OT X-factor racisme
Fra : P.N

Dato : 28-03-09 10:02

Jeg er ked af at Mohamed ikke vandt, talenter tæller ikke, gad vide om det
var aftalt spil.

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-09 10:05

"P.N" <pn@tmail.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg er ked af at Mohamed ikke vandt, talenter tæller ikke, gad vide om det
> var aftalt spil.

Det er vist mest dig der tænker på race.

/Kim

Fra : Thomas M

Dato : 28-03-09 10:45

P.N wrote:
> Jeg er ked af at Mohamed ikke vandt, talenter tæller ikke, gad vide
> om det var aftalt spil.

Skynd dig at skrive et læserbrev til Nordjyske.

--
/ Thomas

Fra : hanzen

Dato : 28-03-09 10:46

"P.N" <pn@tmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ked af at Mohamed ikke vandt, talenter tæller ikke, gad vide om det
> var aftalt spil.

Selvfølgelig var det aftalt spil.
Ellers var han røget ud for længe siden.
--
hilzen
hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-09 10:48

On Sat, 28 Mar 2009 10:01:55 +0100, P.N wrote:

> Jeg er ked af at Mohamed ikke vandt, talenter tæller ikke, gad vide om det
> var aftalt spil.

Vrøvl. De to andre var bare bedre.

Fra : JBH

Dato : 28-03-09 10:55

"P.N" <pn@tmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ked af at Mohamed ikke vandt, talenter tæller ikke, gad vide om det
> var aftalt spil.

Hvilke racer, ud over menneskeracen, mener du der deltog ?

/JBH

Fra : Morten Stæhr

Dato : 28-03-09 10:59

"P.N" <pn@tmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ked af at Mohamed ikke vandt, talenter tæller ikke, gad vide om det
> var aftalt spil.

Talent ?
Alle deltagerne udmærkede sig da, ved et udpræget mangel på talent.
Så vinderne må da være dem, der ikke deltog :)

Fra : Lars

Dato : 28-03-09 11:56

"P.N" <pn@tmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ked af at Mohamed ikke vandt, talenter tæller ikke, gad vide om det
> var aftalt spil.

Hvad er x-factor?

/Lars

Fra : Bruno Christensen

Dato : 28-03-09 13:09

On Sat, 28 Mar 2009 11:55:45 +0100, Lars wrote:

> "P.N" <pn@tmail.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Hvad er x-factor?
>
> /Lars

En trådstart i dk.politik.

Ellers?

--
MVH
Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-09 13:14

> Hvad er x-factor?

Du har tydeligvis ikke børn mellem 9 og 13 år.

Fra : Lars

Dato : 28-03-09 13:50

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:1m8utvc7790t8$.pro88h2no1ee.dlg@40tude.net...

> Du har tydeligvis ikke børn mellem 9 og 13 år.

Hehe - ikke endnu, men jeg prøver (naivt) at præge så det ikke bliver
aktuelt med den type programmer.

Mit indlæg var ment som ønsketænkning - der er en lang række ting (f.eks.
X-faktor og Mascha Vang) jeg ville ønske jeg ikke kendte til

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-09 13:58

On Sat, 28 Mar 2009 13:49:47 +0100, Lars wrote:

> Hehe - ikke endnu, men jeg prøver (naivt) at præge så det ikke bliver
> aktuelt med den type programmer.

Det "slag" er tabt på forhånd.

Fra : Lars

Dato : 28-03-09 14:55

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:yol5qhkurmds$.86j3c01ma8t3.dlg@40tude.net...

> Det "slag" er tabt på forhånd.

Det er det jo nok - mine forslag om at placere vores fjernsynsmodtagere på
genbrugspladsen falder heller ikke i god jord

/Lars

Fra : N_B_DK

Dato : 28-03-09 14:23

"Lars" <brugesikke@gmail.com> wrote in message
>Mascha Vang

Dumme blondiner skal der da være plads til også.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Lars

Dato : 28-03-09 14:52

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars" <brugesikke@gmail.com> wrote in message
>
> Dumme blondiner skal der da være plads til også.

De kan godt blive _for_ blæst i bøtten :-/

Men vi kan da aftale at jeg kører ned til dig med hende, hvis hun en dag
skulle ringe på min dør?

/Lars

Fra : N_B_DK

Dato : 28-03-09 15:02

> Men vi kan da aftale at jeg kører ned til dig med hende, hvis hun en
> dag skulle ringe på min dør?

Fandme nej, godt nok skal man være god mod dyr, men lige med hende kunne
jeg nemt forestille, mig hun ville blive kørt til en dyrelæge og blive
aflivet *G*

Fra : Bruno Christensen

Dato : 28-03-09 22:47

On Sat, 28 Mar 2009 13:14:00 +0100, Steen A.Thomsen wrote:

> Du har tydeligvis ikke børn mellem 9 og 13 år.

Nej, og mine børnebørn er mellem 4 og 12, så jeg er meget heldig..

--
MVH
Bruno

Fra : J. Nielsen

Dato : 28-03-09 17:31

On Sat, 28 Mar 2009 11:55:45 +0100, "Lars" <brugesikke@gmail.com> wrote:

>Hvad er x-factor?

En solcreme med overraskelse?
--

-JN-

Fra : mr

Dato : 28-03-09 17:54

"P.N" <pn@tmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ked af at Mohamed ikke vandt, talenter tæller ikke, gad vide om det
> var aftalt spil.
altså du mener at 500.000 (ca.) teenagere har fået besked på hvem de skal
stemme på?