Norges udenrigsminister støtter Erling Bjø~
Fra : steen hjortsoe

Dato : 24-03-09 09:23

Erling Bjøl, der ofte ved bedre besked end sine kolleger, foreslog for
nogle få dage siden i Politiken, at Norges udenrigsminister, Jonas
Gahr Støre, bør vælges til NATO's nye generalsekretær, da han er den
bedst kvalificerede.

Den norske udenrigsminister har derefter meldt sin kandidatur ved at
lade sig citere i norske medier for, at den kommende NATO-
generalsekretær meget gerne må kunne forstå norsk. Det er der så vidt
vides kun to af de potentielle emner, der kan: Anders Fogh Rasmussen
og Jonas Gahr Støre selv.

Når Tyrkiet har fået sine indrømmelser for at undlade et veto, bliver
det jo nok Anders Fogh, der bliver valgt. Men det bliver næppe andet
end en kort fornøjelse. Interne NATO-kredse regner selv med, at
alliancen går i spåner i foråret 2011.

Steen Hjortsø

Fra : jensen

Dato : 24-03-09 18:40

"steen hjortsoe" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ja også får vi dem med i EU føj for fanden da.

Fra : Rea721

Dato : 24-03-09 23:48

> steen hjortsoe <steenhjortsoe@gmail.com> wrote:

> Men det bliver næppe andet
> end en kort fornøjelse. Interne NATO-kredse regner selv med, at
> alliancen går i spåner i foråret 2011.

Hvor har du den oplysning fra?? Evt link??

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om