Norge hænges ud som antisemitisk
Fra : Joakim

Dato : 01-04-09 18:03

"Der har i lang tid foregået noget, der ligner en smædekampagne mod Norge
som det mest anitisemitistiske land i Europa. Israelerne kan tro, at det er
sådan, de fleste nordmænd opfatter israelere. Det er farligt og skaber
fjendebilleder, der ikke har rod i virkeligheden," siger mellemøstekspert og
historieprofessor Hilde Henriksen Waage.

http://jp.dk/udland/article1649682.ece

What goes around comes around...

Og farligt for hvem, spørger jeg bare. Nordmænd kan mig bekendt stadig
færdes sikkert i Israel, det samme kan man ikke just sige om israelere eller
jøder i Norge.

Men ellers er der blot at sige at det skulle den intellektuelle norske elite
have tænkt på noget før, nu er festen endegyldigt forbi og Norge har
udspillet sin i forvejen ubetydelige rolle i Israel-Palæstina konflikten.

Det har de rigtigt godt af. Ho ho.