Så forlader r* den synkende skude...
Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 13-03-09 08:10

Nu er krybben åbenbart tom:

http://epn.dk/samfund/arbmarked/article1631336.ece

Så kan vi sidde tilbage med tvangsauktionerne....

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-09 09:39

Et problem at de kommer - men åbenbart også et problem at de rejser.

Hvad vil du egentlig?

Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 13-03-09 14:33

"Firstname Lastname" <None> wrote in message
> Et problem at de kommer - men åbenbart også et problem at de rejser.
>
> Hvad vil du egentlig?

Problemet er jo grunden til, at de rejser...

Fra : P.N

Dato : 13-03-09 11:39

"N E i L -+- D A N E L A W" <æ@ø.å> skrev i en meddelelse
> Nu er krybben åbenbart tom:
>
> http://epn.dk/samfund/arbmarked/article1631336.ece
>
> Så kan vi sidde tilbage med tvangsauktionerne....

De fremmede har gjort en masse danskere glade, de har lavet håndværker
arbejde til 50-100 i timen. Nu rejser de og danskeren skal nu til at betale
en dansk tarif som er 450 kr pr time incl moms.

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-09 10:10

"P.N" <pn@tmail.dk> skrev i meddelelsen

> De fremmede har gjort en masse danskere glade, de har lavet håndværker
> arbejde til 50-100 i timen.

Hvilket er ulovligt. Jeg tvivler på håndværkerne er blevet særligt glade.

/Kim

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-09 11:20

On Sat, 14 Mar 2009 10:09:35 +0100, Kim Frederiksen wrote:

> "P.N" <pn@tmail.dk> skrev i meddelelsen

> Hvilket er ulovligt.

Hvorfor skulle det dog være ulovligt ?

>Jeg tvivler på håndværkerne er blevet særligt glade.

Enig.