Bellahøj Politistation - en dement stat ~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-03-09 04:07

Bellahøj Politistation - en dement stat i staten
Hjemvendte soldater er næppe sindsygere end andre danskere, når bortses
fra de, der valgte militærkarrieren, netop fordi de havde et alvorligt
psykisk problem. Deres sociale arv kan nok gøre dem så ensomme, at de
bliver desperate, og det var hvad skete denne måned i Kronborggade, den
stilfærdige Jagtvej-sidegade som går paralelt til Jægersborggade men
fjernere fra Nørrebros Runddel end min Bjelkes Alle.
Her havde en hjemvendt Kosovo-kriger sin stilfærdige lejlighed og
gjorde ikke nogen fortræd, indtil hans hysteriske søster opdigtede, at
han virkelig TROEDE, at han var guden Thor og fægtede rundt med en
hammer.
I SIN EGEN LEJLIGHED I SIN ENSOMHED.
Kvinder med al for god tid og godhedsindustrielle ambitioiner er det
ondeste i denne verden, værre end holocaust.
Hun ringede til politiet og fik dem til at skyde sin bror og
kritiserer i dag politiet for sin egen udåd.
Politiet meddelte, at de ALDRIG tager ud og tvangsindlægger uden, at en
læge er involveret, og en sådan havde hystaden ikke fået til at falde
for sin søskende jaloux sadisme - men de har ALT FOR MEGET PERSONALE med al
for god tid og de er ensomme machoer og bliver rørt, når en pige ber dem
om hjælp, så de sendte betjente og låsesmed og fandt ud af, at han ikke
var hjemme.
Hystaden havde meddelt at broderen hader uniformer og politi og selv en
uniformeret kvindelige fængselsbetjent, som havde besøgt soldaten efter
fyraften fik ham til at mukke, at han ikke er værdssat efter fortjeneste.
Politiet drog igen til Kronborggade, der er dejlig tæt ved stationen, og
det kunne jo være at søsteren blev sød af at man bankede hendes bror på
plads.
Når Bispebjerg Psykiatriafdeling indbragt en afviger, som betjente mener
bør tvangsindlægges, så råber de underbeskæftigede læger HURRA, KUNDER I
BUTIKKEN, og bruger en musefældeklausul, der hedder "tvangstilbageholdelse".
Er han kommmet ind på afdelingen så kan han fastholdes på
behandlingsindikation.
Igen brød ledelsen i Bellahøj alle regler og al sund fornuft ved hhv at "klare
ærterne uden et irriterende læge-vidne", dels at komme i uniform og
ikke i civil.
Soldaten , der uheldigvis var hjemme da betjentene kom igen, havde
samfundsindsigt og forudså tvangsindlæggelse dvs en skæbne værre end
døden, så han søgte at skræmme fjolserne væk med sin sabel, så betjente
blev henrykte for at have alibi til at skuddræbe og det gjorde de. Det er
nemt.
Politiet kunne legende let have flygtet, da de så sablen, men som Trine
sagde da Thomas spurgte om der også er en sydstjerne ligesom der til at
finde retning nord er en nordstjerne. "NEJ DET ER FOR NEMT".
Med et så udueligt regelbrydende politi, der allerede har afstedkommmet
eet justitsmord mod mig vedr blufærdighedskrænkelse, er jeg alvorligt
nervøs for, at hvis jeg afslører autonompartiet EL's skandaløst
korrupte hjemmehjælp her i kommunen, så vil de tvangsindlægge mig.
Jeg har jo fået flere racismedomme end nogen anden danskere, fordi jeg er
den mindst racistiske, så der er logik i at opdigte psykose , fordi jeg
ifølge nu også ifølge psykiatrioverlæge Preben Brandt - foruden 5 af hans
fortidspensionsundersøgende kolleger - er absolut uden nærhed til nogen
sindsygdiagnose på nær HYPERTYM, som svarer til hyperaktiv og betyder
IDE-RIG.
Den sprudlende intelligens vi alle kender fra Hanne Bech Hansen og Per
Larsen udtrykte vagthavende til Ekstrabladet

"Når en mand siger han er Thor, så er han psykotisk - det behøver man
ikke en læge til at se"
Man behøver blot tale med en kærlig søster - politiet havde ikke selv
hørt den skuddræbte udtale sin Thor-joke.
Dette er sammenstykket af 4 dagblades dækning af sagen - sompludselig
er mørkelagt med den begrundelse at statsadvokaten nu skal undersøge den.
Altså det må ikke komme frem at Bellahøj Politistation er totalt ligeglad
med landets love.
Kender du nogen modsigelse af min arbejdshypotese om skandaløst
politiarbejde. Ingen journalist har totalt bevis på alt - jeg brainstormer
og er nysgerrig om nogen facts umuliggør at min historiefortælling er den
sandsynligste.
Politiet lever højt på at dagblade har som vigtigste
arbejdsbeskrivelse at levere gratis reklame for al statsmagt og fortie
kritik.

Fra : sjp

Dato : 27-03-09 10:56

> Bellahøj Politistation - en dement stat i staten

Bo du har intet fornuftigt at komme med. Blot en sindsygs hjerne der
konstant løber over.
Du får æren af at blive den første i mit filter. Plonk!

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-03-09 13:19

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Politiet lever højt på at dagblade har som vigtigste
> arbejdsbeskrivelse at levere gratis reklame for al statsmagt og

Selvfølgelig kunne alle disse dødsepisoder med urolige galninge have været
undgået, hvis personer med høj empati og taktilitet, som dig og mig, havde
været brugt som udsendinge.
Men talentmassen er ikke så stor i DK, og i øjeblikket bliver den stærkt
fortyndet ved masseimport af analfabeter fra lav-IQ lande, og ved at de få
dygtige skrider eller resignerer i apati, fordi de ikke orker DK's jante,
nid og nag.
Tænk hvis godhedsfantasten Ulrik Kohl fra Fighters & Lovers havde været
murerarbejdsmand i stedet for at bortøde kassedamens merværdi ved at drive
rundt på diverse meningsløse kostbare uddannelser og ved dyre rejser til
terrordestinationer.

Mvh
Martin