Muhammedaneres APARTHEID
Fra : Martin Larsen

Dato : 26-03-09 00:47

Fik I læst Stjernfelts læserbrev om hvorledes muslimer fremmer oprettelse af
apartheidsamfund. Mr Ahmad: "I Sydafrika blev alle de forskellige samfund
oprettet pga apartheid, og det virkede godt." :-}

"Muslims want to build residential areas to which non-Muslims have no
access. And in
Australia, non-Muslims are outraged and furious about this. Rivervale is
located about 6 kilometers from the Australian city of Perth. Until 1884
this suburb on the Swan River was also called Barndon Hill. According to
figures from the Australian Bureau of Statistics, in Rivervale currently
about 44 persons speak Arabic and 239 persons are Islamic believers. That is
3.4% of residents of Riverdale. The Muslims of Rivervale now want to build a
district to which non-Muslims will have no access. A pure Muslim
neighborhood, where apartheid will exist and "unbelievers" must remain
outside. A parking garage only for Muslims, housing only for Muslims..."

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-09 07:56

On Thu, 26 Mar 2009 00:46:35 +0100, Martin Larsen wrote:

> [...]
> neighborhood, where apartheid will exist and "unbelievers" must remain
> outside. A parking garage only for Muslims, housing only for Muslims..."

At muslimer/islamister er de værste racister i verden, er da velkendt.

Fra : ivannof@hotmail.com

Dato : 27-03-09 06:23

On 26 Mar., 07:56, "Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)
invalid"> wrote:

> At muslimer/islamister er de værste racister i verden, er da velkendt.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Der er også vigtige grunde til at muslimer gerne vil være for sig
selv.

Jeg har tit tænkt på hvordan unge mennesker har modstridende
kulturelle platforme: Her i vesten vil unge mennesker mellem 13 og 25
typisk bruge deres fritid på at finde en kæreste, og det tit under
indflydelse af alkohol. Unge mennesker med muslimsk baggrund vil siden
deres barndom allerede have fået udpeget en ægtefælle OG alkohol er
forbudt. Selvfølgelig vil drengene da alligevel drikke og øve sig i at
kysse på de piger, der synes en sydlandsk udseende fyr er spændende.
Men begge ved, at det ikke bliver dem, der får hinanden.

Jo, jeg kan godt se hvordan det er svært at få det til at passe sammen
uden at forsage sit hjemlands vemodige kultur! Vi har allerede i høj
grad kulturel apartheid her i Danmark!

Hilsen Ivan