Har du tabt nøglen til din Mitsubishi?
Fra : Jens C. Hansen

Dato : 01-05-09 15:21

Fandt en lidt slidt nøgle til en Mitsubishi ved Shell Express ved siden
af MacDonalds på Sivlandvænget i Odense S.
Ingen nøglering eller andre kendetegn.

Fra : TG(Denmark)

Dato : 01-05-09 08:31

On 1 Maj, 16:21, "Jens C. Hansen"
<*Fjernes*dsl175...@vip.cybercity.invalid> wrote:
> Fandt en lidt slidt nøgle til en Mitsubishi ved Shell Express ved siden
> af MacDonalds på Sivlandvænget i Odense S.
> Ingen nøglering eller andre kendetegn.

Det var nok mere oplagt at aflevere den hos Shell, hvis det er der du
har fundet den , eller hos politiet (hittegods). Der er nok lige så
stor chance for at vedkommende spørger efter den der, som at han/hun
ser din post i NG

Fra : Klaus G.

Dato : 01-05-09 15:33

> Fandt en lidt slidt nøgle til en Mitsubishi ved Shell Express ved
> siden af MacDonalds på Sivlandvænget i Odense S.
> Ingen nøglering eller andre kendetegn.
Op til politiet med den. Så kan ham der mangler den henvende sig der :)

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 01-05-09 16:09

Jens C. Hansen wrote:
> Fandt en lidt slidt nøgle til en Mitsubishi ved Shell Express ved siden
> af MacDonalds på Sivlandvænget i Odense S.
> Ingen nøglering eller andre kendetegn.

Satte en seddel på den om hvor den er fundet, og afleverede den hos
Shell, Svendborgvej 85.
Tlfnr. dertil er 66 14 26 19.

Fra : Leif

Dato : 01-05-09 21:27

"Jens C. Hansen" <*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev i meddelelsen

> Satte en seddel på den om hvor den er fundet, og afleverede den hos Shell, Svendborgvej 85.
> Tlfnr. dertil er 66 14 26 19.

Skulle du engang finde en til en Primera PW12 2001, er jeg aftager.

Mangler elektronikken til sådan en........

Og ja, jeg har prøvet diverse huggere - sælges kun sammen med centrallåsen.

Mvh, Leif