30% flere røverier på et år - siger man li~
Fra : Ukendt

Dato : 13-03-09 12:16

OG langt voldsommere - i forretninger.

Jeg KAN godt forstå, at Christian R. L. er fordampet fra diskussionerne.

Alt hvad han har påstået er modbevist af, ikke bare statistikker, men af
virkeligheden.

Desværre, jeg ville ønske han havde haft ret, og at vi levede i hans Morten
Koch-tider.

----
I går hørte jeg lige igen om et tilfælde hvor folk IKKE anmelder overfald
fra en stor gruppe 2G.ere. En dreng - som måtte på hospitalet - turde ikke
risikere det, efter at have tænkt over det i 24 timer - politiet havde
desværre ikke tid til at komme frem til overfaldsstedet.

Det kommer iøvrigt tættere og tættere på mit lille paradis.

Fra : Joakim

Dato : 13-03-09 15:49

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Det kommer iøvrigt tættere og tættere på mit lille paradis.

Så må du jo ud og anskaffe dig en rottweiler. Helst en rigtig glubsk satan
som spiser små børn til morgenmad, så skal du nok få lov til at være i fred.

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-09 16:05

Joakim wrote:
> [...]
>>

> Så må du jo ud og anskaffe dig en rottweiler. Helst en rigtig glubsk
> satan som spiser små børn til morgenmad, så skal du nok få lov til at

Det skal du ikke være sikker på, sådan en hund kan bruges som foder, og den
kan ikke klare 15 ninjaer i fuldt udstyr.

Måske kan tre maskingeværreder på taget sende et signal, - om et eller
andet.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-03-09 16:46

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
meddelelse news:0001b000$0$2174$c3e8da3@news.astraweb.com...

> [...]
> og den kan ikke klare 15 ninjaer i fuldt udstyr.
>
> Måske kan tre maskingeværreder på taget sende et signal, - om et eller

Et signal om at der er tre maskingeværer at hente for den første, der
kravler op på taget.

Fra : Joakim

Dato : 13-03-09 17:45

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Et signal om at der er tre maskingeværer at hente for den første, der
> kravler op på taget.

Det er jo lige det. Så er min løsning meget bedre.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-03-09 18:03

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> Det er jo lige det. Så er min løsning meget bedre.

Min er endnu bedre - flyt til Lemvig.

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-09 18:48

Henrik Svendsen wrote:
> [...]
> meddelelse news:0001b000$0$2174$c3e8da3@news.astraweb.com...

> Et signal om at der er tre maskingeværer at hente for den første, der

Ja, det går ikke - måske heller tre indkaldelser til arbejdsformidlingen to
whom it may concern.

Fra : Kim2000

Dato : 13-03-09 16:58

> [...]
> desværre ikke tid til at komme frem til overfaldsstedet.
>
> Det kommer iøvrigt tættere og tættere på mit lille paradis.

For ti år siden låste vi ikke døren når vi tog på arbejde eller når vi gik i
seng. I dag er det jo nødvendigt, takket være den underskønne globalisering
og import af affaldsprodukter udefra.

Fra : Joakim

Dato : 13-03-09 18:00

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> i seng. I dag er det jo nødvendigt, takket være den underskønne
> globalisering og import af affaldsprodukter udefra.

"Import af affaldsprodukter", er det muslimer du hentyder til?

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-03-09 19:12

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> "Import af affaldsprodukter", er det muslimer du hentyder til?

Måske noget til støbt bly.

Mvh
Martin