hov
Fra : HAWK

Dato : 17-03-09 08:55

Det her passer ikke helt ind i det billede som racisterne her i gruppen
forsøger at tegne

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2009/03/17/082126.htm

men er sikker på at de kan bortforklare disse facts om de søde englebasser
der hjælper politiet

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-09 09:28

Uden at der implicit i dette skal tegnes et billede af mig som racist, så
kan vi jo begynde med at konstatere, at de 172 straffede bandemedlemmer med
indvandrerbaggrund er rekrutteret ud af en væsentlig mindre gruppe end de
113 med dansk baggrund.
Hvis tallene vi har adgang til står til troende så er der ca.10% med
indvandrerbaggrund i Danmark - så ret beset er der vel en 15-20 gange så
mange kriminelle bandemedlemmer med indvandrerbaggrund som man kunne
forvente i forhold til baggrundsbefolkningen.

Foruden dette så skal der vel også ses på karakteren af de domme der er
faldet - og så burde man vel også se på, hvor politiets fokus har været -
Hvis man i en måned dømmer 5 for mord - og en for at køre for hurtigt,
betyder det jo ikke nødvendigvis, at der er flere mordere end fartsyndere.

Fra : Frank

Dato : 17-03-09 11:52

Hej

"HAWK" <nej@ikketale.om> skrev i en meddelelse
> Det her passer ikke helt ind i det billede som racisterne her i gruppen
> forsøger at tegne

Og hvad er det for et billede?

> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2009/03/17/082126.htm

At AK81'ere også er kriminelle er vel ikke en undskyldnig for at
indvandrebander er det.

Og jeg er sikker på at de store stygge racister også gerne vil have udvist
evt. kriminelle AK81'ere uden dansk statsborgerskab.....

> men er sikker på at de kan bortforklare disse facts om de søde englebasser
> der hjælper politiet

Det kunne da være interessant at se et forsøg på det.

Mvh
Frank

Fra : Preben Larsen.

Dato : 17-03-09 12:21

Efter mange tanker skrev HAWK:
> [...]
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2009/03/17/082126.htm
>
> men er sikker på at de kan bortforklare disse facts om de søde englebasser

Hov!

<citat>
Hvorfor er indvandrere mere voldelige?

Danmarks Statistik er ikke i tvivl: etniske danskere er mindre
voldelige end danskere med udenlandsk oprindelse. Hvordan kan det være,
at der er forskel?
</citat>

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1140795.ece

Hvad nu?