Selvfølgelig skal de da have lov til det
Fra : Kim2000

Dato : 12-03-09 18:40

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1138922.ece

Nemlig at slæbe et lig gennem Nørrebro, herregud, det skal de da have lov
til. Der er forskellige måder at vise sorg på fortæller Ritt os racister,
der mindes de 3 måneders fængsel som en dansker fik for at give sin døde far
en tur på motorcyklen.

For DF er det selvfølgelig en fin nyhed, så kom der lige 100.000 stemmer
mere over på den rigtige side.

Fra : /Peter

Dato : 12-03-09 18:56

> [...]
> racister, der mindes de 3 måneders fængsel som en dansker fik for at
> give sin døde far en tur på motorcyklen.

Kunne de ike vente med det til han er i sit hjemland -det var danmark
åbenbart ikke.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 12-03-09 18:58

Kim2000 forklarede den 12-03-2009:
> [...]
> tur på motorcyklen.
>
> For DF er det selvfølgelig en fin nyhed, så kom der lige 100.000 stemmer mere

De kunne da i det mindste være lidt kreative, et lig er vel et
glimrende skateboard.

http://www.youtube.com/watch?v=MtbQ4J3RfQ8

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Bruno Christensen

Dato : 12-03-09 19:25

On Thu, 12 Mar 2009 18:58:28 +0100, Preben Larsen. wrote:

> Kim2000 forklarede den 12-03-2009:

> De kunne da i det mindste være lidt kreative, et lig er vel et
> glimrende skateboard.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=MtbQ4J3RfQ8

Et lig kan kun bruges efter ca. 5 timer og ca. 24 timer derefter.

--
MVH
Bruno

Fra : P.N

Dato : 12-03-09 19:16

> [...]
> far en tur på motorcyklen.
>
> For DF er det selvfølgelig en fin nyhed, så kom der lige 100.000 stemmer

Jamen hvorfor skulle 100.000 stemme på det danske djævleparti DF bare fordi
at de vil bære hans båre ned af Nørrebrogade. De har trods alt anmeldt
demonstrationen til politiet.

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-09 19:33

On Thu, 12 Mar 2009 19:15:32 +0100, P.N wrote:

> Jamen hvorfor skulle 100.000 stemme på det danske djævleparti DF bare fordi
> at de vil bære hans båre ned af Nørrebrogade.

Fordi vi i Danmark ikke bruger at have usømmelig omgang med lig.

>De har trods alt anmeldt
> demonstrationen til politiet.

UDEN liget, ville det ikke være noget problem.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-09 22:16

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:1ss2ryap1c82n$.81j0smrttoge.dlg@40tude.net

> Fordi vi i Danmark ikke bruger at have usømmelig omgang med lig.

Gaaaaab.

Lig er mennesker, der er DØDE. De er pisseligeglade.

Er intet helligt for dig, når det gælder dit fremmedhad?

> UDEN liget, ville det ikke være noget problem.

Hvorfor fanden er det lige et problem, at de slæber et halvråddent kadaver
med rundt i demonstrationen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-09 22:33

On Thu, 12 Mar 2009 22:16:26 +0100, Jens Bruun wrote:

> Gaaaaab.
>
> Lig er mennesker, der er DØDE. De er pisseligeglade.
>
> Er intet helligt for dig, når det gælder dit fremmedhad?

Du er godt nok en narrehat.

Jeg lider IKKE af fremmedhad.

> Hvorfor fanden er det lige et problem, at de slæber et halvråddent kadaver
> med rundt i demonstrationen?

Siger ordet "salami" dig noget.?

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-09 22:37

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:t8kybotvgxlf$.inb2az675sc.dlg@40tude.net

> Du er godt nok en narrehat.

Sikkert. Hvad jeg er, kan der skrives tykke bøger om.

> Jeg lider IKKE af fremmedhad.

You could have fooled me.

> Siger ordet "salami" dig noget.?

Ja. Det har noget med "spegepølse" at gøre. Og relevansen er...?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-09 22:52

On Thu, 12 Mar 2009 22:36:42 +0100, Jens Bruun wrote:

> Sikkert. Hvad jeg er, kan der skrives tykke bøger om.

> You could have fooled me.

Der skal åbenbart heller ikke ret meget til.

F.eks. er alle mine børn "to-sprogede".

> Ja. Det har noget med "spegepølse" at gøre. Og relevansen er...?

Relevansen er et du åbenbart ikke fatter en brik, selvom det bliver
serveret på et sølvfad.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-09 23:00

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:153vcr9xtgnmt.yg5n4firdv0o.dlg@40tude.net

> F.eks. er alle mine børn "to-sprogede".

Og så kan du ikke give udtryk for fremmedhad?

Det kunne du altså ikke svare på.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-09 23:10

On Thu, 12 Mar 2009 22:59:47 +0100, Jens Bruun wrote:

> Og så kan du ikke give udtryk for fremmedhad?

Hvis jeg altså "led af" fremmedhad, hvilket jeg ikke gør.

Men det er typisk, at bare man kritiserer det mindste ved indvandrernes
opførsel, bliver man straks kaldt racist, fremmedhader eller det der er
værre.

> Det kunne du altså ikke svare på.

Suk. Skal jeg virkelig skære det ud i pap for dig.?

Salami-metoden = kræve små indrømmelser hele tiden.

Krav om halal-mad i Københavnske daginstutioner.
Krav om seperate baderum på skoler.
Krav om bederum.
Krav om særlige helligdage (svjv. ikke indført endnu).
Krav om respekt overfor afdøde pædofile karavanerøvere.
Krav om forbud om kritik af religiøse tosser.
osv. osv. osv........

Fra : Preben Larsen.

Dato : 12-03-09 23:15

Steen A.Thomsen kom med denne ide:

> [...]
> Krav om respekt overfor afdøde pædofile karavanerøvere.
> Krav om forbud om kritik af religiøse tosser.

Jeps, mange bække små, men det kan du ikke forvente Jens forstår.

--
Jens Bruun bruger gerne dødstrusler:
http://tinyurl.com/8k5vbd - http://tinyurl.com/9chwvj

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-09 23:18

On Thu, 12 Mar 2009 23:14:54 +0100, Preben Larsen. wrote:

> Jeps, mange bække små, men det kan du ikke forvente Jens forstår.

Hvis han ikke forstår dette, så forstår han INTET.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 12-03-09 23:20

Steen A.Thomsen forklarede den 12-03-2009:

Du er tæt på sandheden.

Fra : Bent Laursen

Dato : 12-03-09 23:33

"Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
, mange bække små, men det kan du ikke forvente Jens forstår.

> [...]
Jamen jeg er også begyndt at gå med skudsikker vest efter at jeg kommet Jens
dødsliste.

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-09 23:49

On Thu, 12 Mar 2009 23:19:39 +0100, Preben Larsen. wrote:

> Jens Bruun bruger gerne dødstrusler:
> http://tinyurl.com/8k5vbd - http://tinyurl.com/9chwvj
> http://tinyurl.com/9jrnnj - http://tinyurl.com/8wcw4x
> http://tinyurl.com/896yhf

Hold kæft hvor er han syg i bøtten.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 12-03-09 23:49

Steen A.Thomsen skrev:

> Hold kæft hvor er han syg i bøtten.

Jeps.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : N_B_DK

Dato : 13-03-09 01:30

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> wrote in
message news:1jbouzngg2ask.12g427dybwrd0.dlg@40tude.net

> Hold kæft hvor er han syg i bøtten.

Nu inden du hopper for meget med på vognen, så kontroller header
informationer....

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 13-03-09 02:28

Den 13-03-2009, skrev N_B_DK:
> [...]
> message news:1jbouzngg2ask.12g427dybwrd0.dlg@40tude.net

> Nu inden du hopper for meget med på vognen, så kontroller header

De er gode nok, den kære Jens var i staterne på daværende tidspunkt,
han har også været til afhørring om det lille nummer.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-09 07:11

On Fri, 13 Mar 2009 02:28:11 +0100, Preben Larsen. wrote:

> De er gode nok, den kære Jens var i staterne på daværende tidspunkt,
> han har også været til afhørring om det lille nummer.

Ikke at jeg siger du lyver, men er der dokumentation på det.?

Fra : Preben Larsen.

Dato : 13-03-09 07:25

Steen A.Thomsen forklarede:

> Ikke at jeg siger du lyver, men er der dokumentation på det.?

Kig lidt på dette link.

http://groups.google.com/group/dk.videnskab.jura/msg/3beae453775a80a6?dmode=source

Det fortæller det hele.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-09 07:42

On Fri, 13 Mar 2009 07:24:43 +0100, Preben Larsen. wrote:

> Kig lidt på dette link.
>
> http://groups.google.com/group/dk.videnskab.jura/msg/3beae453775a80a6?dmode=source
>
> Det fortæller det hele.

Der er jo ingen dokumentation på noget som helst, kun at JB har snakket med
en betjent. Der er ingen information om, om JB rent faktisk har været i
USA, eller om der overhovedet er "kød" på sagen. Det kan lige så godt være
at JB taler sandt og der kun er tale om en falsk anmeldelse.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 13-03-09 07:48

Steen A.Thomsen har bragt dette til os:

> [...]
> USA, eller om der overhovedet er "kød" på sagen. Det kan lige så godt være
> at JB taler sandt og der kun er tale om en falsk anmeldelse.

Med JB og hvordan han ellers opfører sig, er jeg ikke i tvivl, men han
kan da komme frem og afkræfte det, så skal jeg med glæde lade tvivlen
komme ham tilgode.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-09 08:05

On Fri, 13 Mar 2009 07:48:29 +0100, Preben Larsen. wrote:

> Med JB og hvordan han ellers opfører sig, er jeg ikke i tvivl,

Det er da irrelevant, hvad du tror eller ikke tror på.

Faktum er et der ikke er den mindste dokumentation for at JB skulle have
skrevet "Las Vegas-indlægene".

>men han
> kan da komme frem og afkræfte det, så skal jeg med glæde lade tvivlen
> komme ham tilgode.

Du har jo lige bevist et det IKKE er tilfældet. JB afkræftede jo i
"politi-samtale-indlæget" at det ikke var ham og det troede du ikke på.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 14:26

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:yqqglj2eve2n.egs6v1hs64a8$.dlg@40tude.net

> Du har jo lige bevist et det IKKE er tilfældet. JB afkræftede jo i
> "politi-samtale-indlæget" at det ikke var ham og det troede du ikke
> på.

Een ting er ganske sikkert: Hvis jeg havde været indkaldt til samtale hos
politiet i nogen som helst sammenhæng, skal man vist være mere end
almindelig skæv i kraniet, hvis man tror, jeg efterfølgende ville skrive om
det på usenet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 14:29

newsCdnW-5la16nCDUnZ2dnUVZ8sKWnZ2d@giganews.com

> [...]
> hos politiet i nogen som helst sammenhæng, skal man vist være mere end
> almindelig skæv i kraniet, hvis man tror, jeg efterfølgende ville

Eller før, for den sags skyld.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-09 16:06

On Sun, 15 Mar 2009 15:35:30 +0100, Jens Bruun wrote:

> "Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
> meddelelse news:s1mqya2qjv4a.1rj5v7y65ztj0.dlg@40tude.net

> Jeg synes, du skal læse, hvad jeg lige har skrevet før, én gang til.

Skrev du da ikke, at du IKKE ville offentliggøre det hvis du havde været
til "politi-samtale", eller er det mig der bare ikke kan læse.?

Helt enig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 18:13

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:1ugmc7mx2imbn$.wb9osyi9ecru$.dlg@40tude.net

> Skrev du da ikke, at du IKKE ville offentliggøre det hvis du havde
> været til "politi-samtale", eller er det mig der bare ikke kan læse.?

Jo. Det skrev jeg. Tror du så, jeg har været til "politi-samtale" eller tror
du, nogle kooks, der af al magt anonymt forsøger at skade andre, lader sig
trække lidt rundt i næsen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 20:22

Følgende er skrevet af Steen A.Thomsen:

> Skrev du da ikke, at du IKKE ville offentliggøre det hvis du havde været
> til "politi-samtale", eller er det mig der bare ikke kan læse.?

Jens Bruun kan bare ikke finde rundt i sine egen historie, trist at en
voksen mand opfører sig på den måde.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-09 14:53

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 15:36

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-09 19:22

On Sun, 15 Mar 2009 18:13:18 +0100, Jens Bruun wrote:

> Jo. Det skrev jeg. Tror du så, jeg har været til "politi-samtale" eller tror
> du, nogle kooks, der af al magt anonymt forsøger at skade andre, lader sig
> trække lidt rundt i næsen?

Da indlæget var en klar afvisning af "Vegas-truslerne", troede jeg at det
godt kunne være dig, men det var det så åbenbart ikke.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-03-09 11:13

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> wrote in
message news:rb8rxtixx9m5.1ltulyiaictr4.dlg@40tude.net

> [...]
> faktisk har været i USA, eller om der overhovedet er "kød" på sagen.
> Det kan lige så godt være at JB taler sandt og der kun er tale om en

Nok mere at politiet ikke har set på headers, og derfor antog at det var
den ægte Jens der havde skrevet det.

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-09 07:10

On Fri, 13 Mar 2009 01:30:03 +0100, N_B_DK wrote:

> [...]
> message news:1jbouzngg2ask.12g427dybwrd0.dlg@40tude.net

> Nu inden du hopper for meget med på vognen, så kontroller header

Ok. De korte link stammer fra Las Vegas, USA (og er de eneste indlæg på
usenet, der er skrevet fra den IP) og han poster normalt via Giganews, så
udgangspunket ikke kan ses.

Så ja, jeg var måske lige hurtig nok (det var jo sent og jeg var træt ,
selvom indholdet godt kunne tyde på at det var samme person.

Fra : P.N

Dato : 13-03-09 09:25

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> message news:1jbouzngg2ask.12g427dybwrd0.dlg@40tude.net

> Nu inden du hopper for meget med på vognen, så kontroller header

Undskyld men hvad med alle de indlæg Jens Bruun har lavet her i gruppen??
Godt garneret med trusler om hårde brutale tæsk så vandet driver ned af
væggene. Eller den brutalitet der præger hans omgangstone. Jeg mener de der
mordtrusler ligger immervæk i forlængelse at hans meget truende tone overfor
alle de som han ikke kan lide.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-03-09 11:14

"P.N" <pn@tmail.dk> wrote in message

> [...]
> omgangstone. Jeg mener de der mordtrusler ligger immervæk i
> forlængelse at hans meget truende tone overfor alle de som han ikke

Fej du hellere foran egen dør først...

Fra : P.N

Dato : 13-03-09 11:44

> "P.N" <pn@tmail.dk> wrote in message

> Fej du hellere foran egen dør først...

Jamen jeg vil da gerne lige se dig gi et eksempel på at jeg har truet nogen
her i gruppen endsige kommet med mordtrusler.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 14:28

"P.N" <pn@tmail.dk> skrev i en meddelelse

> Undskyld men hvad med alle de indlæg Jens Bruun har lavet her i
> gruppen?? Godt garneret med trusler om hårde brutale tæsk så vandet
> driver ned af væggene.

Hvilke trusler er det, "P.N.", "Poul Nielsen", "Peter", "Mohammad Islam",
"Ole Larsen", "Christian Jensen", "Jens Winther", "Pastor", "Per Nielsen",
"Master of faul smell and odeur", "Ærlige Bent", "Jens", "Poul Nilson",
"Abdul Hassan", "Jakob Andersen", "Peter Nielsen", Hermann von
Krauftsmeier", "Bent", "Flemming Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radio og
tv", "berg", "Huge Hugos 32cm", "Jens Bruun", "Aaron Berg",?"Marianne
Larsen", "Marianne Andersen", "pip160", "Hans Bentsen", "Christian Aioe",
"John Carson", "The Democrat", "Bruno Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens Erik
Lortebruun", "Jens Bruun", "Johnny Andersen", "Mr.Larsen", "Frank Leegaard",
"Volger Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen",
"Peter Madsen", "Peter Larsen", "Klaus Jørgensen", "Erik Larsen", "Aage
Andersen", "John Larsen", "Preben Larsen", "Georg Hansen", "Paul Benson",
"Arne Jensen", "Knud Hansen", "Bent Laursen" m.fl.?

Er problemet ikke bare, at du ikke får lov til at trolle under dine mange
nicks helt ubemærket?

> Eller den brutalitet der præger hans
> omgangstone. Jeg mener de der mordtrusler ligger immervæk i
> forlængelse at hans meget truende tone overfor alle de som han ikke
> kan lide.

Du snakker, og røven går, "P.N.", "Poul Nielsen", "Peter", "Mohammad Islam",
[...]

Du kan jo stå ved, hvem du er, bare en enkelt gang, og så kan vi tage den
derfra.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 12-03-09 23:21

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:1ftijcylri52a.ebwoeo11npuo.dlg@40tude.net...

> Hvis han ikke forstår dette, så forstår han INTET.

Han løb i hvert fald i flyverskjul da du svarede på hans spørgsmål.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-09 23:24

> Han løb i hvert fald i flyverskjul da du svarede på hans spørgsmål.

Apropos flyverskjul. Jeg spurgte dig om noget kl. 22:14 i nærværende tråd.
Når du nu får tid i din travle hverdag, gider du så svare?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 12-03-09 23:27

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Apropos flyverskjul. Jeg spurgte dig om noget kl. 22:14 i nærværende tråd.
> Når du nu får tid i din travle hverdag, gider du så svare?

Næh, jeg gider faktisk ikke spilde yderligere tid på dig. Du har dog
særdeles effektivt fremvist at man tager skade af ikke at få morgensang -
nemlig menneskelige følelser, empati og nationalfølelse. Stil du dig bare op
i dit ligtog og tiljuble hadet som dine musservenner vil til her i landet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-09 23:31

> [...]
> morgensang - nemlig menneskelige følelser, empati og nationalfølelse.
> Stil du dig bare op i dit ligtog og tiljuble hadet som dine

Fnis.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-09 23:22

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:1sma7x8xvnnbw$.sg2d5s86ggfl$.dlg@40tude.net

> [...]
> Krav om respekt overfor afdøde pædofile karavanerøvere.
> Krav om forbud om kritik af religiøse tosser.

Ahhh, det var dét, du mente. Jeg havde bare lidt svært ved at forbinde
salami-metoden med den aktuelle snak om et skide ligtog, hvor nogle muslimer
finder det relevant at slæbe at halvråddent kadaver gennem Københavns gader.
Der kan man bare se.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-09 23:26

On Thu, 12 Mar 2009 23:22:05 +0100, Jens Bruun wrote:

> [...]
> finder det relevant at slæbe at halvråddent kadaver gennem Københavns gader.

Næste krav bliver vel, at "de" vil have lov til at skyde op i luften med
AK47'ere ved sådanne "kadaver-fremvisninger", ligesom de gør i mellemøsten.

Fra : Kim2000

Dato : 12-03-09 23:28

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:etn8u345os9j$.qo9qsyjth5i2$.dlg@40tude.net...

> Næste krav bliver vel, at "de" vil have lov til at skyde op i luften med
> AK47'ere ved sådanne "kadaver-fremvisninger", ligesom de gør i
> mellemøsten.

Jamen selvfølgelig skal de da det, det kan umuligt genere nogen......

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-09 23:31

On Thu, 12 Mar 2009 23:27:35 +0100, Kim2000 wrote:

> Jamen selvfølgelig skal de da det, det kan umuligt genere nogen......

Og det er jo kun racister og fremmedhadere, som vil klage over støjen og
skudhullerne i vinduerne.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-09 23:30

> [...]

> Næste krav bliver vel, at "de" vil have lov til at skyde op i luften
> med AK47'ere ved sådanne "kadaver-fremvisninger", ligesom de gør i

Næste krav? Jeg var slet ikke klar over, der var stillet krav om noget. Ved
du noget, jeg ikke ved?

Og nu vi er ved din afsky for "kadaver-fremvisninger". Hvor går din grænse?
Er det i orden, man viser et kadaver frem for pårørende på Retsmedicinsk
Institut? På plejehjemmet? Er det i orden med åbne kister? Er det i orden,
man ligger "lit de parade"? Hvordan har du det med udstillingen "Bodies",
der kunne ses det meste af 2008 i Tivoli?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-09 23:51

On Thu, 12 Mar 2009 23:30:27 +0100, Jens Bruun wrote:

> Næste krav? Jeg var slet ikke klar over, der var stillet krav om noget. Ved
> du noget, jeg ikke ved?

Og læse kan du heller ikke.

Hvad er der ved ordet "vel" som du ikke forstår.?

<snip udenoms-pladder>

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 12-03-09 20:17

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> writes:

> [...]
> der mindes de 3 måneders fængsel som en dansker fik for at give sin døde far

Hvad er dit problem med at bære på en kiste?

--
/Wegge

Fra : Kim2000

Dato : 12-03-09 20:20

"Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er dit problem med at bære på en kiste?

Og hvad er problemet med 10 gram tørklæde?
Hvad er problemet med seperate brusere?
Hvad er problemet med at fjerne morgensang?
Hvad er problemet med at fjerne krikeklokker?

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-09 22:23

> Og hvad er problemet med 10 gram tørklæde?

Intet. Det er et frit land. Hverken du eller jeg skal blande os i, hvordan
andre mennesker ønsker at gå klædt. Det skal dog ikke forhindre
arbejdsgivere i at have regler for påklædning, der forbyder dén slags.

> Hvad er problemet med seperate brusere?

Du mener, som når man har særlige omklædningsrum for drenge og særlige for
piger?

> Hvad er problemet med at fjerne morgensang?

Intet. Da jeg gik i folkeskole, afskaffede man morgensangen på skolen efter
2. klasse. Det må have været omkring 1970. Jeg tror ikke, afskaffelsen af
morgensang har skadet mig. Havde mine forældre ment, det var vigtigt for min
opvækst, havde de alle muligheder for at sætte mig i en privatskole, hvor
morgensang var den del af værdigrundlaget. Ganske som forældre har mulighed
for i 2009.

> Hvad er problemet med at fjerne krikeklokker?

Intet. Der er kun fordele. Jeg hader at blive vækket søndag morgen pga.
kirkeklokker, når jeg har tømmermænd. Begyndte jeg at larme SÅ meget søndag
morgen, ville jeg få politiet på nakken.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Malene P

Dato : 12-03-09 21:04

"Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er dit problem med at bære på en kiste?

Man får alt for hurtigt associationer til de billeder fra de fremmedes
hjemlande, hvor de hujende og skrigende og ofte bevæbnet tramper rundt i
gaderne med døde lig og råber død og hævn over alt og alle. Mon ikke disse
herboende fremmede ville opnå en del mere sympati, hvis de lod deres lig
blive hjemme og i stedet for arrangerede en stille og fredelig
tilkendegivelse af, at det er på tide, at de fremmede SELV begynder at lave
lidt selvjustits.

Malene P

Fra : Jens G

Dato : 12-03-09 21:18

On Thu, 12 Mar 2009 20:16:59 +0100, Anders Wegge Keller
<wegge@wegge.dk> wrote:

> Hvad er dit problem med at bære på en kiste?

Der er vel ikke noget problem med at bære en kiste, men der kan da
godt være et problem med at bruge liget i en demonstration.

Jeg håber virkelig at der bare bliver tale om et sørgeoptog.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-09 22:26

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Der er vel ikke noget problem med at bære en kiste, men der kan da
> godt være et problem med at bruge liget i en demonstration.

Hvilket problem er det?

> Jeg håber virkelig at der bare bliver tale om et sørgeoptog.

Jeg håber virkelig, det går med dette kadaver som det gik med kadaveret af
Khomeini. da de slæbte rundt på det i Teherans gader i sin tid. Det var sgu'
god værkstedshumor.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens G

Dato : 12-03-09 22:33

On Thu, 12 Mar 2009 22:25:52 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

>Hvilket problem er det?

Det kan bruges til at bringe følelser i kog. Og mere virksomt end
bannere og slagord.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-09 22:39

> Det kan bruges til at bringe følelser i kog. Og mere virksomt end
> bannere og slagord.

So fucking what? En demonstration, arrangeret af Dansk-Israelsk
venskabsforening kan så sandelig også bringe følelser i kog, ganske som
nogle ellers ligegyldige karrikaturer af pædofeten kan. Skal vi også forbyde
dén slags?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 12-03-09 20:50

> [...]

> Hvad er problemet med seperate brusere?
> Hvad er problemet med at fjerne morgensang?
> Hvad er problemet med at fjerne krikeklokker?

Hest?

Kan du besvare mit spørgsmål, eller skal jeg bare opfatte det som en
følelsesmæssig reaktion fra din side?

--
/Wegge

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 12-03-09 21:15

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> writes:

> "Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

> lov
> racister,
> far

> Man får alt for hurtigt associationer

Det er dit personlige problem. Det kan jeg ikke hjælpe dig med, men
hvis du øver dig lidt, kan du nok ret hurtigt vænne dig af med at skue
hunden på hårene.

Som en hjælp, vil jeg foreslå dig at tænke lidt over teksten til Jens
Vejmand. Især det vers der starter med "De bar ham over heden ..."

--
/Wegge

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-09 22:14

> [...]
> racister, der mindes de 3 måneders fængsel som en dansker fik for at
> give sin døde far en tur på motorcyklen.

Hvad er din pointe? At du tager afstand fra at flashe lig, eller at det er
helt fint?

> For DF er det selvfølgelig en fin nyhed, så kom der lige 100.000
> stemmer mere over på den rigtige side.

Desværre, ja.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Lyrik

Dato : 13-03-09 02:04

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> far en tur på motorcyklen.
>
> For DF er det selvfølgelig en fin nyhed, så kom der lige 100.000 stemmer
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
De ateistiske politiske guder fortæller os at alle kulturer er ligeværdige
til Danmark!-Ja tro det eller lad være, men det mener de!
Så må vi vel hellere snart gøre plads omkring Mølleåen til lidt indisk
kulturberigelse? Det skal være så åndeligt og højtideligt der ude i Indien:
http://www.luen.dk/ganges.avi

Vi er i lommen på nogle gale politikere!

Ud af EU nu!
MvH
Jens

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 13-03-09 08:09

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> writes:

> Naturligvis er det da Malene der har et problem fordi hun ikke
> bryder sig om at man pløkker løs i danske byer og efterfølgende
> slæber ligene gennem byen mens man skriger på hævn.

Glem nu Malene og hendes unuancerede "alle fremmede er
forfærdelige"-reaktion et øjeblik. Den person der er tale om her, er
et tilfældig offer, der ikke har været involveret i
bandekriminaliteten, så det synspunkt du tillægger hende her, er
fuldstændigt ude af proportioner.

--
/Wegge

Fra : Per Rønne

Dato : 13-03-09 10:40

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> For DF er det selvfølgelig en fin nyhed, så kom der lige 100.000 stemmer
> mere over på den rigtige side.

<http://jp.dk/indland/kbh/article1630870.ece>

Ja, her synes jeg nu at såvel DF som K går over gevind.

At »bære kisten« er måske at gå over gevind; plejer man ikke at bruge en
hestetrukken lavet til at køre kisten? Og marinesoldater for og bag?
Sidstnævnte naturligvis kun ved statsbegravelser.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : JYH

Dato : 13-03-09 12:57

Kim2000 wrote:
> [...]
> racister, der mindes de 3 måneders fængsel som en dansker fik for at
> give sin døde far en tur på motorcyklen.

Liget bliver ikke "slæbt", men på sømmelig vis transporteret i en kiste i en rustvogn.
Det er ikke nogen usædvanlig ting her i DK.
Feks blev Thomas Koppels kiste i 2006 kørt gennem København
til hans sidste hvilested på Assistens Kirkegård på en hestevogn.

Så hvad er problemet?

Fra : P.N

Dato : 13-03-09 19:03

"JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev i en meddelelse

> [...]
> Feks blev Thomas Koppels kiste i 2006 kørt gennem København
> til hans sidste hvilested på Assistens Kirkegård på en hestevogn.

Problemet er at gruppens racister ikke under en muslim en statsmands
begravelse.

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-09 21:45

"JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Så hvad er problemet?
>
>Át det er en muslim der skal begraves - spørg selv fjolserne i DF.

Jeg bemærkede at man i TV i aften sagde at "politikerne" er modstandere
af det. Hvem blev spurgt? Jo, DF og de konservastive - det blev kaldt
udansk, men som fætteren ganske rigtig sagde: det er vel også udansk at
skyde folk ned i gaderne.

Fra : Jens G

Dato : 13-03-09 22:53

On Fri, 13 Mar 2009 21:45:04 +0100, "Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote:

> [...]
>af det. Hvem blev spurgt? Jo, DF og de konservastive - det blev kaldt
>udansk, men som fætteren ganske rigtig sagde: det er vel også udansk at

Og du mener dermed, at hvis det ene skal accepteres, så skal det andet
også?

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-09 23:36

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

> Og du mener dermed, at hvis det ene skal accepteres, så skal det andet
> også?

Da Koppel døde, blev han også ført gennem byen uden problemer - hvad gør
denne "begivenhed" så forskellig fra Koppels begravelse?

Fra : Jens G

Dato : 14-03-09 09:20

On Fri, 13 Mar 2009 23:36:26 +0100, "Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote:

>Da Koppel døde, blev han også ført gennem byen uden problemer - hvad gør
>denne "begivenhed" så forskellig fra Koppels begravelse?

Hvis den bruges som demonstration, er det forskelligt.

Jeg tror det folk frygter er billeder som fra en gaza begravelse.
Forhåbentlig bliver det bare en stille og rolig sørgeceromoni.

Men det var nærmere argumentet med udansk jeg syntes var lidt pudsigt,
som om der blev lavet en sammenligning mellem et begravelsesoptog og
skyderier.

Fra : Per Rønne

Dato : 14-03-09 09:49

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> wrote:

> Jeg tror det folk frygter er billeder som fra en gaza begravelse.

I så fald vil begravelsen ikke være forbundet med nogen værdighed.

> Forhåbentlig bliver det bare en stille og rolig sørgeceromoni.

Ja. Og da jeg ikke bor på Nørrebro men i Husum, og i øvrigt ingen
tilknytning har til hvad der er sket, er der slet ingen grund for mig
til at deltage i ceremonien.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-09 11:27

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Ja. Og da jeg ikke bor på Nørrebro men i Husum, og i øvrigt ingen
> tilknytning har til hvad der er sket, er der slet ingen grund for mig

Det er folks egen sag. Jeg havde stor respekt for Koppel og hans talent,
men jeg deltog ikke i ceremonien da jeg slet ikke havde nogen
tilknytning til denne. Men hvis familien til afdøde mener at det kan
gavne i al fredsommelighed at se et af resultaterne af skyderierne i
Danmark, så kunne det være at man tænkte sig om næste gang.
Selv tror jeg ikke rigtig på ideen, men jeg kan da respektere at en
familie gør deres til at gøre verden bedre.
At føre et lig gennem nogle gader, er i hvert fald en manifestation af
noget der sjældent sker udover ved kongebegravelser og lignende. Så det
er i hvert fald rimeligt usædvanligt.

Fra : mr

Dato : 14-03-09 13:08

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse
> [...]
> At føre et lig gennem nogle gader, er i hvert fald en manifestation af
> noget der sjældent sker udover ved kongebegravelser og lignende. Så det er
"rimeligt usædvanligt"?
Hvis de så bare gjorde det for at gøre verden bedre, men det er ikke
tilfældet. Det er en klar opfordring til hævn og mere vold. Hvilket
naturligvis vil komme til at ske.

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-09 11:24

> Hvis den bruges som demonstration, er det forskelligt.

Det kan jeg ikke indse - og hvis det så skulle være, så har jeg stor
sympati for dem der faktisk mener at en sådan "demonstration" kunne få
folk til at tænke en smule.

Hvis familien i det hele taget synes at en sådan æresrundtur er noget
der samtidig kan ære deres afdøde akkurat som vi så det i Koppels
bisættelse, så har jeg ingen grund til at være imod det.

> Jeg tror det folk frygter er billeder som fra en gaza begravelse.
> Forhåbentlig bliver det bare en stille og rolig sørgeceromoni.

Familien har givet udtryk for at det langt fra vil blive en slags
"gaza"-begravelse. Det er jo heller ikke noget ikon der bliver begravet,
vel?

> Men det var nærmere argumentet med udansk jeg syntes var lidt pudsigt,
> som om der blev lavet en sammenligning mellem et begravelsesoptog og
> skyderier.

Tja - hvad der er dansk eller udansk har åbenbart vide rammer. Jeg
finder at DF er et udansk parti, men det har formået at sætte
"udanskheden" på dagsordenen i en væmmelig grad.

Fra : Per Rønne

Dato : 14-03-09 12:44

Arne H. Wilstrup <ahw> wrote:

> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

> Familien har givet udtryk for at det langt fra vil blive en slags
> "gaza"-begravelse.

Hvis der er nogle i miljøet der vil gøre det til en sådan begravelse,
kan familien vel desværre næppe forhindre det.

Men lad os håbe at det ikke sker.

Fra : vvv

Dato : 15-03-09 21:19

> [...]
> der mindes de 3 måneders fængsel som en dansker fik for at give sin døde
Du så godt det bare var en tur i lukket kiste i en rustvogn ik?

vv