Prisen for Foghs drømme
Fra : Malene P

Dato : 03-04-09 19:23

Alt tyder på, at Fogh bliver ny boss i Nato. Mens alle jubler og er "stolte"
begynder regningen at vise sig.

1) http://politiken.dk/politik/article684012.ece

Mon ikke at denne sag hænger endog MEGET sammen med Foghs udnævnelse i
aften? Gad vide hvordan DF vil stille sig til det forhold, efterhånden som
pressen graver sig frem?

2) http://jp.dk/indland/indland_politik/article1653836.ece

Karen Jespersens afgang lige på dette tidspunkt. Hendes ævl om stigende
opgaver er løgn og latin -årsagen er at hun er blevet ofret for at lefle for
tyrkerne. Skal vi vædde?

3) Ingen links - endnu. Men mon ikke vejen nu er blevet en del lettere for
Tyrkiets indtrædelse i EU? Her kunne det jo også blive ganske spændende at
se DF'sd reaktioner.

Malene P

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 03-04-09 19:50

Malene P skrev:
> [...]
> Tyrkiets indtrædelse i EU? Her kunne det jo også blive ganske spændende at

Lokumsaftaler er vist ikke et ukendt begreb blandt de "store", så det
ville såmænd ikke overraske mig om der i de nærmeste år vil ske et par
kovendinger.

- cep