Spærret inde i behandlingstilbud!
Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-09 19:01

Spærret inde i behandlingstilbud!
Hitlers holocaustondskab var uhyggelig, hvis man anser
standardhistorieskrivningen for sand.
Sammenlignelig i ondskab er godhedsindustriens psykiatriske
behandlings-tilbud, hvor man fyldes med psyke-medicin dvs må opgive sin
normale personlighed dvs maximal tortur.
Ondskaben bliver i dag tilstået vedr behandlingsdommen over Josef Fritzl,
hvor man optrapper umuliggørelse af selvmord.
Det er en naturlig frihedsrettighed at måtte begå selvmord, men her forudser
man, at behandlingen vil blive så ubehagelig, at Fritzl vil være extremt
motiveret til selvmord.
Mange der har analyseret hans skift af instrukser til sin
forsvarsadvokat og ment, at han var kynisk, beregnende og drevet af
bondeanger og lyst til at have KONTROL over situationen.
Vi kan altså ikke gøre os kloge på om han vil begå selvmord.
Hvis en 73 årig mand, der tidligst kan blive løsladt om 15 år, føler at
selvmord er ønskværdigt, så er det bestialsk ondskabsfuldhed, at vor
sadistiske stat vil hindre ham. Vi siger, vi har forbudt tortur. Vi siger,
at psykisk tortur i Abu Ghraib og Guantanamo er så slem som pisk og
fingerafhugning.
Den måde man idømmer behandling, der skal gøre "syge Fritzl" rask er en
tortur af værste art.
Danmark er et sadistisk og dobbeltmoralsk land og vi bør skamme os så meget
som de værste diktaturstater.

Fra : mr

Dato : 19-03-09 19:36

> Spærret inde i behandlingstilbud!
> Hitlers holocaustondskab var uhyggelig, hvis man anser
> standardhistorieskrivningen for sand.

Det gør du vel heller ikke?
Hitler var ikke ond - hvor har du det fra?

patetisk sludder....

Fritzl har da haft adskillige muligheder for selvmord. Hvad får dig til at
tro at han ønsker det?
Han har jo ikke begået noget slemt - kun gjort konen lykkelig og beskyttet
datteren.

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-03-09 10:01

Hvad har det at gøre med politik ?

Fra : mr

Dato : 20-03-09 15:28

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad har det at gøre med politik ?
du blev da rigtigt sur over at blive sagt imod. Var det så svært at se dig
selv som dømmende magt?

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-09 21:06

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> tro at han ønsker det?
> Han har jo ikke begået noget slemt - kun gjort konen lykkelig og beskyttet
Lær af Fritzl&ofres fortid&fremtid
Skal jeg gætte på de mange fristelser, der drev Fritzls underbevisthed til
sær voldtægt, er én, at vort kontrolsamfund er ulideligt og fremmedgørende
og ægger til, at man fordriver kedsomhed ved at gøre hvad er i extrem
modstrid til godhedsindustriens budskaber.

Gid medierne vil vise samme detaljerigdom mht hvad behandlersystemet kan
gøre for de kælderindespærrede nu da de er overført til statslig terapi.
Måske ærlige reportager vil vise, at ofrene bør have lov at sælge deres
historier til højstbydende medie og nyde den "15 minutters berømmelse" som
de nu omsider let kan få efter et ensomt underjordisk liv.
Hvis også Fritzl selv kan få fordele ved at sælge interview mm, kan vi få
ufiltreret indsigt i en kompliceret og tankevækkende rædselshistorie - altid
bør yringsfrihed være total og det fri marked bør styre salget af de gode
historier