hund til frankrig
Fra : Mikkel Michelsen

Dato : 30-07-01 12:22

Jeg flytter til frankrig permanent. Jeg vil gerne have min hund, flatcoat på
12mdr. med. Hunden er ormekuret og har fået pariavaccination som hvalp.

Er der nogen bureaúkratiske ting, jeg skal ordne i den forbindelse?

/mikkel

Fra : Lonnie

Dato : 30-07-01 13:24

Hej Mikkel

Held og lykke med flytningen - min mand og jeg overvejer selv at flytte
derned 1 1/2 år.

Din hund skal være vaccineret for rabbies... Og i øvrigt være over 3 mdr.
gammel, men det er den jo også

Se i øvrigt:
http://www.vfd.dk/publikationer/publikationer/pjecer/rejse_hundogkat/text.ht
ml#Anchor-FRANKRIG-21683

Venligst Zimba og Lonnie
http://www.zimba.kaeregaard.dk

Fra : Lonnie

Dato : 30-07-01 13:26

hovse, den kopierede ikke linket ordentligt:

http://www.vfd.dk/publikationer/publikationer/pjecer/rejse_hundogkat/text.ht
ml#Anchor-FRANKRIG-21683

nu burde det virke, ellers virker nedenstående:

http://www.vfd.dk/publikationer/publikationer/pjecer/rejse_hundogkat/text.ht
ml

- Lonnie.

Fra : Mikkel Michelsen

Dato : 31-07-01 08:23

Jeg kan også se, at vaccinationen for rabies skal være mindst 1 måned og
højst 12 måneder gammel.

/Mikkel

p.s. Skulle hilse fra hunden og sige tak, hun har egen hjemmeside på
http://mikkel.jeberg.com/kora