MS Windows
briani 27239
Adgang til mappe
Fra : nederbasse@gmail.com

Dato : 23-04-09 12:58

Hej

Jeg har fået ny pc og sat mit gamle HD som var C drev i den nyepc som
E drev
Nu kan jeg ikke få adgang til min mappe under "e:\dokuments and
settings\mit navn"
Hvad kan heg gøre?

Lars

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-04-09 00:06

nederbasse@gmail.com skrev:

> Nu kan jeg ikke få adgang til min mappe under
> "e:\dokuments and settings\mit navn"

Den burde der umiddelbart være adgang til,
medmindre der er en adgangskode i vejen på
fra gamle system - er der det?

Disken kan også være defekt, eller tilsluttet forkert,
det er svært at vide hvad du har prøvet.

--
Allan Vebel

Fra : Lyhn

Dato : 24-04-09 01:39

nederbasse@gmail.com wrote:
> [...]

>E drev
>Nu kan jeg ikke få adgang til min mappe under "e:\dokuments and

Du skal overtage ejerskab af mappen.

Se her hvordan. På dansk:
http://support.microsoft.com/kb/308421/da

På engelsk: