Flere og flere videnskabsmænd og kvinder a~
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-03-09 20:56

http://www.epw.senate.gov/public/index.cfm?FuseAction=Minority.Blogs&ContentRecord_id=10fe77b0-802a-23ad-4df1-fc38ed4f85e3

Det bliver sværere og sværere at forsvare CO2-dommedagsprofetierne som
andet end religion.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 17-03-09 23:36

Henrik Svendsen skrev:
> [...]
>
> Det bliver sværere og sværere at forsvare CO2-dommedagsprofetierne som

Kan du ikke læse? Hvad tror du en minoritetsrapport er? Og hvor mange
mere betydningsfulde videnskabsfolk end disse 700 tror du der er på
verdensplan?

--
Niels

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-03-09 00:26

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke læse? Hvad tror du en minoritetsrapport er?

Haha - har du andre morsomme spørgsmål? I det her tilfælde er det "A
committee report written by at least two members of a committee to
officially state their position when those members are in the minority"
http://en.wikipedia.org/wiki/Minority_Report

Der er altså ikke tale om, at det betyder "mindretallet af
videnskabsfolk", hvis det er det, du tror :)

> Og hvor mange mere betydningsfulde videnskabsfolk end disse 700 tror
> du der er på verdensplan?

Du havde heldigvis flere sjove spørgsmål. De 700 er kun de godkendte
videnskabsfolk, der indtil nu har tilsluttet sig den særlige
senatsminoritetsrapport.

Hvis du gerne vil have en hel masse tusinder af videnskabsfolk at
imponeres over, så er der alene i Amerika 31,478 af slagsen.
http://www.petitionproject.org/

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 18-03-09 01:32

Henrik Svendsen skrev:
> [...]
>
> Hvis du gerne vil have en hel masse tusinder af videnskabsfolk at
> imponeres over, så er der alene i Amerika 31,478 af slagsen.

Hvor dum kan man være? Jeg har selvfølgelig ikke kigget nærmere på
detaljerne i denne tåbelighed. Nogen tror åbenbart at videnskabelighed
kan gøres op i tal på videnskabsfolk for og imod. Hvilket var hvad jeg
hæftede mig ved.

Hvis nogen virkelig har fundet på at skrive sig på en liste imod
'CO2-religionen' - og det skal nok passe - så har man automatisk en
liste af tåber. Står du selv på den?

--
Niels

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-03-09 02:05

> [...]
> detaljerne i denne tåbelighed. Nogen tror åbenbart at videnskabelighed
> kan gøres op i tal på videnskabsfolk for og imod. Hvilket var hvad jeg

ja det var nok derfor du spurgte til, hvorvidt jeg kunne læse, og du
hæftede dig ved og vrøvlede omkring ordet 'minoritet'. Det kan du helt
sikkert få os allesammen til at tro på. :)

> Hvis nogen virkelig har fundet på at skrive sig på en liste imod
> 'CO2-religionen' - og det skal nok passe - så har man automatisk en
> liste af tåber. Står du selv på den?

Du klikkede enten ikke på linket og satte dig ind i sagen eller også er
du bare ikke så snu.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-03-09 08:14

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> wrote in message

> Du klikkede enten ikke på linket og satte dig ind i sagen eller også
> er du bare ikke så snu.

Jeg sætter en kasse guld øl på det sidste.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-03-09 08:13

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> wrote in message
> Hvor dum kan man være?

Det tænker jeg også hver gang jeg læser dit ævl uden noget indhold.

> Jeg har selvfølgelig ikke kigget nærmere på
> detaljerne i denne tåbelighed.

Nemlig.

> Nogen tror åbenbart at videnskabelighed
> kan gøres op i tal på videnskabsfolk for og imod. Hvilket var hvad jeg
> hæftede mig ved.

Nej det kan det ikke, men når begge parter kommer med stik modsatte
resultater, er der noget rav rivende galt.

> Hvis nogen virkelig har fundet på at skrive sig på en liste imod
> 'CO2-religionen' - og det skal nok passe - så har man automatisk en
> liste af tåber. Står du selv på den?

Så det er den der råber højst der har ret?

Det forklarer hvorfor du konstant tror du har ret i alt.

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-09 12:34

On Wed, 18 Mar 2009 01:32:08 +0100, Niels P Sønderskov wrote:

> Hvis nogen virkelig har fundet på at skrive sig på en liste imod
> 'CO2-religionen' - og det skal nok passe - så har man automatisk en
> liste af tåber. Står du selv på den?

Du har åbenbart allerede meldt dig ind i dommedagssekten:
"jorden-går-under-om-få-år-og-det-er-kun-os-frelste-der-kommer-i-himlen".

Har du da slet ingen kritisk sans.?