MS Windows
briani 27239
Windows 7 - kompatible programmer
Fra : BorreBoy

Dato : 07-05-09 18:04

Hejsa.

Nogen der kender et sted, hvor man kan se en liste over programmer der
virker og programmer der ikke virker på Windows 7?
Formoder der må være et sted, hvor brugere deler oplysninger om dette...

Tænker specielt på om PGP 9.8 virker.

Fra : Peter Martinsen

Dato : 07-05-09 18:31

"BorreBoy" <thomasXXX@borre.in> skrev i meddelelsen
> [...]
> virker og programmer der ikke virker på Windows 7?
> Formoder der må være et sted, hvor brugere deler oplysninger om dette...

Hvid dit program virker i Vista, vil jeg tror at det også virker i 7

Mvh Peter ( der ingen problemer har haft med skift fra Vista til 7 )

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-05-09 20:05

"Peter Martinsen" <petermartinsen@thorsagerby.dk> wrote in news:4a031ac5$0
$15895$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvid dit program virker i Vista, vil jeg tror at det også virker i 7

En rigtig god tommelfinger regel, men undtagelser kan forekomme.

Daemon Tools og MediaMonkey har tilsyneladende haft småproblemer med Win 7
Beta'en.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-05-09 23:46

SPTD driveren (som var problemet) blev opgraderet i April måned. Så
den nyeste version af Daemon Tools burde virke hvis ellers de bruger
den rette version af SPTD. SPTD driveren alene kan også hentes her:
http://www.duplexsecure.com/en/downloads

Alcohol har udgivet en kompatibel version og det har Nero også. Har
ikke testet andre der bruger den.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-05-09 08:09

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote in

> SPTD driveren (som var problemet) blev opgraderet i April måned. Så
> den nyeste version af Daemon Tools burde virke hvis ellers de bruger
> den rette version af SPTD.

Ja den vej går det jo som oftest. Heldigvis da. Det var bare eksempler på
at programmer der virker under Vista ikke nødvendigvis virker under Win7
betaen.

Min erfaring siger mig nemli' at når man postulerer den slags på usenet så
er der altid nogen der vil have eksempler

Fra : Rado

Dato : 08-05-09 09:52

On 08 May 2009 07:08:50 GMT, "Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote:

>Min erfaring siger mig nemli' at når man postulerer den slags på usenet så
>er der altid nogen der vil have eksempler

Kan du komme med et eksempel på det?

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : Ivar

Dato : 09-05-09 14:33

Peter Martinsen skrev:

> Hvid dit program virker i Vista, vil jeg tror at det også virker i 7

Jeg hørte en en liste omtalt, over programmer som kørte i XP og ikke
Vista, men som kører i W7. Der var to danske programmer med. Det
ene var Gyldendals Ordbøger.

Ivar Magnusson