/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Bilsalget skraber bunden
Fra : Steen


Dato : 12-05-09 21:20

http://snipurl.com/hw45v [amtsavisen_dk]

Det er lidt morsomt, at jeg via email (for en lille uge siden)
kontaktede 6 forhandlere, og viste interesse for at købe en ny bil til
ca. 100.000,-

Jeg udbad mig brochurer etc.

Kun Suzuki svarede.
Måske gider de bare ikke sælge deres biler...altså de andre

--
Steen

 
 
Carsten (13-05-2009)
Kommentar
Fra : Carsten


Dato : 13-05-09 09:39

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> wrote in message
news:1izmj7y.14vjmo15173r8N%isteen+usenet@gmail.com...
> Det er lidt morsomt, at jeg via email (for en lille uge siden)
> kontaktede 6 forhandlere, og viste interesse for at købe en ny bil til
> ca. 100.000,-
>
> Jeg udbad mig brochurer etc.
>
> Kun Suzuki svarede.
> Måske gider de bare ikke sælge deres biler...altså de andre

for de fleste gælder det, at de ikke aner hvad en email adresse er og hvad
den bruges til. De ved den skal stå på forsiden af deres hjemmeside, men
hvad den gør godt for har de ingen ide om. Det er også min oplevelse, at
kontakt pr. email bliver ignoreret.

Carsten



Steen (13-05-2009)
Kommentar
Fra : Steen


Dato : 13-05-09 13:09

Carsten <carsten@noexists.dk> wrote:

> "Steen" <isteen+usenet@gmail.com> wrote in message
> news:1izmj7y.14vjmo15173r8N%isteen+usenet@gmail.com...
> > Det er lidt morsomt, at jeg via email (for en lille uge siden)
> > kontaktede 6 forhandlere, og viste interesse for at købe en ny bil til
> > ca. 100.000,-
> >
> > Jeg udbad mig brochurer etc.
> >
> > Kun Suzuki svarede.
> > Måske gider de bare ikke sælge deres biler...altså de andre
>
> for de fleste gælder det, at de ikke aner hvad en email adresse er og hvad
> den bruges til. De ved den skal stå på forsiden af deres hjemmeside, men
> hvad den gør godt for har de ingen ide om. Det er også min oplevelse, at
> kontakt pr. email bliver ignoreret.
>
> Carsten

Så er man sgu' også selv ude om, at salget går skidt.
Hva pokker, så får forhandlerne måske tid til at uddanne de ansatte
--
Steen

Klaus G. (13-05-2009)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 13-05-09 14:46

> for de fleste gælder det, at de ikke aner hvad en email adresse er og
> hvad den bruges til. De ved den skal stå på forsiden af deres
> hjemmeside, men hvad den gør godt for har de ingen ide om. Det er
> også min oplevelse, at kontakt pr. email bliver ignoreret.
Hvis man kun henvender sig pr. email, så kan man sq da selv hente de
brochure man skal bruge på hjemmesiden? Der ligger de alle sammen i fin PDF?

Og HVIS man er seriøs, så kan man da lige slå et smut ud forbi de
forskellige forhandlere? :)


--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk



Leonard (13-05-2009)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 13-05-09 16:16

Klaus G. wrote:

> Og HVIS man er seriøs, så kan man da lige slå et smut ud forbi de
> forskellige forhandlere? :)

Jeg har da foretaget en hel del seriøse indkøb udelukkende online, godt
nok aldrig en bil, men en masse andre ting. Hvis jeg kan købe noget
eller få den information jeg ønsker ved at sidde foran min PC på det
tidspunkt, der passer mig, så vælger jeg ofte det i stedet for at
skulle til at køre ud og høre på en ligegyldig sælger, stå i kø, lede
efter p-plads. Så er det sgu nemmere at posten bare leverer varen næste
hverdag.

Hvis forhandlerne var seriøse og gerne vil sælge noget, så svarer de på
alle henvendelser, både pr. tlf., mail og ved personligt fremmøde.
Ellers må de forvente at tabe nogle kunder til den forhandler, der
gider svare kunden på den måde, som kunden har henvendt sig.

--
Leonard

Armand (25-05-2009)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 25-05-09 16:11

Steen skrev:
> http://snipurl.com/hw45v [amtsavisen_dk]
>
> Det er lidt morsomt, at jeg via email (for en lille uge siden)
> kontaktede 6 forhandlere, og viste interesse for at købe en ny bil til
> ca. 100.000,-
>
> Jeg udbad mig brochurer etc.
>
> Kun Suzuki svarede.
> Måske gider de bare ikke sælge deres biler...altså de andre
>
Jeg tror at Volvo-importøren brugte mere end 2 måneder på at sende mig
en bilbrochure i sommers - Man fatter det ikke
Måske at det simpelthen har været for let at sælge sine biler hidtil :-/
I så fald kan man kun fryde sig over at den indestående situation kræver
at man er fremme i skoen!

--
Armand.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste