MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke installere printer driver til Can~
Fra : Jesper Wolf Jesperse~

Dato : 17-05-09 01:33

Under installation af printerdriveren på en af mine maskiner får jeg en
melding om at den ikke kan registrere deinstallationsprogrammet og derfor
afbrydes installationen.

Jeg kan ikke hitte ud af hvorfor den ikke kan registrere dette program eller
hvor den prøver at registrere det. (Jeg går ud fra at det er et eller andet
sted i registry

Maskinen kører Windows Vista Home Premium med alle opdateringer.

Samme driver er installeret på 2 XP maskiner og en anden Vista maskine uden
problemer.

Hvad pokker gør jeg ved problemet?

Jeg har ledt på nettet efter informationer, men de ord der forekommer i
fejlmeldingen giver alt for mange misledende informationer.

Med venlig hilsen
Jesper Wolf Jespersen

Fra : Torben \(8381 Tilst\~

Dato : 17-05-09 20:37

"Jesper Wolf Jespersen" <Ingen@overhovedet> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har ledt på nettet efter informationer, men de ord der forekommer i
> fejlmeldingen giver alt for mange misledende informationer.

Prøv at køre installationen som administrator højreklik og vælg kør som
administrtor.

--
/Torben

OutBreaker

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-05-09 21:09

Torben (8381 Tilst) wrote:

> [...]

Det bliver spændende at se, om han forstår det når du skriver det .... O

Med venlig hilsen

Peter Larsen

Fra : Jesper Wolf Jesperse~

Dato : 17-05-09 22:20

hej Torben.

Det har jeg forsøgt, ingen forskel. Jeg har også prøvet med den skjulte
administrator konto.
Desuden har jeg kørt afinstallationsprogrammet pr håndkraft og set det rydde
op, derefter kørte jeg registry mechanic for at checke om der var noget der
pegede forkert, men det hjalp heller ikke.

Gendannelsespunkter er også forsøgt men uden held.

Som sagt er installationen gået godt på tre maskiner men fejler på den
fjerde.
Ingen tvivl om at der er en eller anden konflikt mellem softwaren og netop
denne maskine, men hvad?

Nogen forslag ?

mvh Jesper

Fra : emjeppesen

Dato : 18-05-09 14:36

Jesper Wolf Jespersen skrev:

>Ingen tvivl om at der er en eller anden konflikt mellem softwaren og netop
>denne maskine, men hvad?

har du sluttet printeren til?
I såfald ville jeg prøve at tage den fra og installere driveren igen
før jeg ville tilslutte printeren.

Hilsen emj

Fra : Jesper Wolf Jesperse~

Dato : 18-05-09 15:19

Hej.

Det er en netværksprinter, der er ikke noget USB/driver problem.

mvh Jesper