Problem løst: Startproblem med E30 320i
Fra : Niels Munk

Dato : 12-04-09 13:25

Hej igen!

Først og fremmest tak til alle der bød ind med løsningsforslag!

Det endte med at jeg skiftede impulsgiveren ved krumtappen, og så sprang
motoren selvfølgelig igang med det samme.
Så har jeg så også kun været hele brændstofsystemet og tændingssystemet
igennem, fra A-Z.

Om ikke andet har jeg da fået renset en masse dele, sparet en stor
mekanikerregning, og ikke mindst lært en masse om min motor :)
Det giver en utrolig tilfredsstillelse at lave den slags selv, især når man
aldrig har rodet med andet end MC-motorer før :)

Igen tak til alle der var med :)

/Niels Munk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-04-09 16:47

Niels Munk skriver:

> Igen tak til alle der var med :)

Velbekom da...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Bak

Dato : 16-04-09 15:12

"Niels Munk" <spamfilter@sejeniels.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det endte med at jeg skiftede impulsgiveren ved krumtappen, og så sprang
> motoren selvfølgelig igang med det samme.

Herligt Telløk.

--
Martin
www.martinbak.dk/