T39 & kalender ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 30-07-01 19:03

Jeg er den lykkelige ejer af en Siemens SL45 - men flere af mine
kollegaer har efterhånden fået fingre i T39 - og kan lide den.

Kalenderen interesserer mig specielt, da jeg har hørt, at der er mange
funktioner i T39 kalenderen.

Et problem med SL45 kalender er, at den kun viser overblik over dagen
fra 10.00 til 16.00 - hvis altså man har lavet en aftale kl. 18.00, så
vil man ikke se det, hvis man blot bladrer igennem uge-oversigten - da
man kun ser tidsrummet fra 10.00 til 16.00 her.
Dette irriterer mig MEGET.

Man kan da ikke forlange, at man skal gå HVER enkelt dag igennem hver
gang, man skal se, om man har aftaler i kalendren.

SL45 burde lave et lille hak ud for dagen, hvis der var en aftale, som
ikke kunne ses på uge-oversigten - eller månedsoversigten.

SPØRGSMÅL:

Laver T39 et hak ud for hver aftale i hhv.månedsoversigten og
ugeoversigten, hvis den er lavet uden for det tidsrum, man umiddelbart
kan se på T39' display, når man bladrer igennem uge-planen - eller
skal man også hér ind og se på hver enkelt dag ?

Har T39 en TO DO liste - hvor man kan læave en liste med foskellige
ting, som ikke nøsvendigvis skal ind under en bestemt dato i
kalenderen, men bare gøres snart - f.eks - mal huset, bestil
tandlægetid, drop elskerinden...........

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Bobby

Dato : 30-07-01 23:15

Ja ja doktor, den kan skam det hele !

Den kan lave To do-liste, uden det nødvendigvis skal være på en bestemt
dato. Kalenderen viser selvfølgelig hvis der er en aftale, som går ud over
det man lige kan se... Både i uge- og månedsoversigt. Den er faktisk rigtig
god !

Der er en masse spørgsmål omkring T39, hvilket er naturligt nok, da den kan
en masse, for at sige det mildt
Jeg kan kun anbefale dem som gerne vil vide lidt mere om den (Især i
detaljer), at hente den danske brugsanvisning til telefonen - Det gøres her:

http://www.ericsson.com/consumers/images/GPD_T39m_Manual_R1A_EN_30_0_105.pdf

Den er i Acrobat Reader-format, og forklarer ganske godt alle mulighederne
med denne telefonen.

Bobby

Fra : Thïngmand

Dato : 31-07-01 08:07

> Den kan lave To do-liste, uden det nødvendigvis skal være på en bestemt

Kan denne sync. med "Opgaver" i Outlook?

Fra : Bobby

Dato : 31-07-01 17:21

Ja det kan den sørme også !

Bobby

Fra : Dr. Ralph

Dato : 31-07-01 18:05

>Kan denne sync. med "Opgaver" i Outlook?

Det vil jeg også gerne vide !

Og er den komaptibel med både outlook 2000 og outlook XP ?

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.