Frygtelig ulykke i Middelhavet
Fra : Ukendt

Dato : 31-03-09 06:48

Vesten er blevet berøvet 600 kulturberigere.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1147712.ece

/Kim

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 31-03-09 06:58

Kim Frederiksen skrev:
> Vesten er blevet berøvet 600 kulturberigere.

<znip link>

> /Kim

Som at høre IFPI... du har distribueret 52 halvfærdige downloads af
"Synger med Grise" fra 1952, så du har berøvet os for pladesalg for 2
millioner..

1) Du kan ikke argumentere for røveri
2) Du kan ikke argumentere for tabt berigelse

Hvad er der så tilbage? intet!

- cep

Fra : P.N

Dato : 31-03-09 09:58

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:Av-dnYccM-wdM0zUnZ2dnUVZ_r-WnZ2d@giganews.com...
> Vesten er blevet berøvet 600 kulturberigere.
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1147712.ece
>
> /Kim

Tag lige og styr dig, man aner at denne tragedie just ikke ligefrem vækker
din medfølelse med ofrene.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 31-03-09 10:08

Fra : hanzen

Dato : 31-03-09 10:08

> [...]
> skrev i en meddelelse

> Tag lige og styr dig, man aner at denne tragedie just ikke ligefrem vækker

Vil medfølelse ændre noget?
De muhamedanske nasserøve tænker kun på sig selv.
Hvorfor må vi så ikke være bare en lille smule lettede over at slippe for
endnu flere udgifter til uindviterede problemskabere?
--
hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af: Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : P.N

Dato : 31-03-09 10:15

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvorfor må vi så ikke være bare en lille smule lettede over at slippe for
> endnu flere udgifter til uindviterede problemskabere?

Nu kunne det jo være kristne der druknede, men uanset hvem der drukende er
det en stor ulykke, da vi har for flere muslimer i DK pga faldende børnetal.

Fra : hanzen

Dato : 31-03-09 10:31

> [...]
>>

> Nu kunne det jo være kristne der druknede, men uanset hvem der drukende er
> det en stor ulykke, da vi har for flere muslimer i DK pga faldende

Nej, vi har allerede for mange muhamedanere.
--
hilzen
hanzen

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-03-09 12:36

"P.N" <pn@tmail.dk> skrev i meddelelsen

> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
> skrev i en meddelelse

> Tag lige og styr dig, man aner at denne tragedie just ikke ligefrem vækker
> din medfølelse med ofrene.

Blup, blup

Fra : kk

Dato : 31-03-09 19:29

> [...]
i en meddelelse news:Av-dnYccM-wdM0zUnZ2dnUVZ_r-WnZ2d@giganews.com...
> Vesten er blevet berøvet 600 kulturberigere.

Uanset hvem der er for mange af, eller hvilken religion de bekender sig til,
så er det menneskeliv som er gået tabt, og det vil altid være en tragedie
for de involverede. Man kan have medfølelse eller ej, men at udtrykke hån
eller begejstring over en sådan tragedie, vil være uetisk. Nogen her burde
skamme sig.
mvh
kk

ps.: Jeg er ikke muslim, eller særlig religiøs, men har brugt en lifetime på
redning af mennesker i nød, hvorfor jeg måske er miljøskadet, men det har
jeg det så fint med!

Fra : N_B_DK

Dato : 31-03-09 19:54

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> Uanset hvem der er for mange af, eller hvilken religion de bekender
> sig til, så er det menneskeliv som er gået tabt, og det vil altid
> være en tragedie for de involverede.

Mener du ikke de efterladte? jeg er ret sikker på de involverede ikke
har ret meget mening om livet længere (medmindre man da tror på liv
efter døden)

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : kk

Dato : 31-03-09 20:38

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mener du ikke de efterladte? jeg er ret sikker på de involverede ikke har
> ret meget mening om livet længere (medmindre man da tror på liv efter

Det har du selvfølgelig ret i!.
mvh
kk

Fra : /Peter

Dato : 31-03-09 20:00

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

>Man kan have medfølelse eller ej, men at udtrykke hån eller
>begejstring over en sådan tragedie, vil være uetisk. >Nogen her burde

Det gælder naturligvis ikke hvis tragedien går ud over personer der
ville juble i gaderne
og udtrykke deres begejstring over vestlige tragedier.

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-09 20:04

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> Det gælder naturligvis ikke hvis tragedien går ud over personer der ville
> juble i gaderne
> og udtrykke deres begejstring over vestlige tragedier.

Nej, naturligvis ikke. Man høster som man har sået. Hvis man f.eks. stemmer
på Ehl, S, SF eller Rad. V, skal man ikke håbe på medynk hvis man bliver
udsat for muhamedanervold. Så har man lissom selv udfyldt sit balkort til at
begynde med.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Lars

Dato : 31-03-09 20:57

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:ksmdnft_-56i9E_UnZ2dnUVZ_sjinZ2d@giganews.com...
> [...]
> stemmer på Ehl, S, SF eller Rad. V, skal man ikke håbe på medynk hvis man
> bliver udsat for muhamedanervold. Så har man lissom selv udfyldt sit

Hvis der er nogle der spiller op kan man jo altid dysse dem ned, ved at byde
på en klar cola og et stykke Jenka

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-09 20:26

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> lifetime på redning af mennesker i nød, hvorfor jeg måske er
> miljøskadet, men det har jeg det så fint med!

Det er ikke noget nyt. Da Glistrup døde var han på vagt over negative
udtalelser om ham, hvorimod han på psykopatisk manér glæder sig over at
muslimer bliver slået ihjel. Da en af de danske markante muslimske
profiler her i landet døde af kræft, var han en af dem der gav udtryk
for glæde over det.

Kim Frederiksen er et afstumpet individ -så er det sagt. Du kan ikke
forvente at han har nogen empati med sine medmennesker på nogen måde med
mindre det går ud over ham selv og hans nærmeste, så dine ord er
spildte - desværre.

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-09 20:35

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i meddelelsen

> [...]
> mindre det går ud over ham selv og hans nærmeste, så dine ord er spildte -

Ligesom den medfølelse du udtrykker overfor de mennesker der blev slagtet
ved Berlinmuren, da de forsøgte at komme væk fra kommunismens velsinelser?

/Kim

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-09 20:38

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i meddelelsen news:La-dnRnA96_57U_UnZ2dnUVZ_v6dnZ2d@giganews.com...

> Ligesom den medfølelse du udtrykker overfor de mennesker der blev slagtet
> ved Berlinmuren, da de forsøgte at komme væk fra kommunismens velsinelser?

"Velsignelser" skulle der have stået. Jeg må hellere rette det inden
overlæreren drejer emnet hen på en tastefejl.

/Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-09 02:16

> [...]
> ved Berlinmuren, da de forsøgte at komme væk fra kommunismens velsinelser?

GRundløst havde USA foræret DDR -borgerne som slaver til Stalin, så
Kennedyerne var morderne når fjolser uden DDR-patriotisme lod sig skyde
og glemte sund preussisk pligtopfyldenhed.. De var delvis selvmordere
der ønskede martyrkium og aktiv dødshjælp

At Stasi ansatte stasifunktionærer var en beslutning som DK havde
medskyld i, ved at vi ikke truede med at forlade Nato under
Ungarnsopstanden.
"Vi er alle skyldige" sagde Hannah Arendt om Holocaust.
HavdeEisenhover risikeret at miste DK-røvslik havde han måske truet
Krutsjof til at sende færre tanske til Budapest.
Men vi fik 5 gange så meget Marshallhjælp pr borger som det sønderbombede
Tyskland, som vi havde været allieret med i WW2.
Vi havde måske kun fået det halve hvis v ort brunnæstede røvslik
havde været mindre AndersFogagtigt dybtfølt, ægte liderligt

Det var ikke grundlæst at Truman lod ØstEuropa og Tibet blive
kommunistisk - han red på en tiger og behøvede et fjendebillede for
ikke at falde af.