MS Windows
briani 27239
Automatisk print af Internet Explorers sta~
Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 22-04-09 16:11

Jeg har en kunde, der har haft et noget usædvanligt problem:
Han har en bærbar og en stationær, hvor den stationære har to printere
tilsluttet. Begge computere kører Windows Vista.

Når han tænder sin bærbare tidligt om morgenen, og tænder Internet Explorer
kommer han ind på startsiden http://npinvestor.dk/ .
Når hans kone derefter tænder den stationære, bliver http://npinvestor.dk
printet så snart Vista starter op - altså har den bærbare formentlig sat et
printjob i kø, som så udføres.
Siden bliver udelukkende printet første gang IE startes.

Jeg har aldrig før hørt om noget lignende. Det er sket i omkring 14 dage i
streg, men jeg har ikke været i stand til at genskabe problemet. Jeg kunne
heller ikke google mig frem til noget, og derfor skriver jeg her.

Jeg har kigget i tilføjelsesprogrammerne i IE, men der var intet, der ikke
burde være aktiveret.

Er der nogen, der har oplevet noget lignende, og har løsningsforslag?
--
Kristian Risager Larsen
http://kezze.dk

Fra : bosol

Dato : 22-04-09 14:34

On 22 Apr., 18:10, "Kristian Risager Larsen"
<nos...@localhost.kezze.dk> wrote:
> [...]
> burde være aktiveret.
>
> Er der nogen, der har oplevet noget lignende, og har løsningsforslag?

"CCleaner" programmet er god til at rense !

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 23-04-09 09:00

"Kristian Risager Larsen" <> skrev i meddelelsen ...

> [...]
> et printjob i kø, som så udføres.
> Siden bliver udelukkende printet første gang IE startes.

Hvad ser der hvis det er den stationære der startes først?
Det kan jo være at fejlen ligger på den stationære.

mvh
Henning

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 30-04-09 15:09

Når den stationære startes først sker der intet. Men faktum er at det er den
bærbare computers startside, der printes - derfor må fejlen ligge der.
--
Kristian Risager Larsen
http://kezze.dk