Pia-bande-pakke med markedsfornuft.
Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-09 17:47

Pia-bande-pakke med markedsfornuft.
SF vil ansætte behandlere,og Pia er nødt til også at rose statslig
indsats.
Men der er lagt op til kæmpesejr for Glistrup-ånden ved at Pia påpeger, at
Søvndal pludselig er kommet til fornuft og ikke har sin folketingsgruppe
med sig.
Det er den samlede statsmagt, der ryster i bukserne for Pias folkelige
fornuft og førtidspensionist-taberfornuft om, at man skal straffe
bilejeren, der lader sin bil bruge til våbenbrug.Det er noget alvorligere
end, om en ministerbil fragter et jagtgevær selvom den PET-godkendte
chafør ikke har jagttegn.
CEPOS-jurister gør sig til grin ved at påstå, at vi knægter
MENNESKERETTIGHEDEN ejendomsret ved at konfiksere våbernladede bande-biler
I andre sammenhænge er godhedsindustrien fjendsk mod ejendomsret.
Statsmagten er nu pludselig på forkant med at bakke op om skingre
konfiskatioiner, når en jyde jokede om flybombe får konfiskeret 43000 kr
ferievaluta og aflyst sin ferie .
Og vedr straf for ulovlige våben er Antvortkovs Cirkus Mili ude med
markedsmotivationerne ved at love stor dusør for hjælp til at stjålne
vå¨ben retur.

Stuearrest til voldsmænd, der har gjort sig så asocialt bemærket, at de
bør være i hjemmets skød, vil betyde enorm øgning af elektronisk
fodlænke - den slags politistat kan vi ikke få for meget af p.t.

Josef Fritzl var på forkant for tidsånden ved ikke at anerkende
statsmagtens børneprofessionelles ejendomsret til familiens børn - at
han fejlede groft betyder ikke, at vi skal glemme, at familien ejer sine
børnene i alt væsentligt, og har en ægte kærlighed, der skaber gode
personligheder hvor skifteholds-professionelle hos BUPL-kynikerne skaber
afstumpet menneskesyn hos de børn, der skal splitte deres loyalitet
mellem stat og forældre.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-03-09 23:51

> Pia-bande-pakke med markedsfornuft.

Lad os da gøre alt op i penge - du fatter nada, Bo..

> SF vil ansætte behandlere,og Pia er nødt til også at rose statslig
> indsats.

Snik snak, Bo. Fakta ikke brain-storm.

> Men der er lagt op til kæmpesejr for Glistrup-ånden ved at Pia påpeger,
> at Søvndal pludselig er kommet til fornuft og ikke har sin
> folketingsgruppe med sig.

Og det ved du hvorfor? - ikke ælv, men fakta.

> [...]
> bilejeren, der lader sin bil bruge til våbenbrug.Det er noget
> alvorligere end, om en ministerbil fragter et jagtgevær selvom den

Vi kan så slå fast, at du IKKE forstår/kender lovgivningen. Prøv igen, Bo.

> [...]
> gode personligheder hvor skifteholds-professionelle hos BUPL-kynikerne
> skaber afstumpet menneskesyn hos de børn, der skal splitte deres

Naturligvis hylder du dit forbillede, Josef Fritzl - har var/er jo kun
pædofil og sadist. Det er jo lige noget for dig, Bo.....

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-09 02:27

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Lad os da gøre alt op i penge - du fatter nada, Bo..

Udbud og efterspørtgsel er om FRIHED der er LANGT VIGTIGERE END PENGE

> [...]
>
> Naturligvis hylder du dit forbillede, Josef Fritzl - har var/er jo kun
> pædofil og sadist. Det er jo lige noget for dig, Bo.....

Jeg skriver netop at Fritzl fejlede groft
Ingen har vist nogensinde haft Fritzl som forbillede
Men nogle af de fagfolk der har analyseret hans udåd sagligt,har
påpeget at ægte kærlighed tilsine børn var en del af særlingens sære
frihedsberøvelses motiv - som skal holdes op imod det halvtriste liv som
børn i statens institutioner får.
Det er ikke en sorthvid sag, selvom han valgte at få en harmonisk
alderdom ved at tilstå en lodret løgn, som man pressede ham til, nemlig at
den nyfødtes dødsfald var tilsigtet og mord.
Det var justitsmord og afslørende for et råddent retssystem, at man
ikke blot dømte på den indlysende ulovlige pædofili og frihedsberøvelse,
som også havde givet fængsel i alle hans resterende leveår Hvorfor
forplumrede domstolen sagen med mordankilage?
Ligesom mange andre betvivler jeg at Fritzls drivkraft var dårlig etik.
Hans ulykielige barndom finder jeg ikke væsentlig.
Havde han været sadist kunne han have skadet de indespærrede langt
værre - hans frihedsberøvelse var groft uetisk men var det eneste foruden
voldtægten, som gav datteren 7 gange moderlykke , der harlighed med
sadisme
Dattern havde det ikke kedeligt som statens fængselsfanger
.. Ikke positivt, for jeg går ind får personlig frihed, men monsteret der
indespærrede Natasha Kampbush finder jeg mere destruktiiv, bortset fra
at antal ofre var meget mindre.
Livet er mangfoldigt og Fritzl søgte ny veje - som ingen kan
sympatisere med men som bør analyseres fordomsfrit - og det har ikke
været forsøgt særlig godt endnu i danske medier - derfor mit
brainstorming bidrag, menjeg har aldrig påstået at brainstorming leverer
sandhed
Noget af sandheden gav retssagen.
Grov løgn opfandt dommeren og fik vedtaget - det afslørede et råddent
retsvæsen der er styret af medierne
Hvor stor ulykke og lyukke der kom ud af Fritzls særhed ved vi ikke - gem
de forhastede domme
Det er for tidligt at vurdere det, - vi har ikke hørt udtalelser fra
ofrene - ligesom vi i Tøndersag forhindres i at få viden om ofrets
mening - udover at hun savner sit luderliv og forsvarer sin far
Forhåbentlig giver man Fritzl ytringsfrihed så vi kan lære af sagen.
Men bør huske at der trods kz-trusomhed var folk der blomstrede op i
arbejdslejrenes resultatrige frilufts liv.