MS Windows
briani 27239
Skjul mappe
Fra : Carsten

Dato : 18-05-09 08:21

Hej

Til XP havde Microsoft et program der hed "Hide my Folder". Dette program
virker desværre ikke med Vista.

Er der nogen der kender et tilsvarende simpelt program til at skjule
mapper??, der kan bruges med Vista

Jeg kører Vista Home Premium

På forhånd tak

Carsten

Fra : Per

Dato : 18-05-09 15:05

Carsten wrote:
> [...]
> program virker desværre ikke med Vista.
>
> Er der nogen der kender et tilsvarende simpelt program til at skjule

Kan du bruge det her til noget:

http://www.pcworld.dk/art/9903?page=1

mvh. Per

Fra : Carsten

Dato : 19-05-09 10:42

Hej Per

det kan ikke bruges for mappen kan stadig findes i stifinder, men jeg mener
at have set et eller andet sted, at der er en afløser for "Hide my Folder"
som desværre ikke kan bruges med Vista

Carsten