øh....øh...øh
Fra : Kim2000

Dato : 23-03-09 16:06

Hvordan i alverden kan man være borgmester, tidligere minister og endda en
stemmemagnet, når man ikke kan sige to ord uden at sige "øh" mellem dem.

jeg synes...øh... at...øh...det....øh... er meget....øh....
svært....at....øh...

jeg undres og gider ikke høre på hende. Jeg taler selvfølgelig om Ritt, der
nu går fra politik- endelig.

Fra : /Peter

Dato : 23-03-09 16:19

> [...]
> svært....at....øh...
>
> jeg undres og gider ikke høre på hende. Jeg taler selvfølgelig om

Hun skulle have holdt sig hjemme mellem sine æbletræer

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 23-03-09 16:45

Kim2000 skrev:
> Hvordan i alverden kan man være borgmester, tidligere minister og endda en
> stemmemagnet, når man ikke kan sige to ord uden at sige "øh" mellem dem.

Når man har adskilligt mere omløb i hovedet end sådan en uvidende
klaphat, der ikke har haft noget stammerproblem at slås med.

--
Niels

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-03-09 17:00

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Når man har adskilligt mere omløb i hovedet end sådan en uvidende klaphat,
> der ikke har haft noget stammerproblem at slås med.
>
> --
> Niels

Har Ritt Bjerregaard (da jeg stærkt formoder det faktisk er hende, der tales
om, selv om navnet på bemeldte politikerkvinde slet ikke nævnes?) haft
stammer-problemer? Jeg har nemlig - trods (eller måske snarere på grund af?)
hendes påfaldende ENORMT nedsatte taletempo - aldrig hørt hende "kløjes i et
ord", hvilket i så fald må siges at være forbandet godt klaret...

Jeg troede faktisk at det (af een eller anden finurlig Y-kønskromosomatisk
årsag, ligesom med f.eks. mandlig halvskaldethed, som jeg desværre også selv
er disponeret for) i princippet KUN var drenge og mænd, der kunne have denne
lidelse? Jeg er nemlig aldrig stødt på kvindelige "stammere" før...

Hvor har du hørt om eller læst noget sådant om Ritt?

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-03-09 17:02

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

Arh, okay, jeg ser først lige nu at hendes navn rent faktisk ER nævnt,
pinligt nok...

Anders Peter Johnsen

Fra : Vidal

Dato : 24-03-09 11:36

Anders Peter Johnsen skrev:

> [...]
> på kvindelige "stammere" før...
>
> Hvor har du hørt om eller læst noget sådant om Ritt?

Jeg har læst et sted, at hun er stammer og også
at hun taler vidt forskelligt privat og offentligt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Malene P

Dato : 24-03-09 12:50

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har læst et sted, at hun er stammer og også
> at hun taler vidt forskelligt privat og offentligt.

Hæ -ellers kunne det jo være meget sjovt at overvære en
morgenbordsdiskussion mellem hende og manden )

Malene P

Fra : Vidal

Dato : 24-03-09 13:00

Malene P skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hæ -ellers kunne det jo være meget sjovt at overvære en
> morgenbordsdiskussion mellem hende og manden )

Mon ikke det ville være temmeligt kedeligt,
mit gæt er, at de sidder med hver deres avis.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : JYH

Dato : 23-03-09 16:54

Kim2000 wrote:
> Hvordan i alverden kan man være borgmester, tidligere minister og
> endda en stemmemagnet, når man ikke kan sige to ord uden at sige "øh"
> mellem dem.

Fordi Ritt er stammer - og hun bruger øh'erne til at kontrollere problemet.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-03-09 17:03

"JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev i meddelelsen

> Fordi Ritt er stammer - og hun bruger øh'erne til at kontrollere
> problemet.

Dokumentation, please?

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-03-09 20:55

"JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev i en meddelelse

> Fordi Ritt er stammer - og hun bruger øh'erne til at kontrollere
> problemet.

Kællingen er ikke stammer. Hun tillagde sig den grimme vane efter
Ritz-skandalen, da hun aldrig mere ønskede at komme til at sige noget, der
ikke var helt igennem velovervejet.

Hendes usmagelige overkontrolleren af det sagte deles forøvrigt af flere af
hendes kvindelige politiker-kollegaer.

Tror du mig ikke, kan du se nogle af de interviews med heksen, der
eksisterer fra dén tid. Der har hun intet problem med at tale uden at stamme
og uden de mange øh'er.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : tony

Dato : 23-03-09 16:55

> [...]
> stemmemagnet, når man ikke kan sige to ord uden at sige "øh" mellem dem.
>
> jeg synes...øh... at...øh...det....øh... er meget....øh....

Enten skyldes det en hjerneskade, eller også har gimben erfaret, at hendes
kærnevælgere har brug for en hel del ophold, for at det ikke går for stærkt.

Partiet og dets vælgere er jo efterhånden kendt for, IKKE at være de
kvikkeste hoveder i hjælpeklassen.

Tony

Fra : Thomas M

Dato : 23-03-09 19:19

Kim2000 wrote:
> [...]
> mellem dem.
> jeg synes...øh... at...øh...det....øh... er meget....øh....

Gider du heller ikke høre på elever i din klasse, hvis de stammer?

Fra : Kim2000

Dato : 23-03-09 19:38

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Gider du heller ikke høre på elever i din klasse, hvis de stammer?

Niks, så sidder de nede bagi og får at vide de skal holde kæft, eller også
tager jeg dem op foran og udspørger dem, mens jeg råber og skriger af dem.
Hvis de ikke svarer hurtigt nok river jeg stikkontakten ud af væggen og slår
eleven i ryggen, mens jeg brøler manus nigra.....

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-03-09 20:56

> [...]
> skriger af dem. Hvis de ikke svarer hurtigt nok river jeg
> stikkontakten ud af væggen og slår eleven i ryggen, mens jeg brøler

Fedest. Så kan de lære det, kan de!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 24-03-09 21:06

Kim2000 skrev den 23-03-2009:
> [...]
> Hvis de ikke svarer hurtigt nok river jeg stikkontakten ud af væggen og slår
> eleven i ryggen, mens jeg brøler manus nigra.....

LOL
Kai

Fra : Sten Schou

Dato : 23-03-09 23:53

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> svært....at....øh...
>
> jeg undres og gider ikke høre på hende. Jeg taler selvfølgelig om Ritt,

Ritt Bjerregaard, prototypen på en politiker, hvis fornemste mål i livet er
at rage til sig!

Hilsen Sten