Lidt TopGear klip jeg fandt...
Fra : Henrik B.

Dato : 05-05-09 22:32

Har været ved at rydde op på PC'en. Så faldt jeg over et par klip som nogle
måske ville finde sjove, interessante, spændende, sjove eller lign. Enjoy!

1. Mercedes E-Klasse 63 AMG vs BMW M5. Den 63 AMG-motor lyder bare SÅ
fedt!!:
http://www.saabklub.dk/dkfritidbil/Top_Gear_-_Mercedes_E_63_AMG_-_vs_-_BMW_M5.wmv
Størrelse: 24,1 MB (fra 2007).

2. Mercedes S-Klasse. Sgu imponerende de elektroniske gadgets man fylder i
bilerne nu om stunder. Interessant oplysning omkring ens hjerteslag i så'n
en Mercer:
http://www.saabklub.dk/dkfritidbil/Top_Gear_-_New_Mercedes_S-Class.wmv
Størrelse: 20,7 MB (fra 2007)

3. Gaaammmel TopGear udsendelse! Den er fra 1989, så man ser en ung Jeremy
Clarkson - totalt griner. Ligesom en meget yngre udgave af Tiff Niddel. På
den halve time testes bl.a. Alfa 164, Saab 9000 CDE og Lancia Thema. Og Tiff
prøvekører en 500 Hk Sierra Cosworth.
http://www.saabklub.dk/dkfritidbil/Top_Gear_1989_Eps 01_-_Alfa
164_Saab_9000_CDE_Lancia_Thema_-_Sierra_RS_Cosworth.avi
Størrelse: 174 MB

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Henrik B.

Dato : 05-05-09 22:44

Prøver lige med at rette linket til det sidste klip:

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Henrik B.

Dato : 05-05-09 23:10
Fra : Peter C

Dato : 06-05-09 10:37

> Og for sidst gang - NU skulle det gerne virke:

Takker og bukker ... den gamle sag fra 1989 havde jeg ikke.

MVH Peter C:

Fra : Martin Vollert

Dato : 06-05-09 12:22

Henrik B. havde fået den ide at fortælle:
> [...]
> lign. Enjoy!
> 1. Mercedes E-Klasse 63 AMG vs BMW M5. Den 63 AMG-motor lyder bare SÅ

Af en eller anden grund virker det link ikke ved mig ?? kan du sende det
igen.. tak.

--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 06-05-09 18:31

"Martin Vollert" <mit fornavn@ertele.dk> skrev i meddelelsen

> Af en eller anden grund virker det link ikke ved mig ?? kan du sende det
> igen.. tak.

Virker fint herfra...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-05-09 22:09

Henrik B. wrote:
> "Martin Vollert" <mit fornavn@ertele.dk> skrev i meddelelsen

> Virker fint herfra...

Virker heller ikke herfra.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-05-09 22:12

"Uffe Bærentsen" skriver:

> Virker heller ikke herfra.

"Højreklik" og "Gem som" virker fint herfra.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-05-09 23:16

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> "Uffe Bærentsen" skriver:

> "Højreklik" og "Gem som" virker fint herfra.....

Virker heller ikke........

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Martin [6000]

Dato : 06-05-09 23:25

Den Thu, 07 May 2009 00:16:08 +0200 skrev Uffe Bærentsen:

> Virker heller ikke........

Virker fint her med wget og Firefox.