MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Midt-jysk Computer Care
Fra : mjcomputercare@gmail~

Dato : 28-04-09 11:41

Hej

Jeg har lige startet et computer-support(med mere) firma.

http://mjcomputer.sqweebs.com/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-04-09 20:39

mjcomputercare skrev i en meddelelse
> Jeg har lige startet

Du bude også starte på at læse lidt om brugen af Usenet - det foregår på

www.usenet.dk

Denne gruppe er ikke til spam vedr. hjemmesider - det kan evt. postes i
dk.opslag grupperne.

Fut sat til dk.admin.netikette

Jan

Fra : Allan Vebel

Dato : 28-04-09 22:56

mjcomputercare@gmail.com skrev:

> Jeg har lige startet et computer-support(med mere) firma.

Det er den grimmeste computer-support(med mere)-side
jeg nogensinde har set - vil du ikke have kunder?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 28-04-09 23:22

> Jeg har lige startet et computer-support(med mere) firma.

.... som NÆSTEN løser problemerne.

"kan jeg næsten ordne de problemer den måtte have"

Troels

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-04-09 23:27

Troels [around 9000] skrev:

> "kan jeg næsten ordne de problemer den måtte have"

Det er tanken der tæller, som manden sagde...
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Stampe

Dato : 29-04-09 01:43

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Det er tanken der tæller, som manden sagde...
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk
Nåå det er sku da meget sødt Jeg gætter på at han ikke er over 13 -
Ville hurtigst muligt få rettet op på den hjemmeside.

Mvh
Allan

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-04-09 07:49

Stampe skrev:

> Nåå det er sku da meget sødt Jeg gætter på at han ikke er over 13

LOL
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 29-04-09 09:57

"Troels [around 9000]" <> skrev i meddelelsen ...

> ... som NÆSTEN løser problemerne.
>
> "kan jeg næsten ordne de problemer den måtte have"

Jeg synes godt nok hans priser er dyre, for næsten at få
løst problemerne.

mvh
Henning

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-04-09 10:04

Henning Præstegaard skrev:

> Jeg synes godt nok hans priser er dyre, for næsten at få
> løst problemerne.

Så overvej hvad du måtte hoste op med hvis han *løste* problemerne!?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Rado

Dato : 29-04-09 16:27

On Wed, 29 Apr 2009 10:56:55 +0200, Henning Præstegaard
<onkelhenning@not.vallid> wrote:

>Jeg synes godt nok hans priser er dyre, for næsten at få
>løst problemerne.

Så kan man jo bare nøjes med næsten af betale regningen...

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-05-09 12:06

<mjcomputercare@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Jeg har lige startet et computer-support(med mere) firma.
>
> http://mjcomputer.sqweebs.com/

1: Er dit firma registreret

2: Hvorfor står der ingen adresse på firmaet

3: Hvorfor er telefonnummeret ikke registreret på GULE SIDER

4. Hvorfor er hjemmesiden lavet så dårligt, med unødvendig op-ned-rulleri,
for at kunne læse siden

5 Hvorfor er hjemmesiden ikke lavet flot og i mange farver, så den
godt

Firmaet gør alle de grundlæggende katastofale fejl, som gør at firmaet ikke
virker seriøst. Hvordan kan et firma gøre alle de fejl på een gang.

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-05-09 22:53

Åge Halldorsson skrev:

> 1: Er dit firma registreret

http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=25681525

Jeg er godt nok ikke sikker på at det er samme person.

> Firmaet gør alle de grundlæggende katastofale
> fejl, som gør at firmaet ikke virker seriøst.

Jeg tror heller ikke på at hun er mere end 13 år.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-05-09 13:32

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i meddelelsen

> Jeg tror heller ikke på at hun er mere end 13 år.

Her står der at firmaet er opløst ???
http://cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx?findsimilar=25681525®typ=CVR

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-05-09 13:40

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i meddelelsen

> Jeg tror heller ikke på at hun er mere end 13 år.

og et firma med skjult navn og adresse på Gule Sider. Det ser i den grad
betænkeligt ud.

Jeg tror forøvrigt ikke det er det firma du gav en link til. Jeg tjekkede
adressen på GuleSider og der kommer et privat navn frem. Men det er ikke med
det rigtige telefonnummer

Hilsen Åge

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-05-09 23:30

Åge Halldorsson skrev:

> og et firma med skjult navn og adresse på Gule
> Sider. Det ser i den grad betænkeligt ud.

Ja, hun skal tænke det hele igennem en gang til,
også hjemmesiden, ellers bliver der ikke ret meget
ud af det.

Det håber vi i hvert fald ikke

--
Allan Vebel