johnny

Fra : @ '

Dato : 04-04-09 17:17

On Sat, 4 Apr 2009 16:18:37 +0200, "Pnic" <pnic@invalid.dk> wrote:

>http://edition.cnn.com/2009/WORLD/europe/04/03/nato.summit/index.html
>
>Hvis Terrorister angriber Danmark gør vælgerne hende den sindsyge
>rengøringskone til Statsminister! Og hvor er vi så henne?

vi er der hvor vi skulle have været inden der blev importeret
muhamdanere til danmark

at importere vold kvindeundertrykkelse religiøst vanvid og
præmiddelalderligt livssyn ER at skabe problemer

gad vide hvornår alle de "velmenende" "humanister" indser det?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 04-04-09 20:10

Pnic wrote:
> http://edition.cnn.com/2009/WORLD/europe/04/03/nato.summit/index.html
>
> Hvis Terrorister angriber Danmark gør vælgerne hende den sindsyge
> rengøringskone til Statsminister! Og hvor er vi så henne?

En regering med storhedsvanvid og planer om Det 4. Rige ?
Jawohl Herr Obersturmführer!

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 04-04-09 20:20

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> En regering med storhedsvanvid og planer om Det 4. Rige ?
> Jawohl Herr Obersturmführer!

Obersturmführer er ikke nok til Peters ego - måske Obersturmbannführer kan
gøre det..?

/Johnny

Fra : Cindy

Dato : 04-04-09 21:24

"Pnic" skrev i meddelelsen

> Hvis Terrorister angriber Danmark gør vælgerne hende den sindsyge
> rengøringskone til Statsminister! Og hvor er vi så henne?

Det kan de da ikke, hvis der kun er folkepensionister, der stemmer på
hende - vel?

Cindy