Pumping iron - Hjælp søges
Fra : CASPER EGGERT SØRENS~

Dato : 30-07-01 08:32

Jeg ved at jeg har skrevet før, men jeg vil lige spørge igen.

Jeg er på jagt efter en film med Arnold Schwarzeneggert der har titlen:
Pumping Iron (på dansk: Bøffer af stål). Jeg mener der er fra 1977 og i
sort/hvid (men jeg er ikke sikker).

Jeg ville blive meget glad hvis der er en eller flere der kan fortælle, hvor
jeg kan købe eller leje denne film.

Mvh.
Thomas

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 30-07-01 09:02

CASPER EGGERT SØRENSEN <cav.eggert@get2net.dk> skrev blandt
andet:

> Jeg er på jagt efter en film med Arnold Schwarzeneggert
der har titlen: Pumping Iron (på dansk: Bøffer af stål). Jeg
mener der er fra 1977 og i sort/hvid (men jeg er ikke
sikker).

Det er en farvefilm. På dansk hed den 'Sagen er bøf', og den
havde biografpremiere i foråret 1978. Se i øvrigt
http://excite.imdb.com/Title?0076578

--
Hej: JG
~~~~~

Fra : Morten Steen

Dato : 30-07-01 12:00

Så vidt jeg kan se er den udgået på i hvert fald engelsk salgskassette.
Hvad du så kan gøre er at finde den hos www.blackstar.co.uk og bede dem
"hunte" efter den for dig. Så vil de forsøge at finde (og sikkert have held
med det) den, brugt, ny, eller hvad du har lyst til. Dette kan de gøre med
alle titler der har været udgivet i England.
Fast pris er £16.99, hvis de finder den vel at mærke.

Morten

Fra : Sonny Lahey

Dato : 30-07-01 18:45

Du kan HELT SIKKERT leje filmen hos Danmarks bedste videobutik:
Video&Filmudlejningen
Fredensborggade 1
2200 Kbh N.
Tlf.: 35 85 05 10!!

Hilsner fra
--
Sonny L

lahey-eriksen@post.tele.dk
sonnylahey@hotmail.com
Vær med til at fylde min indbakke - skriv allerede idag!!