MS Windows
briani 27239
Mappevisninger i VISTA Home Shit
Fra : KS

Dato : 10-04-09 10:16

Har I andre også store problemer med at få ALLE mapper vist på 'en og samme
måde ?

Den der med at indstille mappe, gå i

Funktioner/Mappeindstillinger
Fanen Vis
klik på knappen "Anvend på mapper"

der virker overhovedet ikke på min !

Hvad kan der gøres for at få det rettet ?

Mvh KS

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-04-09 10:30

"KS" <keld. skrev:

> Hvad kan der gøres for at få det rettet ?

Når det kniber på WinXP skyldes det ofte, at cachestørrelsen er for
lille. Altså, at der er flere mappevisninger at holde styr på, end
WinXP som standard kan huske. Derfor sætter jeg altid cachestørrelsen
op til 5000, når det drejer sig om en frisk installeret WinXP.

Det tyder dog på, at Vista stiller mappevisningerne ud fra den type
filer, som findes i mapperne.

Prøv evt. et kig på:
<http://www.vistax64.com/tutorials/70819-windows-explorer-folder-view-settings.html>

--
Hilsen
Madsen

Fra : KS

Dato : 10-04-09 12:50

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> op til 5000, når det drejer sig om en frisk installeret WinXP.
>
> Det tyder dog på, at Vista stiller mappevisningerne ud fra den type

Det hjælper da ikk' en skid !

Mch KS