Jeg så min gamle stjålne bil.
Fra : Mikael

Dato : 08-04-09 01:33

For 4-5 år siden fik jeg stjålet min Fiat Punto, fik
forsikringspengene udbetalt og har aldrig hørt mere til sagen.

Siden bilen forsvandt har jeg jo kigget meget efter alle de blå
Puntoer jeg har set. I går aftes på Englandsvej så jeg den så.

Den holdt parkeret uden nummerplader på. Jeg måtte lige stoppe bilen
og nærstudere den, der var en del særlige kendetegn på den så jeg var
ikke i tvivl om at det var den, i forruden sad en P-tilladelse med nyt
reg.nr på.

Jeg ringede til politiet og han kunne fortælle mig at den var blevet
indregistret i 2006 igen og der var ikke noget mistænkeligt i det, det
er normal procedure at forsikringer blot sælger de tilvejebragte biler
igen når forsikringen var blevet udbetalt.

Jeg troede faktisk at forsikringen ringede til en når de fandt om ikke
andet for at høre om man ville købe bilen tilbage igen? Men det er
åbenbart ikke tilfældet.

Det er godt nok en sær fornemmelse at se sin gamle bil som jeg troede
var blevet hugget op eler lign.

Mikael

Fra : Lars G

Dato : 08-04-09 11:29

"Mikael" <MikLarsen@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
>Siden bilen forsvandt har jeg jo kigget meget efter alle de blå
>Puntoer jeg har set. I går aftes på Englandsvej så jeg den så.

Det kunne nu have vært sjov hvis den ny ejer haved været i bilen........og
du havde hevet ham ud og givet ham en lærestreg

--
Lars G

Fra : Tau

Dato : 08-04-09 14:13

> Det kunne nu have vært sjov hvis den ny ejer haved været i bilen........og
> du havde hevet ham ud og givet ham en lærestreg
>
> --
> Lars G

Den nye ejer behøver ikke at have noget at gøre med, at den har været
stjålet.

Vh
Poul>

Fra : Klaus G.

Dato : 08-04-09 14:16

> Den nye ejer behøver ikke at have noget at gøre med, at den har været
> stjålet.
Derfor han skriver "sjov", at det nok havde medført en stor undskyldning
bagefter :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : oz3bto

Dato : 08-04-09 15:31

"Mikael" <MikLarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

---------------------------------

Underligt at du ikke har fået noget afvide

Med knallert og scootere får man som reglen resterne tilbage .. og der kan
gå mange år

Jeg fik for 10 år siden stjålet min FZ50
Den dukkede op for 2 år siden i knapt så god stand .. Den kunne dog køre

Fra : John Sahl

Dato : 08-04-09 15:42

oz3bto wrote:
> Med knallert og scootere får man som reglen resterne tilbage ..

Ikke hvis du har fået erstatningen udbetalt, for så er resterne nemlig
forsikringsselskabets.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-04-09 17:17

Mikael <MikLarsen@gmail.com> wrote in news:bc6b97bd-238c-4e70-8cf3-
e30a8d9ef91e@y9g2000yqg.googlegroups.com:

> Den holdt parkeret uden nummerplader på.
> Jeg ringede til politiet og han kunne fortælle mig at den var blevet
> indregistret i 2006 igen

Et eller andet fishy lyder det da til der er i det alligevel ;)

Fra : Mikael

Dato : 09-04-09 02:10

On 8 Apr., 18:17, Henrik Stidsen <in...@henrikstidsen.dk> wrote:
> Mikael <MikLar...@gmail.com> wrote in news:bc6b97bd-238c-4e70-8cf3-
> e30a8d9ef...@y9g2000yqg.googlegroups.com:

> Et eller andet fishy lyder det da til der er i det alligevel ;)

Betjenten sagde den var blevet afmeldt for en måneds tid siden, så det
eneste der egntligt var ulovligt i det, er at den holder parkeret uden
nummerplader på offentlig vej.

Mikael