Rumtoilet-forskning som kan lære af mig
Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-09 23:57

Rumtoilet-forskning som kan lære af mig
En dyr raket er netop sendt til Den Internationale Rumstation sammen med en
ny japansk astronaut og nyt toilet til erstatning af det gamle, som ikke
holdt længe.
www.nasa.gov kan man se foto og tegninger af det umådelige komplicerede
system, hvor kropsaffald suges ind med store mængder luft, og væske og lort
adskilles med centrifuge, og filtre betyder, at luft uden lugt og bakterier
lukkes tilbage til kabinen.
I mit hjem lugter af gammel mand og beskidt tøj og møbeltekstil og nul
rengøring i 31 år, men der er ikke og har ikke været lugt af lort eller pis
og den milde "indelukkethed" som alle gæster hurtigt vænner sig til, er
ifølge skånselsløse vidner *ikke* i vækst.
P.t. eksperimenterer jeg med brug af en stor tykvægget polyethylendunk som
jeg gennem en tragt påfylder min urin, som jeg lader i en let, handy
plastikkop.
Lort nulrer jeg ud af røvhullet med en hånd der har en hundepose som
handske. Indtil det bliver varmt i vejret, lader jeg poserne gå i
affaldskontaineren, men jeg har tidligere i varm stue ladet det ryge i
urinbeholderen, og det gav ingen lugt i rummet.
I en rumkabine er der ingen tyngde, så mine metoder er EN SMULE svære at
modificere.
Men de jobskabende NASA-teknokrater har nok indbildt de bevilgende
myndigheder i Washington, at der kun er normaltoilettet som realistisk
alternativ, og det er altså en grov løgn.
Fra en rumstation kan man smide plastikposer og dunke med indhold ud i
rummet, hvor de ikke forurener, helt som et fly eller en bus trygt kan smide
alt pis og lort ud over Sahara.
Rumtoilettet genbruger vandet fra pis og kunne også gøre det med de 75% af
lort som er vand.
Også det er mit system en bekvem indgang til.

Fra : mr

Dato : 17-03-09 06:58

> [...]
> lort som er vand.
> Også det er mit system en bekvem indgang til.

forklar hvorfor det er politik?
Hvorfoer sklriver du ikke til NASA i stedet for her?
Hvorfor tør du ikke deltage i debattren i dine egne trådstartere?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-03-09 18:46

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> forklar hvorfor det er politik?
> Hvorfoer sklriver du ikke til NASA i stedet for her?
> Hvorfor tør du ikke deltage i debattren i dine egne trådstartere?

Min far fik ofte patent på sine opfindelser men kunne ikke få dem solgt, for
firmaer vil helst bruge ideer fra egne ansatte - det kaldes "Ikke Opfundet
Her Syndromet".

Jeg tror ikke mine ideer er sagen for Nasa

JEg svarer når fornuftig kritik af mine trådstarter skrives
Hvis jegt har overset en vigtig pointe fra dig, så vær rar at gentage

Fra : mr

Dato : 17-03-09 19:18

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Min far fik ofte patent på sine opfindelser men kunne ikke få dem solgt,
> for firmaer vil helst bruge ideer fra egne ansatte - det kaldes "Ikke
> Opfundet Her Syndromet".

Han arbejdede ellers for radiometer ikke?

> Jeg tror ikke mine ideer er sagen for Nasa

Nå da? Dit indlæg er altså igen kun pjat. Dine opfindelser har heller ikke
nytte i NASA.

> JEg svarer når fornuftig kritik af mine trådstarter skrives
> Hvis jegt har overset en vigtig pointe fra dig, så vær rar at gentage
Orker kun et par eksempeler: Dit kvindehadeindlæg om den "slaskefede" C P.
Du kan ikke rigtig svare på hvorfor du går efter bold ej mand. Heller ikke
hvorfor du indrømmede at gøre det ved Simon E A, Borgerligt Centrum. Var den
for svær?
Du kan ikke beregne arbejdsløshed, eller er du kun en løgner - vedr. kina?
Dit "slots" værdi på 11,5 mill.?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-03-09 19:25

> [...]
> den for svær?
> Du kan ikke beregne arbejdsløshed, eller er du kun en løgner - vedr. kina?

Jeg gk efter bolden nemlig DRs programtiltel "BOLLER AF STÅL" da jeg nævnte
at det ikke kunne være hendes baller der var muskelhårde

Fra : mr

Dato : 18-03-09 06:35

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg gk efter bolden nemlig DRs programtiltel "BOLLER AF STÅL" da jeg
> nævnte at det ikke kunne være hendes baller der var muskelhårde
du svarer kun på et eksempel - er de andre for svære?
Du skrev at C P er slaskefed - eller har du glemt det? Er det at gå efter
bolden at skrive det?

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-09 03:38

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> du svarer kun på et eksempel - er de andre for svære?
> Du skrev at C P er slaskefed - eller har du glemt det? Er det at gå efter
> bolden at skrive det?
Endnu en gang JA

Jeg kritiserede ikke DP men DR programtitel

Boller af stål , kaldte de programmet med hende

Og hun har ikke baller af stål og bollerne er af mel

Fra : mr

Dato : 19-03-09 18:14

> Endnu en gang JA
>
> Jeg kritiserede ikke DP men DR programtitel
>
> Boller af stål , kaldte de programmet med hende
>
> Og hun har ikke baller af stål og bollerne er af mel
du kritiserede C P og kaldte hende slaskefed - eller har du glemt det?
Gik du efter bolden eller konen?
Hvad med de andre fakta du benægter?
du tør ikke debattere. Fjols.

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-03-09 10:04

Hvad har det at gøre med politik ?

Fra : mr

Dato : 20-03-09 15:33

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad har det at gøre med politik ?
ups, der var den igen. Du er rigtig dygtig.

Fra : kk

Dato : 17-03-09 15:44

> [...]
> system, hvor kropsaffald suges ind med store mængder luft, og væske og
> lort adskilles med centrifuge, og filtre betyder, at luft uden lugt og

Klip... (en masse uhumsk vrøvl.)

Umiddelbart forekommer det besynderligt, at NASA ikke har fået øje på, og
benyttet sig af dine geniale ideer til et rumlokum, hvorved du kunne blive
berømt, nyttig, og rig, og vi kunne spare din pension.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 17-03-09 18:40

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> Klip... (en masse uhumsk vrøvl.)

Ord man ikke VIL forstå kan opleves som vrøvl

men kan ord være *_ uhumske :* ? ? ?

Mine ord angiver netop hvordan man kan undgå at det at skide og urinere i
opholdsstuen på nogen måde giver risiko for lugt, så kk har som sædvanlig
ikke læst hvad han svarer på

Fra : mr

Dato : 17-03-09 19:30

> [...]
> opholdsstuen på nogen måde giver risiko for lugt, så kk har som sædvanlig
men du mener at din metode an bruges i rummet. DET er vrøvl.

Fra : kk

Dato : 17-03-09 22:30

> [...]
> opholdsstuen på nogen måde giver risiko for lugt, så kk har som sædvanlig
Jeg begynder at forstå de kommunale myndigheder i din bopælskommune, det er
synd for dem at de skal have dig at trækkes med.
Du har simpelthen knald i kåret!
kk

Fra : kk

Dato : 17-03-09 22:33

> Du har simpelthen knald i kåret!
Rettelse: Du har simpelthen knald i Låget!

sorry
kk