MS Windows
briani 27239
Stifinder start i bestemt mappe
Fra : Preben Andersen

Dato : 26-04-09 17:07

Hvordan er det lige man får stifinder til at starte på et bestemt drev i en
bestemt mappe?
Egenskaberne ser pt. sådan ud: %SystemRoot%\explorer.exe\
Hvis jeg skriver noget i "start i:" sker der ingenting.
--
mvh/Preben

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-04-09 18:00

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote in message
> [...]
> Egenskaberne ser pt. sådan ud: %SystemRoot%\explorer.exe\
> Hvis jeg skriver noget i "start i:" sker der ingenting.

På at se her:
http://www.eksperten.dk/spm/720343

Du kan også skrive "%SystemRoot%\explorer.exe /e,/select,c: " hvor du bare
ændre "c:" til noget andet du hellere vil have stifinder skal starte i.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Preben Andersen

Dato : 27-04-09 09:53

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> ændre "c:" til noget andet du hellere vil have stifinder skal starte i.

Tak for hjælpen. Jeg glemte at sige, at jeg bruger Vista. Dette her virker:
%SystemRoot%\explorer.exe /n,/e, e: så starter den i drev E:/. Der skal være
mellemrum før det sidste e.
--
mvh/Preben

Fra : Jørgen Nielsen