MS Windows
briani 27239
XP vs. Vista - hastighed
Fra : Rado

Dato : 14-05-09 15:39

Nuance skriver under OmniPage 17 systemkrav:

"Computer Processor 400 MHz/Windows XP, 1 GHz/Windows Vista...

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : Kurt Lund

Dato : 15-05-09 08:52

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Nuance skriver under OmniPage 17 systemkrav:
>
> "Computer Processor 400 MHz/Windows XP, 1 GHz/Windows Vista...
>

> --
> Rado

Og ????

Kurt

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-05-09 09:58

"Kurt Lund" skrev i en meddelelse
> Og ????

Jeg ved heller ikke lige, hvad der blev ment, men det viser lidt om, hvor
resourcetung Vista er i forhold til XP for at køre samme program.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Rado