Fra : Jesus-loves-you

Dato : 01-04-09 11:23

"Jesus-loves-you" skrev ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.videnskab.teologi
Sent: Monday, March 23, 2009, CET 22:49, GMT 21:49
Subject: Kvindelige præster
8624 <news:49c803f4$0$90276$14726298@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/b606705418b0fab7>

[ ... ]
> ... > NO MORE SLAVERY !!!

News:

=== citat start ===

Kanal 5 (p128) Ons 01 Apr (2009, CET) 10:24:21

Afghanistan tillader voldtægt

Præsident Hamid Karzai har underskrevet
en lov, der legaliserer ægteskabelig
voldtægt, mener både FN og kvindelige
politikere i Afghanistan.

Ifølge den nye familielov har en mand
ret til sex med sin hustru hver fjerde
aften - uanset om hun ønsker det eller
ej. Samtidig begrænser den nye lov
kvinders ret til at forlade hjemmet og
accepterer stiltiende, at mænd gifter
sig med børn.

Lev. af www.newspaq.dk 01-04-2009 08:33

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

TV2 NEWS 119 Ons 01 Apr (2009, CET) 10.46.46

Voldtægt tillades nu i Afghanistan

I Afghanistan har præsident Hamid Kar-
zai netop underskrevet en familielov,
der i følge FN reelt legaliserer