Opgiver grov voldssag
Fra : El Trabajador

Dato : 19-03-09 11:57

Det er for dårligt at vores retssystem fungerer på en sådan måde, at en
gruppe unge muhamedanere går fri efter at have smadret en ældre dansker til
invalid.

http://www.tvmidtvest.dk/node/3711

http://www.midtjyllandsavis.dk/default.asp?artikelid=16250
--
El Trabajador

Fra : /Peter

Dato : 19-03-09 12:22

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er for dårligt at vores retssystem fungerer på en sådan måde, at en
> gruppe unge muhamedanere går fri efter at have smadret en ældre dansker
> [...]
'

Jeg synes det er tragisk unset hvem der har gjort.

Borset fra det burde det være en skærpende omstændighed,
hvis det var muhamedanerne.

Fra : P.N

Dato : 19-03-09 12:26

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> [...]
> '
>
> Jeg synes det er tragisk unset hvem der har gjort.
>
> Borset fra det burde det være en skærpende omstændighed,

Og med racisterne hvor mange år ekstra burde det give.

Fra : E.M.

Dato : 19-03-09 12:33

> Og med racisterne hvor mange år ekstra burde det give.

Racister og muhammedanere er det samme, så hvor vil du hen med dit
spørgsmål?

E.M.

Fra : E.M.

Dato : 19-03-09 12:19

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Det er for dårligt at vores retssystem fungerer på en sådan måde, at en
> gruppe unge muhamedanere går fri efter at have smadret en ældre dansker
> [...]

"Politiet kender navnene på flere af de unge, der overfaldt den 64-årige
pensionist. Alligevel er sagen nu droppet, fordi det er uklart, hvem der
gjorde hvad under overfaldet."

Så straf dog hele bundtet, hvor svært kan det være?

E.M.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-03-09 12:34

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> uklart, hvem der gjorde hvad under overfaldet."
>

> Så straf dog hele bundtet, hvor svært kan det være?

Enig - 20 år i et grønlandsk stenbrud på vand og brød til hele flokken,
så kan andre unge lære, at det koster, også selvom man kun er med til at
slå ring om og derefter stå og kikke på, at vennerne køllesmadrer en
gammel mand. Men den hjerneblæste danske øllebrødsborger fatter intet
før det går ud over hende selv - og måske ikke engang da.

Fra : E.M.

Dato : 19-03-09 12:36

> [...]
> mand. Men den hjerneblæste danske øllebrødsborger fatter intet før det går
> ud over hende selv - og måske ikke engang da.

Sørgeligt men sandt.

E.M.