MS Windows
briani 27239
.xlsx-filer??
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 06-05-09 18:50

Jeg bruger Windows XP/Office 2000 - og har d.d. modtaget en (slags?)
excel-fil med suffix '.xlsx'.
Jeg har prøvet et par (gratis) 'konverteringsprogrammer', men uden at opnå
noget læseligt resultat! :(
Nogen gode forslag??
--
med venlig hilsen
Hans

Fra : ..::jmj..::

Dato : 06-05-09 18:51

Hans Henrik Hansen:
> [...]
> excel-fil med suffix '.xlsx'.
> Jeg har prøvet et par (gratis) 'konverteringsprogrammer', men uden at opnå

Den er fra Office 2007, bed afsenderen gemme i "gammelt" format og
gensende, så kan du læse filen.

Jørgen

Fra : Erik Olsen

Dato : 06-05-09 19:00

...::jmj..:: wrote:
> Hans Henrik Hansen:
>
> Den er fra Office 2007, bed afsenderen gemme i "gammelt" format og
> gensende, så kan du læse filen.

Microsoft har et tillægsprogram til konvertering som jeg har installeret
på arbejdet (MS Office 2003 på XP), det fungerer fint. Jeg har desværre
ikke et link nu.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-09 20:48

http://support.microsoft.com/kb/924074

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 06-05-09 23:18

Tak for svarene - dette forslag løste mit problem! :)