MS Windows
briani 27239
Vista
Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 05-05-09 07:36

Hej alle har lige fået en ny pc med vista men kan ikke fjerne et program,
når jer er inde på fjern et program og markere det er der ingen
steder jeg kan trykke på fjern program

Venlig hilsen
Hans Kurt

Fra : Per

Dato : 05-05-09 07:56

Hans Kurt Larsen wrote:
> Hej alle har lige fået en ny pc med vista men kan ikke fjerne et
> program, når jer er inde på fjern et program og markere det er der
> ingen steder jeg kan trykke på fjern program

Fjern står 2/3 oppe på en linie ved siden af "organiser og Visninger", når
du har makeret det program du vil slette.

Ellers find et andet program, der kan afinstallere.

Fx. CCleaner.

mvh. Per

Fra : Hans Kurt

Dato : 06-05-09 08:18

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> du har makeret det program du vil slette.
>
> Ellers find et andet program, der kan afinstallere.

Hej Per

Når jeg markere et program står der godt nok for oven at jeg skal trykke
fjern eller rediger men disse knapper
er der ikke kan det være en indstilling jeg mangler

Venlig hilsen
Hans Kurt

Fra : Per

Dato : 06-05-09 09:10

Hans Kurt wrote:
> [...]
> trykke fjern eller rediger men disse knapper
> er der ikke kan det være en indstilling jeg mangler

Hej igen !

Det lyder meget underligt - gad vide om det har noget at gøre med
administratorrettigheder ?

Står du som admin ?

Kan du afinstallere fra programmet - altså klik på startikonet i venstre
hjørne/alle programmer og se om der under programmet er en
afinstalleringsmulighed ?

Ellers prøv at downloade det her program www.ccleaner.com og installer det.
(fjern hak ved yahoo toolbar, hvis du ikke vil have den) Under værktøjer kan
du afinsstallere.

Virker det ?

Ccleaner er iøvrigt et kanonprogram til at rydde op med mv. - så du behøver
ikke være nervøs for det

mvh. Per

Fra : Brian Olesen

Dato : 05-05-09 10:19

"Hans Kurt Larsen" <hanskurt123@hotmail.com> wrote in message
> Hej alle har lige fået en ny pc med vista men kan ikke fjerne et program,
> når jer er inde på fjern et program og markere det er der ingen
> steder jeg kan trykke på fjern program

du kan blot højreklikke på programmet og vælge fjern.

Mvh. Brian

Fra : -= ? =-

Dato : 05-05-09 16:24

"Brian Olesen" <nomail@nomail.dk> skrev i meddelelsen

> "Hans Kurt Larsen" <hanskurt123@hotmail.com> wrote in message
>
> du kan blot højreklikke på programmet og vælge fjern.
>
> Mvh. Brian

Ja, så forsvinder genvejen til programmet da ihvertfald. )

Gå ind i "Kontrolpanel" og vælg "Programmer og funktioner" og find så det
program du vel fjerne fra din PC. På den måde fjerner/afinstallerer du et
program fra Vista.

BG

Fra : ER

Dato : 06-05-09 13:23

Hans Kurt Larsen skrev:
> Hej alle har lige fået en ny pc med vista men kan ikke fjerne et
> program, når jer er inde på fjern et program og markere det er der ingen
> [...]

Hvilket program er det du vil fjerne?

Erik

Fra : Hans Kurt

Dato : 06-05-09 18:44