"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
news:49ecd8f6$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
> "KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i meddelelsen
> news:49ecd3a4$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> De er jo næppe 100% identiske - det gælder vel også "bandens" - men
>> forskellen er, at de spurgte til typen og fik den afvist - mens andre
>> brugte den og fik "tilgivelse" fordi det kunne give lidt mere interesse
>> for sporten og dermed sikrer lidt flere penge i lommen på bagmændene.
>> Lidt samme fænomen som når dommene konsekvent gik McLaren imod og til
>> fordel for Ferrari i foregående sæson - blot for at sikre spændingen og
>> dermed publikumsinteressen....
>
> Jeg synes der kommer lidt for meget "dommerne holder med Ferrari" med nu
> og lad mig sige med det samme, den tror jeg ikke på.
> Tror du selv på, at Fia ville dømme noget ulovligt for et team og lovligt
> for et andet, bare for pengenes skyld?
Tjah - hvorfor dømmer de ellers samme forseelse forskelligt alt afhængig af,
hvad der tjener de røde hingste bedst?
> Tror du ikke det ville komme frem i så fald?
Det har skam været diskuteret en hel del - specielt i 2008. FIA er
ligeglad....
> Jeg er overbevist om, at FIA ikke vil/tør risikere den slags, med alt den
> medieomtale der er på netop de sager.
De har da gjort det alligevel!
> Og lad mig sige med det samme, jeg er ikke selv Ferrari fan (mere), var
> det ellers da Schumacher kørte for dem.
Jeg er nu lidt ambivalent:
Da jeg kørte Renault, syntes jeg, at jeg burde holde med dem. Jeg var dog
ikke imponeret over Alonsos opførsel, mens han var hos McLaren - så det gør
det lidt svært at holde med ham. Nu kører jeg så Mercedes - og jeg er lidt
imponeret over Hamilton. Omvendt er Ferrari det eneste "rigtige"
sportsvognsmærke - så jeg har også lidt en svaghed for dem. Mao. - jeg er
ikke "glødende fan" af nogen af dem....
> Nu er jeg "kun" fan af sporten selv og synes det er synd med alle de
> efterløbs afgørelser.
Helt enig - og specielt at de dømme samme forseelse forskelligt!
> Det er jo snart lige før, at der skal en andenkører/vidne med i cockpittet
> og han skal helst være advokat
Desværre...