IE Aktiv vindue gjort permanent lille, hjæ~
Fra : Michael Petersen

Dato : 30-07-01 13:08

Hej derude,
Et eller andet popup vindue har gjort at hver gang jeg åbner et nyt vindue
vha. højre museknap, så er det nye vindue super lille, og ikke mere den
'normale' størrelse på ca. 3/4 skærmen.
Hvordan får jeg gendannet den standard?? Jeg har endda installeret IE
6.0beta i håb om at den gendannede de normale standarder, men det hjalp
ikke.
Hjælp søges!!!!!!!

TJ.

Fra : Madsen

Dato : 30-07-01 13:17

"Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> skrev:

> Et eller andet popup vindue har gjort at hver gang jeg åbner et nyt vindue
> vha. højre museknap, så er det nye vindue super lille, og ikke mere den
> 'normale' størrelse på ca. 3/4 skærmen.

Træk vinduet ud i den størrelse du vil have det skal være og luk
derefter vinduet. IE burde huske den størrelse til næste gang.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Per Hviid

Dato : 31-07-01 10:35

Når man bruger IE 5.5 på mac platform kan man få et ikon i værktøjslinjen,
der med et klik gør det muligt at se kilden. På PC platform, som jeg ikke er
særlig vant med, er jeg tilsyneladende nød til at klikke på først Vis og
derefter kilde....
Selvfølgelig har man ikke større problemer, så er det nok ikke så skidt, men
alligevel. Hvis en eller anden PC haj kan fortælle mig, hvorledes jeg kan se
sourcen med et enkelt klik ville jeg da være taknemmelig....

Fra : Madsen

Dato : 31-07-01 11:33

"Per Hviid" <perhviid@mail1.stofanet.dk> skrev:

> [...]
> særlig vant med, er jeg tilsyneladende nød til at klikke på først Vis og

Det nemmeste er nok højreklik > Vis kilde.
(Jeg ved det højreklik er svært for jer Mac-folk ;)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : hotdog

Dato : 31-07-01 13:13

tja det kan jeg godt se, og man lærer det jo nok, det med højreklik
, tak for tippet Madsen