6 millioner jøder
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 11:29

The American Hebrew
October 31, 1919:

The Crucifixion of Jews Must Stop!
By Martin H. Glynn (Former Governor of the State of N.Y.)

From across the sea six million men and women call to us for help, and eight
hundred thousand little children cry for bread.

Six million men and women are dying from lack of the necessaries of life;
eight hundred thousand children cry for bread. And this fate is upon them
through no fault of their own, through no transgression of the laws of God
or man; but through the awful tyranny of war and a bigoted lust for Jewish
blood.

And so in the spirit that turned the poor widow's votive offering of copper
into silver, and the silver into gold when placed upon God's altar, the
people of this country are called upon to sanctify their money by giving
$35,000,000 in the name of the humanity of Moses to six million famished men
and women. Six million men and women are dying -- eight hundred thousand
little children are crying for bread.

Because of this war for Democracy six million Jewish men and women are
starving across the seas; eight hundred thousand Jewish babies are crying
for bread.

In the name of Abraham Krotoshinsky who saved the "Lost Battalion," in the
name of the one hundred and ninety-nine thousand and nine hundred and
ninety-nine other Jewish boys who fought for Democracy beneath the Stars and
Stripes won't you give copper, or silver, or gold, to keep life in the heart
of these men and these women; to keep blood in the bodies of these babies?

The Jew Has Helped Everybody But The Jew.

In the world war the Jew has helped everybody but the Jew. "Over there" he
helped in camp, in council and in conflict. "Over here" he helped the Red
Cross, the Y.M.C.A., the Knights of Columbus, the Masons, the Salvation Army
and everybody else. So now is the time for everybody to help the Jew, and
God knows now is the time he needs it.
The Six Million Dead Jews of World War One
http://9-11-was-an-inside-job.blogspot.com/2009/03/six-million-jews.html

Six million Jewish men and women are starving across the seas; eight hundred
thousand Jewish babies are crying for bread.

Send $35,000,000 now and I'll shut up about it!
---------

FIAWOL:
Holocaust denial-have to be brain dead to offer that smelly old meme here.

KokomoJoJo:
so then 12 million dead jooozsterz over 25 years huh?
thats a funny one. how many were there like 14 million in the whole world?
Are you saying hitler missed a few?

Bill E. Bob:
Did you guys hear about the new German microwave?
It seats 6 Jews.

TrondH:
One more WW and the Jews are history...
-------

SOL:
Koste seg
by Anonym on 06/03/2009 - 00:03

Jødene led ingen nød, de gasset seg under hele krigen.

Såpe
by Anonym on 06/03/2009 - 16:12

Jeg lurer forresten på, den såpa de laget av jøder, var den noe tess?
Skulle likt å se en skikkelig test av såper, på TV2 Hjelper Deg f.eks.
Doctor Greve, Sunlight og så da Jødesåpe.
http://sol-forumet.blogspot.com/2009/03/6-millioner-jder-ww1.html

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 24-03-09 13:21

Jødiske Fjellreven på sol har sett bildet av WTC7 synke ned i bakken som om
det plutselig sto midt på havet flere hundre ganger. Han har også blitt
fortalt at det ikke fløy noe fly inn i WTC 7 et utall ganger. Skulle være
unødvendig å fortelle det for det er noe alle egentlig vet, alle som har
hørt om WTC7 iallefall. Likevel, i en diskusjon på sol spiller han som et
brød:

JE:
Det har vært like åpenbart at Silverstein rev ned byggene sine hele tiden.
Du kan slutte å late som at du er dum.

Fjellreven:
Jeg har vel ikke noen mensa-attest å vise til men jeg anser meg så aldeles
ikke som dum.
Sivlerstein inngikk forsikringsavtale på riktig tidspunkt. Noen må jo
nødvendigvis gjøre det også. I vanvare.....

JE:
"Sivlerstein inngikk forsikringsavtale på riktig tidspunkt."

Ja, jøden tåkeprater som bare en jøde kan.

http://home.chello.no/trondh/collapse-wtc7.gif

Fjellreven:
Ser du H E L T bort fra tilfeldigheter du da? Kan liksom ingen gå inn i en
forsikringsavtale i forkant av en hendelse som denne?
(forsikringsavtaler inngåes jo daglig)

JE:
Jeg ser du bare fortsetter med tåkepratet ditt og later som du ikke ser at
WTC 7 synker ned i bakken som om det plutselig sto midt på havet.

Fjellreven:
Jojo... ....men dersom du mener mine spørsmål er ubehagelige så er det tross
alt du som har problemer og ikke jeg......

JE:
Jeg ser du jobber hardt med å komme deg rundt det faktum at WTC7 sank ned i
bakken som om det plutselig sto på havet. Det er bedre å prate litt om
forsikringsavtaler eller noe liknende...

Fjellreven:
Det å prate rundt grøten er da stuerent?

JE:
Som sagt, så bare later du som at du ikke vet at Silverstein rev ned byggene
sine. Og det ble ikke mindre tydelig med denne roingen din rundt det
åpenbare faktum at WTC7 ble revet ned med eksplosiver.

Fjellreven:
Explosiver sier du. Fly sier jeg. De inneholder da tross alt litt flybensin?

JE:
Du gir deg ikke. Du skal absolutt bort fra dette faktum at WTC7 sank ned i
bakken som om det plutselig sto på havet. Det er et fellende bevis.

Fjellreven:
Du kan da ikke bare drite i to 747. I såfall fremstår du som en amatør....

JE:
Hva har fly for noe med WTC7 å gjøre? Du babler som bare en jøde kan.

Fjellreven:
Nå babler du bare som en ekte fornekter kan gjøre. Ja det var to fly som
styrte inn i WTC. Er dette nytt for deg?

JE:
Nei det var ingen fly som fløy inn i WTC 7.

Du later som du er skremmende feilinformert.

Hendelsesforløpet:

To fly fløy inn i WTC 1 og 2 og startet en brann høyt oppe. En time senere
hadde flammene nesten slukket, og plutselig så eksploderer byggene fra topp
til bunn og blir jevnet med jorden på 10 sekunder. 7 timer senere synker
WTC7 ned i bakken på 7 sekunder, som om det plutselig sto på havet.

Dette har du fått høre 100.000 ganger
----------------------

"Jews are smart," sa Eric Hufschmid. Javel, ja...

--
Trond Halvorsen

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 24-03-09 08:01

On 24 Mar, 13:20, "Trond Halvorsen" <trondhalvor...@hotmail.com>
wrote:

> "Jews are smart," sa Eric Hufschmid. Javel, ja...

Det morsomme med dette er at den dumme korporalen de hadde til fører i
Tyskland under krigen den. ikke innså vanlig sunn f0ornuft, men jaget
ut eksempelvis Lisa Meitner, og dermed ikke greide få ferdig bomben
sin i tide,,,,

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 25-03-09 01:16

wrote:

>Det morsomme med dette er at den dumme korporalen

Det morsomme er at vi kan observere at samtlige av jødene på fora er tette i
pappen. C Lund har helt glemt barnelærdom og tror at mennesker bare har fire
fingre på hver hånd. Han har lest det på en webside.

Karlsen i media:
56-åring tiltalt for nett-sjikane [Nettavisen, 2002-06-03]
Tiltalt for nettsjikane [avisa.no, 2002-06-03]
Kjendispsykolog kan miste lisensen [Nettavisen, 2002-02-04]
15 000 for nett-sjikane [ITavisen, 2002-01-21]
Psykolog fikk inndratt PC [NRK, 2002-01-18]
Psykolog drev sjikane [P4, 2002-01-18]
Psykolog bøtelagt for nettsjikane [Nationen, 2002-01-18]
Psykolog bøtelagt for nettsjikane [Aftenposten, 2002-01-18]
Fratatt PC etter nett-sjikane [VG, 2002-01-18]
Psykolog bøtelagt for nettsjikane [Dagbladet, 2002-01-18]
Psykolog tiltalt for nettsjikane [Nettavisen, 2002-01-18]
Offentlig eller ikke? [Computerworld, 2001-10-18]
Refses av sine egne [Computerworld, 2001-10-18]
Psykolog etterforskes [Dagbladet, 2001-02-25]
Newskrigerne alle hater [Computerworld, 2000-11-24]
Newskrigene har alltid vært der [Computerworld, 2000-11-24]
Trakassering i en mannsverden på nettet [Computerworld, 2000-11-24]
http://home.online.no/~vidaandr/news/media/karlsen.html

Jeg overvar en god del av dette. Karlsen hadde omtrent sagt til Spangelid at
han var en dust, og det førte til at Spangelid ringte hjem til Karlsen,
sendte brev til skolen, og anmeldte saken. Det ble rettssak og greier. Det
hele virket hysterisk rart.

Når jeg etterhvert ble klar over den jødiske konspirasjonen forsto jeg at
det hadde vært et jødisk spill. Jeg søkte på Karlsen for å se hva han hadde
å si om jøder, og jaggu fant jeg ikke et innlegg hvor han faktisk innrømmer
at han er jøde:

Lurte du på hva de ivrigste nettnaziene heter? De heter Gordon Spangelid,
Morten Vinje og Jardar Eggesbø Abrahamsen. Deres mål er å suge penger ut av
meg og få meg straffet så hardt som mulig. Mine mål er å få den ene til å
shvnøvle litt mindre, få den andre til å bli litt mindre våpenfiksert og få
Jardar Eggesbø Abrahamsen til å bli litt mindre dødsopptatt.

Selv om jeg er jøde så forsvarer jeg ikke Israels nazipolitikk! Jeg
forsvarer derimot jøders rett til å ytre seg på news! Jeg forsvarer
ytringsfriheten på samtlige newspubber!
http://groups.google.no/group/no.alt.frustrasjoner/msg/690b7dd8a3ba92d2?dmode=source&hl=no

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-03-09 10:01

Et rekke ganger har jøder på sol vært tvunget til å slette sine egne
innlegg.

raggar:
Viss du har så fryktelig lyst på moderator jobb kan jeg anbefale deg for min
sjef.
Men før så.... da anbefaler jeg deg å rydde litt i egen skuff (slett div
innlegg)

il.primo:
Det er OK for meg å slette mine innlegg. Men vilken "skuff" snakker du om?

raggar:
I egen skuff, da mener jeg at innlegg som ligger der ute som kan brukes imot
deg i fremtiden... Gudene skal vite at jeg har fått på pukkelen,hehe

il.primo:
Det høres greit ut.
Jeg har allerede i dag slettet en del innlegg tilbake til ca. 1. juni, og
fortsetter bakover i morgen.

Igår igjen skrev moderatoren raggar et løgninnlegg han måtte slette:
http://sol-forumet.blogspot.com/2009/03/raggar-sletter-seg-selv.html

--
Trond Halvorsen