hvad kan jeg gøre?
Fra : Carina

Dato : 30-07-01 09:10

jeg har et mega stort problem hver gang jeg er i seng med min kæreste, jeg
har så svært ved at få orgasme, og det er jeg da meget ked af, hvad kan vi
gøre for at jeg kan få det???

jeg har også svært ved at komme, er det mange piger der har det sådan??

kuns fra
carina

Fra : jesper

Dato : 30-07-01 17:15

Heiii Carina
Du skal ikke være nervøs , sådan har alle piger det, og de mænd der siger at
deres kæreste altid for orgasme , er fake eller også er deres kærestes org.
fake. Bare giv dig hen til ham så kommerdet....tro mig..

Fra : Stine Darmer

Dato : 30-07-01 23:14

Carina <d@d.dk> wrote in message
> [...]
> gøre for at jeg kan få det???
>
> jeg har også svært ved at komme, er det mange piger der har det sådan??

Hej Carina

Sådan har alle piger det nogen gange, men hvis I tager Jer god tid kommer
det efterhånden. I bliver nødt til at prøve et utal af stillinger, for at
han med lige netop hans (og din) større eller mindre krumning kan ramme lige
dér, hvor det gør rigtig godt :)

Prøv at starte med at ligge med samlede ben med ham ovenpå , sådan at du
holder ham næsten helt fast- ved at du bevæger dig lidt rundt (han skal
altså bliv liggende, kan du godt sige til ham), kan du ramme den vinkel, så
det siger *bang* ...

Knusser

Stine

Fra : Carina

Dato : 31-07-01 08:11

hej stine

det tror jeg da vi skal prøve, så jeg kan blive mere glader. det kan jo ikke
passe at det kun er mænd der skal have lov til at komme *hehe*

knus

carina

Fra : Dan Andersen

Dato : 31-07-01 13:18

> det tror jeg da vi skal prøve, så jeg kan blive mere glader.

Jepper

> det kan jo ikke passe at det kun er mænd der skal have lov til at komme
*hehe*

Det har du helt ret i.

Mvh.

Dan Andersen

Fra : Hanne L

Dato : 01-08-01 15:23

Carina skrev i en meddelelse news:3b6659a7$0$73313$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk..

Hej Carina

> det tror jeg da vi skal prøve, så jeg kan blive mere glader. det kan jo ikke
> passe at det kun er mænd der skal have lov til at komme *hehe*

Nej, her må vi vel kunne få ligeret *S*.

Venlig hilsen
Hanne L

PS

Er du være sød at klippe det væk, du ikke svarer på
og svare nedenunder det, du citerer.

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 03-08-01 00:33

> det kan jo ikke
> passe at det kun er mænd der skal have lov til at komme *hehe*

At man kommer betyder ikke nødvendigtvis at man får orgasme

Fra : Pita

Dato : 03-08-01 16:02

> At man kommer betyder ikke nødvendigtvis at man får orgasme

Heller ikke for piger??

--
Pita

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 04-08-01 01:19

> Heller ikke for piger??

Det kan jeg først fortælle dig når jeg har prøvet at være pige .. men mænd kan
sagens komme og få udløsning uden orgasme.

Fra : Pita

Dato : 04-08-01 17:33

> Det kan jeg først fortælle dig når jeg har prøvet at være pige .. men mænd
kan
> sagens komme og få udløsning uden orgasme.

Ja, vi mænd har jo også en synlig "udsprøjtning" når vi kommer, det har
kvinder jo ikke.

--
Pita

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 11-08-01 12:14

> kan
>
> Ja, vi mænd har jo også en synlig "udsprøjtning" når vi kommer, det har
> kvinder jo ikke.

Normalt ja .. men nogle har.

Fra : Hanne L

Dato : 01-08-01 10:42

Stine Darmer skrev i en meddelelse news:9k4lp1$ddq$1@sunsite.dk...

Carina wrote

> [...]
> han med lige netop hans (og din) større eller mindre krumning kan ramme lige

Hvad er forskellen for dig på at få orgasme og komme?

Kvinder har både svært ved at få orgasme nogen gange,
og så er det også meget forskelligt, hvordan man har det
fra kæreste til kæreste.
Nogen passer man bedre med fysisk end andre.
Dvs, at med nogen kan man ligge, øverst eller underst,
og ramme, så det stimulerer rigtigt. Med andre må man
tage fingre og tunge eller egne fingre til hjælp for at få
orgasme. Men det er der jo heller ikke noget galt i.

Vi kvinder er jo ikke indrettet, så vi bare får orgasme,
fordi han stikker den ind og kører lidt frem og tilbage.
Uretfærdigt, kan man sige, men samtidig giver det
mulighed for mange flere variationer.

> [...]
> altså bliv liggende, kan du godt sige til ham), kan du ramme den vinkel, så

Jeg synes, det er meget nemmere selv at ligge øverst,
da man så har meget større bevægelsesfrihed og dermed
mulighed for at ramme lige præcis der, hvor det gør bedst.
På den måde kan man også selv bestemme trykket på
klitoris, som ikke bare er forskelligt, hvordan man bedst
kan lide det, fra kvinde til kvinde, men også fra gang til gang.

Kan du få orgasme, når du onanerer?
Det er nemlig meget nemmere at finde ud af, hvad man
skal gøre sammen med en kæreste, hvis man kan
tilfredsstille sig selv og dermed ved, hvordan man fungerer
og bedst kan lide det.

Det er heller ikke alle, der kan få orgasme sammen med
kæresten.
Nogle kvinder kan kun få orgasme, når de onanerer alene,
andre kun, når de selv stimulerer klitoris, mens de elsker
med deres kæreste.

Vi er alle forskellige.
Alle variationer er lige ok.
Kunsten er at finde ud af, hvordan man selv fungerer.
Og så levere budskabet videre til den, man elsker med.

Og det ved jeg, kan være meget svært for nogle.
Man kan være for blufærdig til at sige det.
Synes, man er besværlig, fordi man vil have det på en
bestemt måde. Eller endog synes, man er for længe
om at få orgasme, så man føler det pinligt.
Jeg ved selvfølgelig ikke, om du har det på en af de
beskrevne måder. Jeg prøver bare at give et bud på,
hvad der kan være en hindring for, at man som kvinde
opnår orgasme.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Pita

Dato : 31-07-01 16:37

> [...]
> gøre for at jeg kan få det??

> jeg har også svært ved at komme, er det mange piger der har det sådan??

Beskiv forskellen mellem "at komme" og orgasme!

Til dine andre sprørgsmål: Blive ved, også efter han er kommet. Ja

Det var da dig, der skrev det der med analsex,
d@d.dk er ikke en valid emailadress

--
Pita

Fra : claus

Dato : 31-07-01 19:28

Pita <nyhed@hjardemaal.net> wrote:

> Det var da dig, der skrev det der med analsex,
> d@d.dk er ikke en valid emailadress

Havde du regnet med også at få hendes adresse og telefonnummer :)
--
hilsen claus

Fra : jesper

Dato : 30-07-01 17:15

Heiii Carina

Fra : tinge

Dato : 01-08-01 07:10

On 30/07/01 10:09, in article
3b6515fb$0$2607$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Carina" <d@d.dk> wrote:

> [...]
> gøre for at jeg kan få det???
>
> jeg har også svært ved at komme, er det mange piger der har det sådan??

Velkommen i 'klubben' søde
Du er ikke den eneste

*knus*

tinge

Fra : Carina

Dato : 01-08-01 07:36

"tinge" <tinge_a@cybergirls.dk> skrev i en meddelelse

> Velkommen i 'klubben' søde
> Du er ikke den eneste
>
> *knus*
>
> tinge

Hej Tinge

Det er jeg da meget glad for at høre

knus

Carina

Fra : Sott

Dato : 03-08-01 18:15

Hej Carina :0)

> [...]
kæreste, jeg
> har så svært ved at få orgasme, og det er jeg da meget ked af, hvad

Jeg var 28 år, før jeg fik orgasme sammen med en mand.
Indtil da, kunne jeg faktisk slet ikke slappe nok af seksuelt til at
nyde det optimalt - og derfor kunne jeg så heller ikke få orgasme. Jeg
er ikke engang sikker på, at det _kun_ var derfor jeg ikke kunne få
orgasme.... jeg tror, det måske også hang sammen med min totale mangel
på tillid til andre, det er heldigvis også blevet bedre.

De seneste par år synes jeg så, at det er blevet lettere for mig -
aner ikke hvorfor. Det er ikke pga. fødsler eller lignende, for jeg
fik barn nr. 3 som 24 årig... Jeg er måske bare blevet mere tryg ved
det, og mindre fokuseret på det...

Måske kunne han onanere dig til du kommer, de første par gange - og du
kunne "lære" ham det. Indtil du får en fornemmelse indeni der
fortæller dig, at det er ok at det tager lang tid, at det er ok, hvis
det ind imellem slet ikke "lykkes", at det er ok, at I sammen bruger
tiden på dig... Den følelse husker jeg i hvert fald, at jeg savnede
(men sådan er det måske slet ikke for dig). Jeg følte det virkelig som
et problem, og i begyndelsen, når jeg så fik orgasme, så havde jeg som
regel spændt så meget, så længe - at jeg var helt ødelagt bagefter.
Sådan er det ikke mere *SS*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : GhostRider

Dato : 04-09-01 00:52

Hej Carina

> [...]
> gøre for at jeg kan få det???
>
> jeg har også svært ved at komme, er det mange piger der har det sådan??

Ja, der er mange piger der har det sådan, og det er ikke ubetinget pigernes
skyld,
det er også mændenes skyld, for de er lige så skyldige i om i kvinder
slapper af
under akten og nyder det i fulde drag....

Je ved sgu' ikke, sådan et gyldent trick har jeg ikke lige, men det har
utrolig meget
med at gøre være trygge ved hinanden og slappe af, en ting der i hvert fald
nok er
meget vigtigt, er at i er åbne om det sexuelle og snakker om det, så i/du er
fuldstændig tryg ved det der sker/skal ske, og i det hele taget være åbne og
snakke om jeres følelser...

En ting som du nok slet ikke skal gøre, det er at lade det gå dig på, selvom
det er
svært, for det vil psykigsk være med til at blokkere for at du slapper af,
og dermed
for din orgasme...

En tip kunne måske også være at bruge noget tid, bare kæle og nyde hinanden
så i
til sidst forsvinder ind i jeres egen lille verden af nydelse og ophidselse,
sørge for at
i under ingen omstændigheder kan blive forstyrret, at i bare kan være jer
selv helt
110%...

Det var sådan lige mit besyv, og erfarring...

Håber det kan være til lidt hjælp...*S*

Mvh

Carsten, Esbjerg