MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Failed to load XML from
Fra : sls \(2770\)

Dato : 15-04-09 12:30

Jeg får denne fejl i IE 8 / Vista ultimate

SAAS translator
failed to load XML from
http://www.eurocitysoftware.com/saast/associations.xml

Hvordan slipper man af med den?

Mvh Sid

Fra : Stampe

Dato : 15-04-09 13:25

"sls (2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg får denne fejl i IE 8 / Vista ultimate

> [...]
Har du også installeret Firefox? det lyder som en fejl der er relateret til
den nemlig

Mvh
Allan

Fra : sls \(2770\)

Dato : 15-04-09 13:48

"Stampe" <ask@ SLET ask-service.dk> skrev i meddelelsen
> "sls (2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i meddelelsen

> Har du også installeret Firefox? det lyder som en fejl der er relateret
> til den nemlig

Jeg firefox er også installeret, og virker uden problemer. Men jeg har ikke
brugt firefox i flere måneder og problemet er først kommet nu?
Skal firefox afinstalleres, eller er der andet jeg kan gøre ?

Mvh Sid

Fra : sls \(2770\)

Dato : 15-04-09 14:02

> [...]
> ikke brugt firefox i flere måneder og problemet er først kommet nu?
> Skal firefox afinstalleres, eller er der andet jeg kan gøre ?

Nu har jeg afinstalleret firefox, og det hjalp desværre ikke.

Mvh Sid

Fra : sls \(2770\)

Dato : 15-04-09 15:24

> "sls (2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i meddelelsen

> Nu har jeg afinstalleret firefox, og det hjalp desværre ikke.

Jeg har windows vista 64 bit, men det ser ud til at min IE8.0 64 bit virker,
men det er kun min 32 bit explorer som er ramt (jeg bruger normalt 32 bit
browseren)
Min kammerat som har vista 32 bit har fået samme problem?

Mvh Sid

Fra : sls \(2770\)

Dato : 15-04-09 17:55

> [...]
> 32 bit browseren)
> Min kammerat som har vista 32 bit har fået samme problem?

Jeg har nu slået SAAS translator fra under tilføjelsprogrammer, og håber så
der kommer en løsning

Mvh Sid

Fra : sls \(2770\)

Dato : 16-04-09 15:06

> "sls (2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har nu slået SAAS translator fra under tilføjelsprogrammer, og håber
> så der kommer en løsning
>
> Mvh Sid

Nu virker det igen.. Det var åbenbart http://www.eurocitysoftware.com der
var nede igår..