Tophumor
Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 05:36

http://www.jobindex.dk/annoncer/95063.shtml

Nok det fedeste job opslag jeg længe har set (ja det har noget med
politik at gøre)

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : JBH

Dato : 01-04-09 06:20

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.jobindex.dk/annoncer/95063.shtml

Hvis vi skal følge trenden, må en burkaklædt indvandrerkvinde da absolut
være selvskrevet til den stilling...

mvh
JBH

Fra : JBH

Dato : 01-04-09 06:56

Hov glemte lige

Check lige datoen på din computer

mvh
JBH

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 07:16

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
> Hov glemte lige
>

> Check lige datoen på din computer

Du ved godt at den lille havfrue rent faktisk bliver sendt til Kina
ikke?

Fra : JBH

Dato : 01-04-09 17:12

> "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> wrote in message

> Du ved godt at den lille havfrue rent faktisk bliver sendt til Kina ikke?

Øhh, jo den debat har kørt længe i medierne.

http://ekstrabladet.dk/find/?q=havfrue+kina&fgsa=1

mvh
JBH

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 17:15

> Øhh, jo den debat har kørt længe i medierne.

Ja og netop derfor er det en fed joke/provokation.

Fra : Thomas M

Dato : 01-04-09 20:07

N_B_DK wrote:

> Ja og netop derfor er det en fed joke/provokation.

Hvordan kan det overhovedet være det, når alle allerede ved det?

Det giver ingen mening.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 20:10

"Thomas M" <its@secret> wrote in message
> Det giver ingen mening.

Der er nok meget der ikke giver mening for dig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-04-09 21:22

> Der er nok meget der ikke giver mening for dig.

Jeg er heller ikke helt med hér. Er du sikker på, du ikke bare træder vande
lige nu?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 21:26

> Jeg er heller ikke helt med hér.

Det er da ikke noget nyt?...

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-04-09 21:40

> Det er da ikke noget nyt?...

Nope, men vil du svare på mit spørgsmål nu?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 21:49

> Nope, men vil du svare på mit spørgsmål nu?

Synes bare et kunne være sjovt at få tosse Thomas, til at indse at han
har skudt både fødder og ben af sig selv, men det er han nok for langt
ude til at kunne forstå.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-04-09 22:13

> Synes bare et kunne være sjovt at få tosse Thomas, til at indse at han
> har skudt både fødder og ben af sig selv, men det er han nok for langt
> ude til at kunne forstå.

Tja. Måske du skulle kigge lidt indad og måske endda derved konstatere, at
du lynhurtigt forekommer ligeså tosset som "tosse Thomas" [sic], hvis du
vedbliver med at følge dén tangent. du er på vej ud af?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Thomas M

Dato : 01-04-09 22:13

N_B_DK wrote:

> Synes bare et kunne være sjovt at få tosse Thomas, til at indse at han
> har skudt både fødder og ben af sig selv, men det er han nok for langt
> ude til at kunne forstå.

Hvorfor svarer du ikke på mandens spørgsmål?

Jeg ved hvorfor du ikke gør, og denne tråd er super morsom.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 07:54

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
> Hov glemte lige
>

> Check lige datoen på din computer

Check lige hvad der står i subject...

Fra : vvv

Dato : 01-04-09 08:41

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Hvis vi skal følge trenden, må en burkaklædt indvandrerkvinde da absolut
> være selvskrevet til den stilling...

Topløs burkaklædt? der er vist noget der halter.

vv

Fra : Thomas M

Dato : 01-04-09 07:02

N_B_DK wrote:
> http://www.jobindex.dk/annoncer/95063.shtml
>
> Nok det fedeste job opslag jeg længe har set (ja det har noget med
> politik at gøre)

Hold da kæft; Ikke engang en simpel aprilsnar, har du hjerne til at
gennemskue.

Se, dét er fandme humor ROFL.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 07:15

> Hold da kæft; Ikke engang en simpel aprilsnar, har du hjerne til at
> gennemskue.

http://politiken.dk/kultur/article668082.ece

Aha så du mener at politikken allerede den 12 marts tog hul på
aprilsnar?

Mon ikke du skal krybe ned under din sten igen, inden du ævler op om
hvem det er der ikke fatter den "joke"

Fra : Thomas M

Dato : 01-04-09 07:26

N_B_DK wrote:

> [...]
> aprilsnar?
>
> Mon ikke du skal krybe ned under din sten igen, inden du ævler op om

ROFL - er du snotdum No Brain og har du overhovedet læst "job annoncen"
inden du postede den herinde? Din bortforklaring med at det hele nu
pludselig handler om at Den lille havfrue skal til Kina, nytter ikke noget.
Alle der har fulgt bare lidt med i nyhederne ved, at havfruen skal til Kina.
Nedenstående er sakset fra "job annoncen" du linker til:

Hvad skal du kunne?
Det vigtigste, er at du er god til at sidde stille og har en virkelig god
kropskontrol. Det vil selvfølgelig være en klar fordel, hvis du allerede har
erfaring som levende statue, erfaring med pælesidning el.lign., men ellers
sørger vi for en grundig oplæring.
Det er også vigtigt, at du ikke er blufærdig, at du trives i et selvstændigt
job, og at du modtager alle gæster med et smil. Hvis du i fysik og
udstråling ligner den lille havfrue, vil det ligeledes være et klart plus.
Endeligt elsker du at være ude i den friske luft i alt slags vejr og du er
selvfølgelig også glad for vand. Kendskab til selvforsvar er en fordel, da
Den lille Havfrue tidligere er blevet mishandlet, lemlæstet og halshugget.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 07:32

> [...]
> nytter ikke noget. Alle der har fulgt bare lidt med i nyhederne ved,
> at havfruen skal til Kina. Nedenstående er sakset fra "job annoncen"

Det kommer faktisk ikke bag på mig du ikke opfatter den direkte
provokation der ligger i jobopslaget, men nu er du jo heller ikke den
mest spidse møggreb på møddingen.

Fra : Thomas M

Dato : 01-04-09 07:37

N_B_DK wrote:

> Det kommer faktisk ikke bag på mig du ikke opfatter den direkte
> provokation der ligger i jobopslaget, men nu er du jo heller ikke den
> mest spidse møggreb på møddingen.

Holy fucking shit - du er seriøs, ikke??

Seriøst??

Eller er du bare ikke mand nok til at indrømme at du tog fejl, og ikke
opfattede en 1. aprilsnar?

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 07:50

> Eller er du bare ikke mand nok til at indrømme at du tog fejl, og ikke
> opfattede en 1. aprilsnar?

Hvis du nu havde mere end 2 hjerneceller, så kan du jo læse subject, men
du ved sikkert ikke endnu hvad ordet tophumor betyder.

Fra : vvv

Dato : 01-04-09 08:43

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> Holy fucking shit - du er seriøs, ikke??
>
> Seriøst??
>
> Eller er du bare ikke mand nok til at indrømme at du tog fejl, og ikke
> opfattede en 1. aprilsnar?

Du mener det virkelig?
Manden skriver Tophumor i overskriften, men du mener ikke han har fattet at
det er en aprilsnar?
Tror du ikke DU skulle indrømme at DU var lidt for hurtig?

vv

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 09:06

"vvv" <?@?> wrote in message

> Du mener det virkelig?
> Manden skriver Tophumor i overskriften, men du mener ikke han har
> fattet at det er en aprilsnar?
> Tror du ikke DU skulle indrømme at DU var lidt for hurtig?

Det sker ikke, drengen har i den grad skudt sig selv i fødderne ;)

Fra : Thomas M

Dato : 01-04-09 17:24

vvv wrote:

> [...]
> fattet at det er en aprilsnar?
> Tror du ikke DU skulle indrømme at DU var lidt for hurtig?

Han havde ikke fattet, at hele den artikel han linker til, udelukkende er en
aprilsnar.

Jeg håber at han har fattet det nu, ellers står det godtnok skidt til.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 17:27

> Han havde ikke fattet, at hele den artikel han linker til,
> udelukkende er en aprilsnar.
>
> Jeg håber at han har fattet det nu, ellers står det godtnok skidt til.

Tænkte godt du ikke er mand (dreng) nok til at indrømme du ikke fatter
noget.

Det er MEGET tydeligt hvem det er der ikke fatter noget af os 2.

Fra : Kert Rats

Dato : 01-04-09 17:48

> "Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Tænkte godt du ikke er mand (dreng) nok til at indrømme du ikke fatter
> noget.
>
> Det er MEGET tydeligt hvem det er der ikke fatter noget af os 2.

Altså, bare fordi du skriver tophumor i Subject betyder det da ikke, at du
har fat i en aprilsnar, vel?
Så Thomas M. har helt ret i sin anmærkninger!
Eller ... Nårh nej )
Utroligt, at den gode Thomas ikke kan se komikken.

Venligst

Kert Rats

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 18:32

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message

> [...]
> Så Thomas M. har helt ret i sin anmærkninger!
> Eller ... Nårh nej )
> Utroligt, at den gode Thomas ikke kan se komikken.

Synes det er endnu værre at han er SÅ dårlig til at læse.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-04-09 20:24

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message

> Synes det er endnu værre at han er SÅ dårlig til at læse.

Tja, han formår jo tydeligvis ikke engang at opfatte, at det rent faktisk er
"N_B_DK" selv, som er afsender af trådstarteren, før han i sit dumdristige
hovmod kaster sig over samme skribent for "naiv misforståelse" af samme
trådstart.

Begrebet "dårlig taber" synes dermed mildt sagt at få helt nye og stadigt
mere interessante perspektiver i pågældende tilfælde...

Anders Peter Johnsen

Fra : Thomas M

Dato : 01-04-09 20:17

Kert Rats wrote:

> Altså, bare fordi du skriver tophumor i Subject betyder det da ikke,
> at du har fat i en aprilsnar, vel?

Han har prøvet siden tidligt i formiddags at redde sin kikser.

Jeg sidder bare og synes det er vildt sjovt. Jo mere han sviner mig til, jo
mere ved jeg at han ved at han dummede sig til at starte med.

Ha ha, at man ikke kan se en aprilsnar når den er SÅ tyk og lige i ansigtet.

Jeg bliver nødt til at hive nedenstående citat fra "job annoncen" frem igen:

For helvede da NB_DK - alle kan se det.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 20:37

> Han har prøvet siden tidligt i formiddags at redde sin kikser.

Hvor er du dog ynkelig, hvem startede tråden, med overskriften
"tophumor"

> Jeg sidder bare og synes det er vildt sjovt. Jo mere han sviner mig
> til, jo mere ved jeg at han ved at han dummede sig til at starte med.

Nej vi ved det er DIG der har dummet dig.

> Ha ha, at man ikke kan se en aprilsnar når den er SÅ tyk og lige i
> ansigtet.

Og alligevel evner du ikke at læse ordet tophumor i subject.

> Jeg bliver nødt til at hive nedenstående citat fra "job annoncen"
> frem igen:

> For helvede da NB_DK - alle kan se det.

Ja vi ved godt du er dum som en skovl, det slår du bare mere og mere
fast.

Fra : Kert Rats

Dato : 01-04-09 23:18

> [...]
>

> Og alligevel evner du ikke at læse ordet tophumor i subject.

> Ja vi ved godt du er dum som en skovl, det slår du bare mere og mere fast.

Thomas tager simpelthen prisen som året fatsvage!
Thomas: Læs dog Subject eller Emme, som det hedder på dansk. Hvad står der?
"Tophumor". Fes den SÅ ind å a lystavl, do?

Venligst

Kert Rats

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 07:53

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Hold da kæft; Ikke engang en simpel aprilsnar, har du hjerne til at
> gennemskue.

Jeg har faktisk ondt af dig, det må ikke være sjovt at du hver eneste
gang er klassens langsomste dreng, jeg ser lidt en Gomer pyle
(http://www.imdb.com/title/tt0093058/) for mig, har du også fået tæsk af
dine "kammerater" fordi du er så uendelig talentløs?

Fra : Thomas M

Dato : 01-04-09 08:07

N_B_DK wrote:

> [...]

> (http://www.imdb.com/title/tt0093058/) for mig, har du også fået tæsk
> af dine "kammerater" fordi du er så uendelig talentløs?

Jeg gætter på, at du altså ikke er mand nok til at indrømme, at du ikke
opfattede en aprilsnar.

Du er jo nærmest tragikomisk.

Lov mig at du poster et tilsvarende indlæg næste år, den 1. april.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 08:21

> Jeg gætter på, at du altså ikke er mand nok til at indrømme, at du
> ikke opfattede en aprilsnar.

Du har helt ret, det er netop derfor jeg skrev top humor i første
indlæg, men med dine læse (og forståelsesevner) så er du undskyldt.

> Du er jo nærmest tragikomisk.

Det er muligt, men jeg kan dog læse, men det kan jo være du har lært det
om et år, jeg tvivler dog meget.

Fra : Ivannof

Dato : 01-04-09 10:22

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Hold da kæft; Ikke engang en simpel aprilsnar, har du hjerne til at
> gennemskue.
>
> Se, dét er fandme humor ROFL.
>
> --
> / Thomas

Hvis nogen er i tvivl, så check lige ansøgningsfristen: Ansøgningsfrist 1.
april 2009.

Men jeg har da sendt den rundt til mine kvindelige bekendte, og der er et
par stykker, der søger job for tiden!

Hilsen Ivan

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-04-09 07:39

N_B_DK skrev den 01-04-2009 06:35:
> http://www.jobindex.dk/annoncer/95063.shtml
>
> Nok det fedeste job opslag jeg længe har set (ja det har noget med
> politik at gøre)

meget sød, politisk og hvorfor skal vi da ikke have noget kønt at kigge
på, når nu de sender originalen til Kina.
(Bare rolig N.B.DK det er ikke dig jeg mener med originalen.....og jeg
bliver også hjemme ).

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-04-09 07:46

Carsten Riis skrev den 01-04-2009 08:39:

> [...]
> på, når nu de sender originalen til Kina.
> (Bare rolig N.B.DK det er ikke dig jeg mener med originalen.....og jeg

Ser lige dagens overskrifter på på www.pol.dk

Der er da flere potentielle aprilsnar'er.

--------

Krisen bliver endnu værre
1. apr 03:00

OECD leverer chokprognose for verdensøkonomien. Krisen i Danmark bliver
ifølge prognosen værre end hidtil antaget.
Læs mere | Fokus: Økonomien i krise

----------

* Amerikanske aktier havde super måned

----------
Talebanledere kan blive slettet fra terrorliste
1. apr 03:02

Nogle Talebanfolk kan være fejlplaceret på FN's terrorliste, vurderer
udenrigsminister Per Stig Møller.
Læs mere | Fokus: Krigen mod Taleban
Skatteministeren står til næse
1. apr 03:01 Skatteminister Kristian Jensen (V) har fejlagtigt håndhævet
lovgivning, som endnu ikke var vedtaget i Folketingssalen.
Læs mere
Kritiker af Kreml overfaldet i Moskva
1. apr 07:48 Den russiske menneskerettighedsforkæmper Lev Ponomarevs
tilstand er alvorlig, efter han blev slået ned i går.
Læs mere
Tøger åbner natklub
Nydelse gør franskmænd slanke
Annonce

----------

Jyder kan ikke få nok af Sys Bjerre
------

Sønderjyder øgede føring i DM-finale

------
Danske Bank tæt på statsejerskab

Af PETER NYHOLM BEILE GRÜNBAUM
Banker: Danske Bank ligger ganske tæt på at kunne konvertere sit lån af
staten til aktiekapital. Peter Straarup åbner nu muligheden for en
aktieemission.

----------------
Flere massefyringer på vej
900 søgte job som receptionist

----------------

IBM på nippet til at afsløre Bagger

Af MICHAEL STENVEI MAX STOUGAARD NIELS SANDØE
Samfund: IBM krævede et møde med Stein Bagger få dage før, han forsvandt
i Dubai.IBM undrede sig over at blive omtalt som guldægget i IT Factory.
Læs artikel
Politi overvejer sag mod Veggerby
Baggers ven skal i fængsel

------

Anders Fogh forlader dansk politik?

-------------

Alt afhængig af hvilken humor og politisk observans man kan hver nyhed
idag være en aprilsnar.

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 01-04-09 10:00

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message
> [...]
SNIP

> [...]
> Carsten Riis
> www.de3faktorer.dk
> Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Men det er nu kun (desværre) Thøgers natklub....

Men se lige denne:

http://www.skm.dk/presse/pressemeddelelser/skatteministeriets/7234.html

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-04-09 10:48

Peter Brandt Jørgensen skrev den 01-04-2009 11:00:

> http://www.skm.dk/presse/pressemeddelelser/skatteministeriets/7234.html

nice

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-04-09 11:45

"Peter Brandt Jørgensen" <none@none.none> skrev i meddelelsen
> Men se lige denne:
>
> http://www.skm.dk/presse/pressemeddelelser/skatteministeriets/7234.html

Hæh, de er vist ikke helt uden selvironi derinde.

Den minder mig ret meget om den her "ny selvangivelse", der faktisk også
ganske vel kan være en ældre aprilsnar fra samme sted:

http://hodja.files.wordpress.com/2009/03/skat.jpg

Anders Peter Johnsen

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-09 08:45

On Wed, 1 Apr 2009 06:35:53 +0200, N_B_DK wrote:

> http://www.jobindex.dk/annoncer/95063.shtml
>
> Nok det fedeste job opslag jeg længe har set (ja det har noget med
> politik at gøre)

Ja, det er jo ikke 1. april for ingenting.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-09 09:08

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> wrote in
message news:11fse7oph32gd.136tclnuuuul2.dlg@40tude.net
> Ja, det er jo ikke 1. april for ingenting.

Jeg tror nu rent faktisk de mener det (ikke selve jobopslaget), men at
det er en aprilsnar, at ville sende et SÅ kendt varetegn ud af landet.